Torgeir Wergeland Sørbye

Humana Sandvika/ Humana Helse

2004

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Humana Sandvika/ Humana Helse Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Torgeir Wergeland Sørbye er en av 108 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torgeir Wergeland Sørbye

Flink og engasjert

Kom til Torgeir via legevaktordningen på Humana. Følte da at jeg ble tatt skikkelig vare på og byttet over til han som fastlege. Han fulgte da opp mine rare prøvesvar, selv om vi ikke fant løsningen før en stund etterpå. Han gav seg ikke før diagnosen var på plass. Takket være Torgeir ble jeg aldri en kasteball i legesystemet. beholdt han selv etter jeg flyttet lengre unna.

Ikke god lege

Ikke i møttekomende . Forstår ikke problemet. Absolutt den dårligste legen jeg har vært borti. Anbefales ikke.

En flink og dyktig lege.

Flink til å ta imot pasienten. Flink til å høre hva er pasienten plaget av og flink til å finne god løsning for pasientens beste.
Tar vare på den enkelte.
Jeg kan bare si alt best.

Effektiv og hyggelig

Positivt overrasket :) sjarmerende personlighet som gjør det enkelt å prate om alt, har gjort mere for meg på under ett år enn andre leger har brukt over 20 år på. Anbefales

Empatisk

Jeg har blant annet slitt med en del diffuse plager, stress og psykiske vansker - en kombo de fleste leger ikke akkurat prioriterer. Men har alltid følt at han har tatt meg på alvor, er vennlig og lyttende. Kommer til å fortsette å gå til han.

Er forøvrig fornøyd med resten av legestanden på Humana også. Har vært innom flere av dem når jeg har benyttet meg av legevakt.