Øyvind Singsaas

Autorisasjon (2002)

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ...
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Øyvind Singsaas er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Øyvind Singsaas

Trygg

Tar deg seriøst og hjelper deg på best mulig måte. Tålmodig og forståelsesfull lege. Jeg er veldig takknemlig som har en god lege.

Lyttende, tar seg tid og tar deg på alvor

Jeg hadde Øyvind Singsaas som fastlege da jeg studerte i Trondheim og ble utrolig positivt overrasket! Jeg har vært vant til leger (i Oslo) som har alt for lite tid til meg og der det har virket som de kun ville sende meg av gårde for å få unnagjort nestemann i køen.

Øyvind har på sin side har tatt seg tid til å høre, tid til å forklare og i det hele tatt møtt meg på en veldig god måte. I tilfeller der han ikke har kunnet svare meg med en gang, har han tatt seg bryet med å undersøke saken og kommet tilbake til meg. Synes det er veldig trist at jeg var nødt til å bytte fastlege pga flytting. Anbefaler Øyvind Singsaas på det sterkeste!

En lege som gir tillit.

En sympatisk og profesjonell lege. Ikke skriver han ut medikamenter som eneste løsning. Tar seg bestandig god tid og er flink til å lytte

Meget god

Singsaas er nøytral, omstendelig og behandler meg alltid med respekt. Han tar tester som gir trygghet. Han har stor kunnskap om medisin, som han forvalter presist.

Trygg og flink

Etter å ha hatt samme fastlege i en ti års tid har jeg vært innom med alle slags sykdommer og plager, med alt fra graviditet, vanlige sykdoms- og betennelsestilstander (både kronisk og akutt) og psykiske plager, og har alltid fått god hjelp. Uansett hva slags plager jeg kommer med syns jeg han har oversikt over det som er viktig i hvert enkelt tilfelle, og jeg får alltid god informasjon om de jeg trenger å vite. Han har ett bevist forhold til utskriving av legemidler og er flink til å sørge for riktig bruk/dose (har aldri følt meg over- eller undermedisinert).

Han er oppmerksom, men samtidig profesjonell og saklig, og jeg føler meg sikker på at han praktiserer med grunnlag i kunnskap/fakta og ikke følelser.