Sverre Sande

Autorisasjon (2005)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Sverre Sande er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sverre Sande

Ga ikke opp

Er svært godt fornøyd med Sverre som fastlege. Han har fulgt meg veldig bra opp fra jeg fikk symptomer på en sykdom til jeg fikk diagnosen. Selv om de første prøvene ikke ga svar fortsatte han til han fikk svar. Fulgte godt opp og ringte for å gi beskjeder. Lett å snakke med. Absolutt å anbefale.

Kan ikke anbefales

Sande oppleves for meg som veldig nervøs, ustrukturert, usikker og å ha problemer med å ta beslutninger. Han klarte ikke å svare på det jeg spurte om, men tok opp andre tema eller snakket seg bort enda jeg spurte flere ganger.

Han ville også sjekke ting jeg ikke kom for og som jeg lett kunne funnet ut av selv, henvisningen jeg trengte ble ikke fulgt opp. Det er mulig at han nettopp er ferdig med utdanningen, men han virker ikke å være klar for å ta pasienter på egenhånd enda. Mulig at han kan bli tryggere på sitt fag på sikt.

Jeg fikk absloutt ingen hjelp og måtte gå igjen for de samme tingene til en annen lege.

Beste legen jeg har hatt!

Grundig, blir tatt på alvor, kort ventetid dersom det haster og i alt en utrolig flink og medfølende lege. Kjempefornøyd!

den beste jeg har hatt

alltid enkelt å få time. Veldig enkelt å komme i kontakt med. Sentret han jobber på er en av dem mest moderne jeg har sett. Så hvis han er borte så er det alltid noen som kan hjelpe deg.

Grundig og imøtekommende

Som ny pasient hos Sande, har jeg blitt møtt på en fantastisk måte. Han har tatt seg tid til å sette seg inn i mine plager, og satt i gang videre undersøkelser av det som det kan gjøres noe med. Fra første time har jeg følt meg ivaretatt. Kan trygt anbefale han som fastlege.