Marit Rye

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Marit Rye er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Den beste legen!

God på gjensidig kommunikasjon, lyttende, ikkeredd for å henvise til andre. Oppdatert og vet hun ikke svarene med en gang, hører hun først og fremst på pasientens opplevelse av egen situasjon. Later ikke som hun vet alt selv, men gir et inntrykk av at hun vil gi meg rett og en god behandling. Kjempe hyggelig og snill, profesjonell og har god humor! Alltid positivt å komme til henne og går ut derfra med en følelse av å ha blitt hørt og av å fått hjelp.

Dyktig, profesjonell og effektiv

Marit er ryddig, effektiv og meget profesjonell. Hun tar meg seriøst og det er kort ventetid hos henne.
Hun kan være litt rask innimellom, men jeg får alltid den hjelpen jeg trenger.

Veldig bra lege

Jeg er veldig fornøyd med henne som min fast lege. Hun er hyggelig, vennlig og tar ting på alvor.

Rask men dyktig

Marit stiller opp og lytter om det er noe. Hun tar deg på alvor. Hun er ikke så veldig personlig av seg, og ting kan gå fort, men har aldri opplevd at hun ikke tar meg som pasient alvorlig. Edda legesenter er ryddig og alle tar godt vare på en.

Beste legen jeg har hatt.

Er meget fornøyd med Marit! Hun er alltid imøtekommende og "tilgjengelig" , og har tatt meg seriøst i alle situasjoner, uansett hva det gjaldt! Henviser alltid videre til spesialister, om hun ikke kan svare selv. Får ikke fullrost denne legen!
I tillegg har Edda legesenter et meget godt og stabilt crew på kontoret.