Sverre Sande

Autorisasjon (2005)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Sverre Sande er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sverre Sande

Omtenksom

Har vært hos Sande bare en gang, men fikk et veldig godt inntrykk av han. Jeg var der for en liten filleting, men han tok seg god tid til å prate med meg og virket oppriktig interessert i å hjelpe meg. Han skapte en veldig trygg atmosfære, og det er viktig for meg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Tillitsvekkende, grundig, Lett tilgjengelig. Faglig dyktig. Ingenting negativt.

Beste legen jeg har hatt i Trondheim

Hyggelig, grundig, henviser til spesialist når det er nødvendig, aldri ubehagelig på noen måte.

Kunne vært litt lengre tid på hver time

Vil pasientens beste

En god samtalepartner som er opptatt av hvordan man har det. Opplever han som medmenneskelig og respektfull. Har flere bekjente som bruker han og som er fornøyd. Jeg har stort sett vært i kontakt med Sande pga psykiske problemer, noe han er veldig flink på. De gangene det har vært fysisk, så har jeg fått følelsen av at han ikke har vært like lyttende, men han har likevel tatt de prøvene som har vært nødvendig. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste, men han kunne kanskje blitt litt flinkere på å skille det psykiske og fysiske.

Hyggelig fastlege opplevelse

Imøtekommende, hyggelig og forståelsesfull lege. Jeg har kun besøkt Sverre to ganger, men begge gangene har jeg vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg føler meg ikke dømt av han, han er ikke arrogant, han tar tid til å høre på meg, og han er alltid hyggelig og forståelsesfull. Han er ikke som en typisk fastlege; overkant av 60 år, arrogant, og lei av å være allmennlege.

Sverre er ung, blid og nysgjerrig.