Per Schrøder

Autorisasjon (1991)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Per Schrøder er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Schrøder

Den beste

Som pasient med en kronisk sykdom har jeg den uheldige glede av å ha møtt mange leger, og dr. Per Schrøder er den beste. Han tar seg tid til å lytte til deg, hjelper deg med det som feiler deg eller sender deg videre hvis det trengs. En meget hyggelig, trygg og svært dyktig lege.

Trivelig, dyktig, men ikke så mye på jobb

Denne karen er nok blitt FOR populær. Han er flink og løsningsorientert, har uten tvil faglig tyngde, men desverre er han mye borte. Jeg har blitt fortalt at han har andre arbeidsområder også, men det er mindre viktig for meg. Når jeg trener legen til min sønn hjelper det lite at det er en god forklaring på hvorfor han ikke er der. HAN ER IKKE DER.

Jeg har aldri hatt annet enn positive erfaringer med Schrøder, de gangene jeg har fått tak i ham, er er bare ikke så fryktelig ofte man får tak i ham.

Ellers er Heimdal Helsehus totalt SPRENGT når det gjelder kapasitet. Legetime der kan du omentrent bare glemme å få samme mnd som behovet oppstår med mindre det er snakk om en akkuttime. Akkuttimer er det også ugreit med, men det er kanskje slik det er i Norge nå.

Totalt sett vil jeg si at Schrøder er en over snittet dyktig lege, OM du får tak i ham, men at du generellt sett bør styre unna Heimdal Helsehus. Heimdal Helsehus er det aller dårligste "legesentret" jeg har opplevd, kapasitetsmessig. I snitt ville det for meg vært mer effektivt å beholdt fastlegen min på østlandet.

Min fastlege i nesten 20 år.

Han er super, da ungene var små kunne han ringe på kveldstid og spørre hvordan det gikk etter legebesøk tidligere på dagen.
Han henviser alltid videre ved behov, og er veldig lett og snakke med.
Jeg stoler 100% på ham, ikke snakk om å bytte ut ham nei!

data legen

Når du går til legen forventer du å snakke med han eller hun person til person, men hos denne legen føler jeg at jeg snakker til en data maskin.

En dyktig lege

Han er en lege,slik jeg ønsker en lege skal være.Nøyaktig,forklarer tydelig,har humor.Ikke redd for å sende deg vidre ved usikkerhet.Om han er forsinket,er det fordi han tar seg tid.neste gang kan det være jeg som trenger lengere tid.Selv om jeg bor langt unna,bytter jeg ikke fastlege.Trenger jeg hjelp på dagen,får jeg alltid time.