Kristen Rye

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Tlf: 72 56 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristen Rye er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristen Rye

veldig "sjekkende" men veldig sympatisk!

Da mitt fastegekontor ikke var åpent idag ble jeg henvist til havstein legesenter.skjønner problematikk mht utskrivelse av a-preparat uten journal. Han ringte øst og vest og sjekket om hva som hadde blitt foreskrevet å når.følte meg nesten som en løgner der jeg satt..skjønner alvoret dog litt ekkelt..hadde satt pris på å vente på venterommet mens han "sjekket" meg. Men uten tvil en seriøs og ordentlig lege som jeg fikk god hjelp av!

Distrè lege

Han virker stresset, har aldri kontroll over hva som står i journalen, må gjenfortelle alt ..alltid, lite engasjert, gir gjerne en resept.

Dårlig

Virker veldig uinteressert. Lytter ikke. Ikke noe hjelp og få. Virker mest interessert i å komme hjem så fort som mulig.

Tillitsskapende

Tar seg tid til å forstå hva vi vil med legebesøket. Forklarer godt hva som er diagnosen og hvilke behandlingsvalg som finne

Effektiv lege.

Alltid blitt mottatt på kort varsel de gangene det har trengtes. Grei å snakke med. Dyktig lege, har hatt legen i mange år.

Den beste legen jeg har hatt

Effektiv, selv om det virker som han har allverdens tid til å lytte.
Grundig og tar pasienten på alvor
Gir trygghet

Flink, seriøs, og faglig sterkt, - i tillegg lett å like.

Jeg er veldig fornøyd, kanskje den beste fastlegen jeg har hatt. Han virker å ha svært mange gode faglige og personlige kvalifikasjoner. Anbefales

Kjempebra lege

Bra lege på alle måter. Imøtekommende, rask og effektiv, tar pasienten på alvor og jobber med å få løst plager&problemer. Ringer tilbake kjapt dersom man har behov for å nå han på tlf. Er i dte hele tatt en utmerket lege.

Forsinket, undersøker lite

Forsinket til og med på dagens tidligste timer. Føler jeg blir undersøkt litt lite og at man nesten får spørsmål om hvor lenge man trenger sykmelding isteden for å finne riktig behandling. Bytter lege

Han bryr seg!

Oppfølging langt ut over det som kan forventes da jeg var alvorlig syk. En lege å ha tillit til!

Solid fastlege!

Tar pasientene på alvor og bruker tid nok til å skape tillit

Hører, tar deg o seriøst og er nøye

Tar seg tid til å lytte, tar problemet seriøst og er løsningsorientert. Hører på dine innspill samtidig som han bruker sin ekspertise. Føler at han bryr seg og at tar deg på alvor når du kommer. er profesjonell og dyktig.

God lege

Er fornøyd med legen, han hører på innspill og tar pasienten seriøst.