Marit Rønne

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Marit Rønne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rønne

Værste legen

I flere år har jeg hatt Marit Rønne som fastlege, men alltid håpet på å få time til noen av de andre legene ved timebestilling. Jeg gruer meg hver gang. Hun sier at hun vet best når jeg forklarer hva jeg tror feiler meg. Idag ble jeg sendt ut etter å ha bokstavelig bestilt timen for å få sjekket syn til førerprøve OG en del andre spørsmål jeg ville ha svar på, men det var veldig rotete å skulle svare på mer enn et spørsmål pr time. Det var det heller ikke tid til! Hun retter meg alltid og er kald. Den ene gangen jeg har sett henne smile var da hun skulle fjerne to føflekker på meg, for det syntes hun var så gøy. Det var foresten rettvetter hun hadde klaget til meg om pasienter som ikke dukket opp til timene. Nei, glad for å ha byttet nå, og får håpe jeg får en bedre lege denne gangen!

Nei nei nei

Marit Rønne har vært min fastlege i 5 år, og strengt tatt forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke byttet før!!! Jeg kan bare stemme i med klagekoret om hvor uempatisk og til tider frekk hun er. Jeg har begrenset legebesøkene til et minimum og selv om jeg er en voksen person så vil jeg helst ha med meg følge. Jeg oppfatter henne til tider som skremmende og gruer meg til å legge frem mitt problem. Anbefaler IKKE Marit Rønne som lege.

Vil du ha hjelp fra en lege, ikke velg denne dama

Har aldri kommet ut fra kontoret til Marit med noen årsaken til smertene mine eller noen diagnose, og jeg har vært hos henne 5 ganger nå. De to første gangene var jeg der av samme årsak, men da måtte bare finne ut selv hva jeg skulle gjøre. De 3 siste gangene har også vært av samme årsak, denne siste gang fikk jeg kun beskjed om å ta mer paracet. Har aldri følt at hun har tatt meg seriøst, men kun bagatellisert det jeg forteller (selvom hun så sist gang at jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå). Hun er også veldig stresset og vil helst at timene hennes skal gå kjempefort, noe som sannsynligvis er grunnen til at hun aldri finner ut hva som er galt. Aldri blitt videresendt til noen spesialist heller når hun selv ikke klarer finne det ut, selvom jeg har spurt.

Anbefales ikke

Føler virkelig ikke for å ha Marit som fastlege lenger. Fra første stund føler du at du er til bry. Føltes virkelig ut som hun ville ha meg ut av kontoret fortest mulig, særlig forsterket av kommentaren "nå er tiden er ute"! Hun respekterer ikke problemene du kommer til henne med, og virker ikke som om hun ønsker å hjelpe. Har alltid en dårlig følelse når jeg går derifra!

Hun himlet med øynene!!?

Jeg oppsøkte henne da jeg fikk senebetennelse og det er det verste jeg har vært med på. Marit himlet med øynene mens jeg gråt av smerte, og plutselig hadde jeg betalingsterminalen under nesa. Styr langt unna henne som lege!!