Sverre Sande

Tlf: 73 58 50 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Sande er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sverre Sande

Endelig en bra lege!

Sverre lytter, tar seg tid, støtter og hjelper med alt. Jeg har aldri før hatt ett så godt forhold til en lege.

Veldig bra

Han gjør sitt beste for pasientene, men har kanskje litt mange pasienter å holde styr på. Har opplevd at han ikke tar kontakt når han har sagt det. Men ting har løst seg uansett

Den beste legen jeg har hatt :)

Jeg byttet til Sverre for 5-6 år siden fordi min gammle lege ikke tok meg seriøst nok og hadde alltid veldig dårlig tid.
Sverre har hjulpet meg med så og si alle helse problemene mine og jeg
er svært fornøyd.
Synes han er grundig og virker som han er veldig oppdatert.

Veldig fornøyd

Sande er veldig grundig og engasjert, og jeg er svært godt fornøyd med ham som fastlege for vår familie. Legesekretærene er også svært hyggelige, og tilbyr alltid timer på kort varsel når det haster. Dette er spesielt viktig for oss med små barn som ofte trenger legetilsyn.

Føler meg godt mottatt av Sverre

Jeg skiftet fastlege til Sverre og må si at jeg er godt fornøyd med han. I tillegg får jeg inntrykk av at han er litt mer personlig interessert/engasjert i hva jeg har å si enn det andre leger har vært. Har alltid følt meg ivaretatt hos Sverre.

Sverre er en god lege for meg

Han er mild, forståelsesfull, og anerkjenner smertene jeg har hatt ved diverse tilfeller, og de følelser som jeg betror han nå i ettertid. Han virker genuint interessert, er lett å stille spørsmål, be om henvisning og prøver og respekterer de valgene jeg tar. Han, som alle andre leger, tror jeg, har knapt med tid og skriver noen ganger på tastaturet mens jeg snakker, men han lytter. Han er grundig når han skriver og stiller spørsmål for å gjøre god dokumentasjon, noe jeg setter pris på.

Utilgjengelig

Opplever at det er svært vanskelig å få time, det virker som at Sande er mest opptatt av å ha så mange pasienter som mulig for å få så stor lønn som mulig.

Omtenksom

Har vært hos Sande bare en gang, men fikk et veldig godt inntrykk av han. Jeg var der for en liten filleting, men han tok seg god tid til å prate med meg og virket oppriktig interessert i å hjelpe meg. Han skapte en veldig trygg atmosfære, og det er viktig for meg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Tillitsvekkende, grundig, Lett tilgjengelig. Faglig dyktig. Ingenting negativt.

Beste legen jeg har hatt i Trondheim

Hyggelig, grundig, henviser til spesialist når det er nødvendig, aldri ubehagelig på noen måte.

Kunne vært litt lengre tid på hver time

Vil pasientens beste

En god samtalepartner som er opptatt av hvordan man har det. Opplever han som medmenneskelig og respektfull. Har flere bekjente som bruker han og som er fornøyd. Jeg har stort sett vært i kontakt med Sande pga psykiske problemer, noe han er veldig flink på. De gangene det har vært fysisk, så har jeg fått følelsen av at han ikke har vært like lyttende, men han har likevel tatt de prøvene som har vært nødvendig. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste, men han kunne kanskje blitt litt flinkere på å skille det psykiske og fysiske.

Hyggelig fastlege opplevelse

Imøtekommende, hyggelig og forståelsesfull lege. Jeg har kun besøkt Sverre to ganger, men begge gangene har jeg vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg føler meg ikke dømt av han, han er ikke arrogant, han tar tid til å høre på meg, og han er alltid hyggelig og forståelsesfull. Han er ikke som en typisk fastlege; overkant av 60 år, arrogant, og lei av å være allmennlege.

Sverre er ung, blid og nysgjerrig.

Ga ikke opp

Er svært godt fornøyd med Sverre som fastlege. Han har fulgt meg veldig bra opp fra jeg fikk symptomer på en sykdom til jeg fikk diagnosen. Selv om de første prøvene ikke ga svar fortsatte han til han fikk svar. Fulgte godt opp og ringte for å gi beskjeder. Lett å snakke med. Absolutt å anbefale.

Kan ikke anbefales

Sande oppleves for meg som veldig nervøs, ustrukturert, usikker og å ha problemer med å ta beslutninger. Han klarte ikke å svare på det jeg spurte om, men tok opp andre tema eller snakket seg bort enda jeg spurte flere ganger.

Han ville også sjekke ting jeg ikke kom for og som jeg lett kunne funnet ut av selv, henvisningen jeg trengte ble ikke fulgt opp. Det er mulig at han nettopp er ferdig med utdanningen, men han virker ikke å være klar for å ta pasienter på egenhånd enda. Mulig at han kan bli tryggere på sitt fag på sikt.

Jeg fikk absloutt ingen hjelp og måtte gå igjen for de samme tingene til en annen lege.

Beste legen jeg har hatt!

Grundig, blir tatt på alvor, kort ventetid dersom det haster og i alt en utrolig flink og medfølende lege. Kjempefornøyd!

den beste jeg har hatt

alltid enkelt å få time. Veldig enkelt å komme i kontakt med. Sentret han jobber på er en av dem mest moderne jeg har sett. Så hvis han er borte så er det alltid noen som kan hjelpe deg.

Grundig og imøtekommende

Som ny pasient hos Sande, har jeg blitt møtt på en fantastisk måte. Han har tatt seg tid til å sette seg inn i mine plager, og satt i gang videre undersøkelser av det som det kan gjøres noe med. Fra første time har jeg følt meg ivaretatt. Kan trygt anbefale han som fastlege.

ung og uerfaren

En lege som ikke vil sette seg inn i din diagnose. Lytter dårlig til situasjonen og viser ingen empati eller omsorg. har du ME er ikke dette legen. Kanskje flink med barn med ørebetennelse.