Marit Rye

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Marit Rye er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Trygg og flink lege

Blir alltid tatt på alvor når jeg kommer til Marit. Hyggelig, kunnskapsrik, lyttende, tilgjengelig og med en god og varm humor.

Trygg, effektiv og flink

Hun bryr seg og har god kompetanse på hva hun driver på med. Er trygg i rollen og ønsker å løse problem som man trenger hjelp til.

Er så glad i denne dama ❤️

Har nå hatt Marit som fastlege i 15år og har ikke én eneste negativ ting å si om dette genuine medmennesket, hun er åpen, ærlig og tar meg ALLTID på alvor, hun er 1 av 3 mennesker på hele denne planeten jeg stoler 100% på.
Skulle ønske alle kunne oppleve å få en fastlege som Marit, for hun er virkelig gull verdt.
Ser at noen her opplever henne som sur eller stressa!??? Det skjønner jeg ingenting av, for det har jeg aldri følt, ikke en eneste gang, tvert IMOT!!
Men hun er en seriøs og ordentlig dame, og jeg kan tenke meg at om man er der for å sutre over bagateller eller for å få en uberettiget sykemelding, så faller det nok ikke i god jord, fordi det oppleves som bortkastet tid for en lege som er seriøs og tar jobben sin så alvorlig som Marit gjør.
Opplever henne som lun, rolig, medfølgende, med helt fantastisk humor og ikke redd for å vise følelser om noe berører henne dypt.
Denne dama kjenner meg ut og inn og har vært med ned i mine dypeste daler og opp på de høyeste topper og hun dømmer aldri.
Et EKTE medmenneske, som mange leger har MYE å lære av ❤️
Kommer aldri til å bytte henne ut, ALDRI ♥️

Superdyktig og empatisk

Marit har en lun og empatisk væremåte som gir trygghet og følelsen av å bli sett. Hun møter deg som menneske, lytter og gjør alt hun kan for å hjelpe deg. Jeg opplever henne som en lege med høy arbeidsmoral, som har legefaget som lidenskap og som genuint ønsker å være den beste legen for deg. Jeg kommer aldri til å bytte henne ut!

Den beste legen!

Har hatt Marit som fastlege i over 10 år, og ville aldri ha byttet henne ut! Hun tar meg seriøst, er medfølende, men tøff og ærlig. Hun virker genuint interessert i at jeg skal ha det bra, og vi finner alltid en løsning. Denne dama har hjulpet meg gjennom noen svært tøffe perioder, og har kjempet hardt for min sak. Har rett og slett blitt veldig glad i henne! Anbefales på det sterkeste!