Øyvind Singsaas

Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Øyvind Singsaas er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Øyvind Singsaas

En lege som gir tillit.

En sympatisk og profesjonell lege. Ikke skriver han ut medikamenter som eneste løsning. Tar seg bestandig god tid og er flink til å lytte

Meget god

Singsaas er nøytral, omstendelig og behandler meg alltid med respekt. Han tar tester som gir trygghet. Han har stor kunnskap om medisin, som han forvalter presist.

Trygg og flink

Etter å ha hatt samme fastlege i en ti års tid har jeg vært innom med alle slags sykdommer og plager, med alt fra graviditet, vanlige sykdoms- og betennelsestilstander (både kronisk og akutt) og psykiske plager, og har alltid fått god hjelp. Uansett hva slags plager jeg kommer med syns jeg han har oversikt over det som er viktig i hvert enkelt tilfelle, og jeg får alltid god informasjon om de jeg trenger å vite. Han har ett bevist forhold til utskriving av legemidler og er flink til å sørge for riktig bruk/dose (har aldri følt meg over- eller undermedisinert).

Han er oppmerksom, men samtidig profesjonell og saklig, og jeg føler meg sikker på at han praktiserer med grunnlag i kunnskap/fakta og ikke følelser.

Meget dyktig lege som tar deg seriøst

Dyktig, tar seg tid, tar deg seriøst. Tar de tester som gir trygghet.