Marit Rye

Tlf: 73 83 19 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marit Rye er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Helt grei

Har fra denne siden hørt mye bra om Marit, og gledet meg til å ha henne som lege, men ble rett og slett ganske skuffet. Måtte vente lenge for å komme inn, (selv om dette så ut til å være en veldig rolig dag) og det var bare så vidt jeg fikk et hei fra legen. Da jeg var der følte jeg meg "i veien" og at jeg tok opp tid.
Imidlertid var hun rask med å foreslå en løsning, så det er bra!

Super lege

Jeg har hatt Marit som FL i 5-6 år, og jeg ønsker å si at hun har bein i nesa og får ting gjort. Som andre skriver er hun flink til å ta kontakt med andre når hun mangler kunnskap (sjeldent), ta deg på alvor, og sette igang og følge opp prosesser.

Hun kan virke litt krass og stressa, hun ønsker deg det beste og går rett på sak.
ca tre uker ventetid, fikser uakutt time om det trengs.

Lyttende

Hei
Marit er en seriøs og lyttende lege. Hun tar alltid ting alvorlig og henviser videre hvis det er utenfor hennes kompetanse

Super lege

Marit er en effektiv men samtidig grundig lege. Jeg får alltid den tiden jeg trenger. Hun henviser ved behov og følger opp prøvesvar. Ventetid på ordinær time er ca 3 uker, men akutt time til meg eller ungene har vi alltid fått på dagen. Jeg føler meg veldig trygg ved å ha henne som fastlege.

Helt Dronning!

Hun har fulgt opp mitt kompliserte sykdomsbilde aldeles utmerket, meget effektiv og med fin humor.
Bruker sitt nettverk for sine pasienters beste. Underviser studenter og har studentimer, er veldig flink til å ufarliggjøre dette, sånn at det blir en fullverdig konsultasjon uansett.