Sverre Sande

Autorisasjon (2005)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Sverre Sande er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sverre Sande

Lytter, både på hjertet og annet

Sverre skiller godt mellom psykisk og fysisk sykdom. Han tar de blodprøvene som trengs og henviser videre når det er nødvendig. Alt dette i tillegg til å løse de mer vanlige, varierte oppgavene: ikke la seg manipulere, skrive ut legemidler i forsvarlige mengder og håndtere ørebetennelser. Kanskje er det snart 20 års erfaring som gjør alt dette mulig, ofte innenfor en og samme dag, noen ganger også innenfor en og samme legetime.

Kunne ikke hjelpe

Gikk jevnlig til Sverre over ca. 1 år for å få hjelp med helseplagene mine, fant ikke ut av hva som feiler meg. Får stort sett bare nye blodprøver og standardsvaret "prøvene ser bra ut" uten noen plan for videre oppfølgning. Har ikke kjennskap til mine plager, og vet heller ikke hvor han skal henvise.
Når vi hadde en ny ledetråd kom jeg i skade for å avsløre at jeg har flyttet fra byen og satt meg på venteliste på mitt nye bosted (med ca. 6mnd estimert ventetid igjen). Da nektet han å følge opp videre. Jeg venter fortsatt på ny fastlege.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg kan ikke få rost fastlegen min nok. Kunnskapsrik, imøtekommende, ydmyk, forståelsesfull og ikke minst bestemt og handlekraftig. Følger utrolig godt opp.

Dyktig og omsorgsfull

Virker å ha genuin omtanke for sine pasienter. Tar seg god tid, og man føler seg godt ivaretatt. Han har på eget initiativ tatt kontakt for å høre hvordan det går. Kan på det varmeste anbefale Sverre Sande.

Fantastisk flink og omsorgsfull lege

Sverre er en superdyktig lege som bryr seg og tar seg tid til deg. Han vrir hver en stein for å hjelpe deg.
Kan trygt anbefale Sverre til hvem som helst!