Lars Arne Riseth

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Tlf: 72 83 01 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Arne Riseth er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Lars Arne Riseth

Best egnet som barnelege?

Jeg hadde Riseth som fastlege i fem-seks år. Jeg oppfattet ham som respektfull, snill og rolig. Han behandler barn på en flott måte. På rutinekontroller på helsestasjonen virker han trygg og dyktig.

Som voksen kvinne med kroniske helseplager, er jeg mindre fornøyd med måten han har ivaretatt meg på. Han er imøtekommende og gjennomfører ofte de undersøkelsene jeg har bedt om. Jeg er helt sikker på at han er en bra mann som gjør sitt beste. Men han er veldig passiv og kommer sjelden med egne innspill. Det har hendt at han har glemt å følge opp henvisninger eller innhente informasjon som avtalt. Han har også brukt uforholdsmessig lang tid på å gi meg tilbakemeldinger om noen funn og resultater. I journalen beskriver han av og til symptomer og påståtte utsagn (fra meg) som jeg ikke kjenner meg igjen i. Pasientjournalen har også andre hastverksfeil som f.eks. at et "ikke" kan mangle i en setning slik at betydningen blir motsatt av hva den skulle ha vært.

Den verste legen jeg har hatt

svart dårlig lege;.Minimum hjelp,respekt til pasient null og han hører bare på seg selv.Jeg vært to ganger til han,aldri nå mer

Flink lege

Etter å ha byttet fastlege noen ganger så fikk jeg dr. Riseth. Han tar seg tid til å stille de rette spørsmålene og undersøker nøye. Trivelig og jordnær fyr. Han er også flink til å ringe tilbake når det er nødvendig.

Mild og trivelig, litt passiv

Hyggelig fyr, som ikke er redd for å si det dersom han er usikker og vil undersøke mer. Muligens snar til å trekke (feil?) konklusjoner om pasienten, og ta vurderinger ut i fra det (har erfart at det står litt annerledes i journal og henvisning, enn det som ble framstilt/sagt til meg selv). Altså; jeg synes han kan bli bedre til å stille spørsmål, heller enn å bygge på antagelser!
Hos han føler jeg ikke at jeg må snakke fort og nærmest løpe ut døra, slik jeg ofte har gjort hos andre.
Flott kommunikasjon med barna; ikke noe ovenfra-ned her.

den beste legen i Klæbu!

Han har tid til å høre på deg og har alltid svar å gi. Han er ikke redd for å forhøre seg med andre leger for å være sikker på at du får de svarene du trenger. Er også en veldig flink barnelege.

Grei lege

Trivelig fyr, lytter ordentelig og gjør jobben sin godt. God kommunikasjon.

Ingen respekt for tiden til sine kunder

Dette har jeg opplevd flere ganger at legen ikke kommer til avtalt . Man kan lure på om at det er viktigere å ha mange kunder enn å gjøre en god jobb for sine kunder

Vi trenger ikke flere pilleleger