Sverre Sande

Ringve Legesenter DA

2005

Ringve Legesenter DA Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Sverre Sande er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sverre Sande

Ikke bra

Dette var min andre fastlege, og det tok ikke mange måneder før jeg byttet. Jeg opplevde han som kald, uempatisk, uinteressert og lite løsningsorientert. Jeg kom til han for å få hjelp til psykisk sykdom, som da gikk ut på spiseforstyrrelser, insomni og selvmordstanker. Da valgte han å skrive ut en resept med svært mange sovepiller til meg, i stedet for å lytte. Dette finner jeg svært uansvarlig med tanke på det jeg nettopp hadde fortalt om tankene mine. Da jeg skulle trappe ned på antidepressiva fikk jeg heller ingen oppfølging, og følte meg overlatt til meg selv. Jeg er glad jeg byttet lege før det gikk virkelig ille.

Endelig en bra lege!

Sverre lytter, tar seg tid, støtter og hjelper med alt. Jeg har aldri før hatt ett så godt forhold til en lege.

Veldig bra

Han gjør sitt beste for pasientene, men har kanskje litt mange pasienter å holde styr på. Har opplevd at han ikke tar kontakt når han har sagt det. Men ting har løst seg uansett

Den beste legen jeg har hatt :)

Jeg byttet til Sverre for 5-6 år siden fordi min gammle lege ikke tok meg seriøst nok og hadde alltid veldig dårlig tid.
Sverre har hjulpet meg med så og si alle helse problemene mine og jeg
er svært fornøyd.
Synes han er grundig og virker som han er veldig oppdatert.

Veldig fornøyd

Sande er veldig grundig og engasjert, og jeg er svært godt fornøyd med ham som fastlege for vår familie. Legesekretærene er også svært hyggelige, og tilbyr alltid timer på kort varsel når det haster. Dette er spesielt viktig for oss med små barn som ofte trenger legetilsyn.