Marit Rønne

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Marit Rønne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rønne

Stressende og dårlig forståelse av mennesker

Var til hun med vår baby på 9 månder. På grunn av fastlege til dama var på feri. Følte hun ikke hørt på oss,hun ville veldi gjerne få oss ut så fort som mulig. Vi byttet fastlege til babyen så fort vi kom hjem,for vi vil ikke risikere og kom til hun igjen. uff og uff sier vi. :(

Anbefales ikke

Arrogant, bagatelliserende, lite lyttende. Snakket ut ifra sine egne erfaringer. Overkjørende og kald.

dårlig behandlet

godt å høre andres vurderinger, så du ikke føler det er deg det er noe galt med. opplever Marit som stressende, lite lyttende til mine problemer, hardhendt i undersøkelsen, nedverdigende kommentarer til mine underlivsplager. " ligge rundt" som hun sa ,da hun påsto mine plager kunne skyldes klamydia. har hatt et forhold i mitt 28 årige liv.

På tide å bytte fastlege.

Jeg har vært hos Marit to ganger og følte meg uvelkommen begge gangene. Effektiv og rask behandling er bare fint, men her får man skjøvet betalingsterminalen oppunder nesa rett etter at man er ferdig med å inntrodusere seg og deretter hevet på dør.

Ikke til å anbefale

Jeg har ikke vært så mange ganger til Marit da hun var min fastlege, men jeg har vært hos nok leger til å føle hun ikke er bra nok som lege for min del. Som førstegangsfødende med 100 spørsmål føler jeg enhver lege burde svare på alle mine spørsmål, ta seg tid og få meg til å føle meg trygg. Med Marit følte jeg at jeg var i veien, at mine spørsmål var dumme, og at hun hadde det for travelt til å svare meg. Dette med at man kan kun ta opp en ting som plager deg pr konsultasjon hadde jeg ikke opplevd før jeg gikk til henne. Merkelig. De andre legene jeg har gått til har til og med spurt meg om det er noe mere jeg vil ta opp.

Hun er faglig dyktig, men ikke flink med mennesker synes jeg. Kjenner meg igjen i en hel som er skrevet her. For meg er hun kort, kald og arrogant. Selvinnsikt?