Torgeir Wergeland Sørbye

Autorisasjon (2004)

Torgeir Wergeland Sørbye er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torgeir Wergeland Sørbye

Empatisk

Jeg har blant annet slitt med en del diffuse plager, stress og psykiske vansker - en kombo de fleste leger ikke akkurat prioriterer. Men har alltid følt at han har tatt meg på alvor, er vennlig og lyttende. Kommer til å fortsette å gå til han.

Er forøvrig fornøyd med resten av legestanden på Humana også. Har vært innom flere av dem når jeg har benyttet meg av legevakt.

den beste jeg har hatt

Var veldig usikker i begynnelsen, ikke hørt så mye bra om han, men han overasket meg.
Har nå vært sykemeldt i 1 år pg.a psykiske problemer. i førsten syns jeg han var litt reservert, men hvor mer jeg ble kjent med han som lege, jo mer trygg ble jeg på han.

Han står på og hjelper så godt han kan. Funker ikke det først, prøver han noe annet. Man kan være seg selv med han og han lytter på det du har og si.

Annbefaller denne legen på det høyeste

Hyggelig og flink med voksne og barn

Jeg byttet fastlege til Sørbye midt i svangerskapet sent i 2007, da min daværende fastlege valgt å jobbe på sykehuset. Han er nå fastlege for meg og minn sønn. Torgeir Sørbye har alltid vært flink og tillitsvekkende. Vi er lite syke, men når en av oss er hos legen tar han tid til å høre og stille spørsmål. Tilgjengelighet er en utfordring, man må vente 1-2 uker for å få time, men det er en utfordring på Humana generelt. Men legevakt fungerer stortsett bra dersom man trenger time på dagen.

Usikker, forstår ikke mine problemer

Han har ofte dårlig tid, må ofte vente lenge, lytter ikke, må be om at han kjenner på meg der jeg har vondt. Kommer til å bytte fastlege

Min beste lege.

Lydhør og svært flink. Har aldri problemer med å innrømme at det finnes sykdommer han ikke kan alt om, og han slår da opp i bøker eller henviser videre. Tillitsskapende lege.