Marit Rye

Håkon Jarls Gt 11 7030 Trondheim
Marit Rye er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Super lege

Jeg har hatt Marit som FL i 5-6 år, og jeg ønsker å si at hun har bein i nesa og får ting gjort. Som andre skriver er hun flink til å ta kontakt med andre når hun mangler kunnskap (sjeldent), ta deg på alvor, og sette igang og følge opp prosesser.

Hun kan virke litt krass og stressa, hun ønsker deg det beste og går rett på sak.
ca tre uker ventetid, fikser uakutt time om det trengs.

Lyttende

Hei
Marit er en seriøs og lyttende lege. Hun tar alltid ting alvorlig og henviser videre hvis det er utenfor hennes kompetanse

Super lege

Marit er en effektiv men samtidig grundig lege. Jeg får alltid den tiden jeg trenger. Hun henviser ved behov og følger opp prøvesvar. Ventetid på ordinær time er ca 3 uker, men akutt time til meg eller ungene har vi alltid fått på dagen. Jeg føler meg veldig trygg ved å ha henne som fastlege.

Helt Dronning!

Hun har fulgt opp mitt kompliserte sykdomsbilde aldeles utmerket, meget effektiv og med fin humor.
Bruker sitt nettverk for sine pasienters beste. Underviser studenter og har studentimer, er veldig flink til å ufarliggjøre dette, sånn at det blir en fullverdig konsultasjon uansett.

Fantastisk flink lege

Marit er sinnsykt effektiv, kunnskapsrik og ønsker det beste for pasienten. Hvis hun er usikker på noe, er hun snar til å konferere med spesialister på telefon. Hun finner alltid en løsning, og er flink til å følge opp prøver, telefoner osv. Hvis henvisning til spesialist tar for lang tid, så pusher hun alltid på. Hun skaper tillit med en gang du kommer inn i rommet, og er ikke ovenfra-og-ned. Jeg føler at jeg kjenner henne, og at hun ikke bare er en lege som skriver ut resepter etter mitt ønske. Hun har også meeeget god humor, og alltid et smil på lur!