Marit Rønne

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Marit Rønne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rønne

Professionell och hjälpsam

Hade min första tid med Marit idag. Hon lyssnade väldigt fint till mina behov, gav mig det jag trengte och henvisade mig vidare för att få den rätta hjälpen jag trenger! Hygglig och professionell. Kändes väldigt bra.

Utrolig dykt og effektiv lege

Jeg har hatt Marit Rønne som fastlege i snart 7 år som student. Hun er alltid effektiv og presis. I begynnelsen synes jeg hun virket litt uempatisk, men jeg opplever samtidig å bli tatt seriøst, og synes selv at effektiviteten og kunnskapen hennes veier opp for "å bli dullet med". Dette er ikke en man søker empati fra, men samtidig opplever jeg at hun gir meg mye empati gjennom å ha henvist meg raskt til både DPS og sykehus for videre undersøkelser. Hun gjør rett og slett jobben sin på en glimrende måte. Dette er en lege som tar deg på alvor, samtidig som hun er direkte og sier fra om det hun mener er mer normalt. Det har gjort at jeg har full tillit til Marit. Om jeg ikke hadde flyttet fra byen, hadde jeg aldri byttet fastlege.

Tydelig og kunnskapsrik

Strålende fornøyd. Oppsøker lege sjelden, men med tre barn har jeg vært på konsultasjon årlig og jeg / vi får alltid hjelpen vi trenger fastlege Marit Rønne. Hyggelig, og ikke minst to-the-point og kunnskapsrik. Anbefales!

Hastende og stressa

Hun er hastende igjennom møtene, fremstår stressa og negativ. Hun er ingen god lytter, himler med øynene, viser lite respekt og empati. Kortterminalen plasseres fort foran meg, før jeg har fått spurt om det jeg ønsker. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli sett og hørt.

Skuffende

Jeg har hatt henne som lege i ca 1 år, og jeg har opplevd henne som hastende igjennom møtene og negativ. Hun er ingen god lytter og himler med øynene når jeg forteller om alternative løsninger. Kortterminalen plasseres fort foran deg, før jeg føler jeg har fått en god nok vurdering av det som feiler og jeg føler meg ikke tatt på alvor.