Torgeir Wergeland Sørbye

Autorisasjon (2004)

Torgeir Wergeland Sørbye er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torgeir Wergeland Sørbye

Legevakt

Jeg har kun hatt Torgeir på legevakttimer. Jeg er skikkelig fornøyd med han. Han hører etter på hva du har å si, han er skikkelig hyggelig, han kan tulle om ting noe jeg liker. Jeg liker ikke leger som kun er seriøse, de må være både seriøse å kunne tulle med ting. Jeg liker han så godt

Flink og engasjert

Kom til Torgeir via legevaktordningen på Humana. Følte da at jeg ble tatt skikkelig vare på og byttet over til han som fastlege. Han fulgte da opp mine rare prøvesvar, selv om vi ikke fant løsningen før en stund etterpå. Han gav seg ikke før diagnosen var på plass. Takket være Torgeir ble jeg aldri en kasteball i legesystemet. beholdt han selv etter jeg flyttet lengre unna.

Ikke god lege

Ikke i møttekomende . Forstår ikke problemet. Absolutt den dårligste legen jeg har vært borti. Anbefales ikke.

En flink og dyktig lege.

Flink til å ta imot pasienten. Flink til å høre hva er pasienten plaget av og flink til å finne god løsning for pasientens beste.
Tar vare på den enkelte.
Jeg kan bare si alt best.

Effektiv og hyggelig

Positivt overrasket :) sjarmerende personlighet som gjør det enkelt å prate om alt, har gjort mere for meg på under ett år enn andre leger har brukt over 20 år på. Anbefales