Marit Rye

Edda Legesenter DA

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Marit Rye er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Er så glad i denne dama ❤️

Har nå hatt Marit som fastlege i 15år og har ikke én eneste negativ ting å si om dette genuine medmennesket, hun er åpen, ærlig og tar meg ALLTID på alvor, hun er 1 av 3 mennesker på hele denne planeten jeg stoler 100% på.
Skulle ønske alle kunne oppleve å få en fastlege som Marit, for hun er virkelig gull verdt.
Ser at noen her opplever henne som sur eller stressa!??? Det skjønner jeg ingenting av, for det har jeg aldri følt, ikke en eneste gang, tvert IMOT!!
Men hun er en seriøs og ordentlig dame, og jeg kan tenke meg at om man er der for å sutre over bagateller eller for å få en uberettiget sykemelding, så faller det nok ikke i god jord, fordi det oppleves som bortkastet tid for en lege som er seriøs og tar jobben sin så alvorlig som Marit gjør.
Opplever henne som lun, rolig, medfølgende, med helt fantastisk humor og ikke redd for å vise følelser om noe berører henne dypt.
Denne dama kjenner meg ut og inn og har vært med ned i mine dypeste daler og opp på de høyeste topper og hun dømmer aldri.
Et EKTE medmenneske, som mange leger har MYE å lære av ❤️
Kommer aldri til å bytte henne ut, ALDRI ♥️

Superdyktig og empatisk

Marit har en lun og empatisk væremåte som gir trygghet og følelsen av å bli sett. Hun møter deg som menneske, lytter og gjør alt hun kan for å hjelpe deg. Jeg opplever henne som en lege med høy arbeidsmoral, som har legefaget som lidenskap og som genuint ønsker å være den beste legen for deg. Jeg kommer aldri til å bytte henne ut!

Den beste legen!

Har hatt Marit som fastlege i over 10 år, og ville aldri ha byttet henne ut! Hun tar meg seriøst, er medfølende, men tøff og ærlig. Hun virker genuint interessert i at jeg skal ha det bra, og vi finner alltid en løsning. Denne dama har hjulpet meg gjennom noen svært tøffe perioder, og har kjempet hardt for min sak. Har rett og slett blitt veldig glad i henne! Anbefales på det sterkeste!

Ivaretakende og dyktig

Er utrolig fornøyd med Marit som min fastlege. Hun tar meg på alvor, hører på mine tanker rundt problemet, er effektiv og får ting gjort. Hun er empatisk og svært faglig dyktig. Det jeg spesielt liker er at hun først bruker sin faglige kunnskap til å selv prøve ut tester og gi behandling, for så å henvise videre dersom dette ikke har hatt effekt eller ikke gitt resultater.

Flink og seriøs

Opplever Marit som veldig seriøs og flink. Skulle det være noe som hun ikke har nok kunnskap om henviser hun videre. Ser flere skriver at de opplever henne som sur og travel, og det kan virke sånn noen ganger, men jeg har likevel alltid følt meg komfortabel og ivaretatt, selv om jeg noen ganger syns hun virker litt stressa. Hender jeg glemmer å ta opp viktige ting fordi jeg føler at hun har det travelt. Men som sagt har jeg likevel ikke opplevd at hun ikke har tatt meg seriøst og lyttet til det jeg har å si. God humor har hun også noe jeg setter pris på. Alltid fått time samme dag når jeg har hadd behov for det.

Kan være litt vrient å få medikamenter man ønsker og dette er et stort minus, dessverre.. Dette har ført til at jeg vurderer å bytte, men er så fornøyd med alt annet at det er vanskelig å bestemme seg. Føler det positive veier opp for det eneste negative, som jo er at hun ikke skriver ut resept på medisiner man ønsker, uansett om man har prøvd det tidligere med god effekt og at jeg alltid må vente minst 20 minutter for å komme inn til timen. Har på det verste måttet vente over én time. Men som regel får jeg komme inn etter 20-40 min.

Ellers syns jeg venteværelse er stort, pent, moderne og renslig. Stort pluss at de har vannautomat og wifi. Når jeg ringer og ber om time opplever jeg nesten alltid hun som svarer som veldig sur og overlegen. Men som sagt får jeg alltid time samme dag om jeg har behov for det. Venter aldri over 4-5 minutt før de svarer på tlf. Beliggenheten er topp, men nå flytter de jo til midtbyen i september og det syns jeg er synd. Håper det nye lokalet blir nært en bussholdeplass og like fint som det de har nå.