Lars Arne Riseth

Klæbu Legesenter AS Mann, 36 år

Autorisert2010
Ledige plasser 16 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Klæbu Legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Lars Arne Riseth er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Lars Arne Riseth

Den verste legen jeg har hatt

svart dårlig lege;.Minimum hjelp,respekt til pasient null og han hører bare på seg selv.Jeg vært to ganger til han,aldri nå mer

Flink lege

Etter å ha byttet fastlege noen ganger så fikk jeg dr. Riseth. Han tar seg tid til å stille de rette spørsmålene og undersøker nøye. Trivelig og jordnær fyr. Han er også flink til å ringe tilbake når det er nødvendig.

Mild og trivelig, litt passiv

Hyggelig fyr, som ikke er redd for å si det dersom han er usikker og vil undersøke mer. Muligens snar til å trekke (feil?) konklusjoner om pasienten, og ta vurderinger ut i fra det (har erfart at det står litt annerledes i journal og henvisning, enn det som ble framstilt/sagt til meg selv). Altså; jeg synes han kan bli bedre til å stille spørsmål, heller enn å bygge på antagelser!
Hos han føler jeg ikke at jeg må snakke fort og nærmest løpe ut døra, slik jeg ofte har gjort hos andre.
Flott kommunikasjon med barna; ikke noe ovenfra-ned her.

den beste legen i Klæbu!

Han har tid til å høre på deg og har alltid svar å gi. Han er ikke redd for å forhøre seg med andre leger for å være sikker på at du får de svarene du trenger. Er også en veldig flink barnelege.

Grei lege

Trivelig fyr, lytter ordentelig og gjør jobben sin godt. God kommunikasjon.