Kristen Rye

Autorisasjon (1999)

Havstein Legesenter Telefonnummer72 56 03 0072 56 03 ...
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Kristen Rye er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristen Rye

Uforutsigbar

Får fakturaer fra datoer jeg ikke har hatt legetime. Alltid minst 20-30min forsen og stresser veldig når du snakker med han. Opplever han som kald og følelsesløs når det er snakk om psykiske plager. Dårlig på å følge opp og har til og med ikke ringt på dager man er satt opp på telefontime.

Ikke fornøyd

Opplever Rye som ikke spesielt interessert i å ta tak i et problem som man kommer med. Ofte travel og stresset. Har man utfordringer på psykisk plan er ikke dette riktig lege å søke hjelp hos.

Føler det man tar opp nærmest blir på en måte latterliggjort, får beskjed om at det bare er å gå tur som hjelper mot smerter i kroppen. Tar ikke tak i det egentlige problemet man kommer for, men er veldig interessert i å skrive ut legemidler på resept.

Skriver ting i pasientjournal som ikke stemmer, eksempelvis at pasienten er informert om funn, men som jeg som pasient over hodet ikke har fått kunnskap om. Dette ble avdekket ved uthenting av pasientjournalen.

Føler jeg har null tillit til legen etter dette. Her blir det å bytte fastlege når det blir ledig lege å bytte til.

Pålitelig, erfaren, trygg og kunnskapsrik.

Jeg har vært fastlegepasient hos ham i ca. 8 år, og har absolutt ikke ønske om å skifte over til en annen lege.

Flink og hyggelig

Tok seg god tid v første konsultasjon. Hyggelig, lyttende og virket flink. Heller ikke negativt at han har litt humor!

Dyktig lege

Veldig god oppfølging under langvarig sykdom. Har god oversikt og er mottakelig for innspill. Stort sett veldig fornøyd, anbefales på det varmeste