Kristen Rye

Autorisasjon (1999)

Havstein Legesenter Telefonnummer72 56 03 0072 56 03 ...
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Kristen Rye er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristen Rye

Utmerket lege

Dyktig i kommunikasjon. Lett tilgjengelig og engasjert. Grundig og flink. God innsikt i faktumopplysninger, og tar seg tid til å spørre pasienten hvis noe mangler. Flink til å forklare faglige spørsmål.

Distre lege

Distre lege. Mer opptatt av å skrive på data enn å prate med pasienten. Ofte forsinkelser. Føler ikke man blir hørt.

veldig "sjekkende" men veldig sympatisk!

Da mitt fastegekontor ikke var åpent idag ble jeg henvist til havstein legesenter.skjønner problematikk mht utskrivelse av a-preparat uten journal. Han ringte øst og vest og sjekket om hva som hadde blitt foreskrevet å når.følte meg nesten som en løgner der jeg satt..skjønner alvoret dog litt ekkelt..hadde satt pris på å vente på venterommet mens han "sjekket" meg. Men uten tvil en seriøs og ordentlig lege som jeg fikk god hjelp av!

Distrè lege

Han virker stresset, har aldri kontroll over hva som står i journalen, må gjenfortelle alt ..alltid, lite engasjert, gir gjerne en resept.

Dårlig

Virker veldig uinteressert. Lytter ikke. Ikke noe hjelp og få. Virker mest interessert i å komme hjem så fort som mulig.