Torgeir Wergeland Sørbye

Autorisasjon (2004)

Torgeir Wergeland Sørbye er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torgeir Wergeland Sørbye

Lyttende, grundig, trivelig

Inngir tillit. Er flink til å følger opp fra tidligere besøk. Gir gode råd om livsstil. Motiverende i forhold til utfordringer. Er alltid trivelig og blid.

Patent til fingerspissene

De Sørbye er særdeles kunnskapsrik, presis, klar, løsningsorientert og tverrfaglig kompetent. Han har en egen begavelse for å ta tak i det bakenforliggende hos pasientene sine.
Og dessuten er han en usedvanlig hyggelig kar.

Effektiv og omsorgsfull

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Veldig ydmyk og omsorgsfull fastlegge. Flink til å lytte og svare. Svært effektiv og fagdyktig.
Anbefales virkelig det sterkeste 👍

Virker lei

Han er alltid veldig forsinket, 30-60 min er vanlig.
Tar seg dårlig tid og man blir nærmest skjøvet ut døren før man har fått lagt frem hvorfor man er der.
Han virker sliten og lei av jobben og ganske uinteressert. Føles som om han ikke lytter. Han glemmer resepter og henvisninger.
Lang ventetid for å få time.
Vurderer sterkt å bytte fastlege.

Særdeles god fastlege. Torgeir anbefales.

Har hatt Torgeir som min fastlege i 10 år, og jeg kan bare si at han jeg anbefaler han på det beste. Han er alltid villig til å konstruktivt følge opp problemer, og jobbe med det man måtte ha av vansker. Med Torgeir som fastlege har man en lege som lytter til problemene, og du føler deg alltid godt ivaretatt. Kommunikasjonen er god og han har alltid en blid samt faglig profesjonell fremtoning. Har hatt flere situasjoner opp igjennom tidene hvor Torgeir har vært en svært god fastlege og forholde seg til, han har fulgt opp vansker, samt gitt god medisinsk veiledning til det som måtte være problemet. Anbefaler han på det sterkeste.