Byåsen Legesenter A/S

Fjellseterveien 1 7020 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Byåsen Legesenter A/S

Seriøs og flink lege

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Av alle legene jeg har gått til opp igjennom årene, så er Dvergsdal den beste! Han lytter til deg og man får god hjelp og oppfølging med alt man sliter med, både psykisk og fysisk. Han henviser også videre hvis det er nødvendig. Han er fastlege til meg, mannen og barna. Og vi er superfornøyd og takknemlig for at han er legen vår. Ellers er også de andre legene og de andre ansatte på legekontoret flinke og hjelpsomme folk.

Ser ned på deg som pasient

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Anbefales ikke. Nedlatende holdning til meg som pasient. Henviser til steder uten å gi deg informasjon om dette. Ikke interessert i å undersøke deg om du har en kronisk sykdom. Avfeier deg og henger seg opp i ting som ikke er relevant. Ikke imøtekommende Ikke interessert i å bli kjent med deg som pasient. Gikk ut fra første legetime å følte meg lite verdt. Bytter fastlege!

Hyggelig, forståelsesfull og seriøs

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Phan er en av de beste legene jeg har vært hos. Jeg føler meg alltid hørt og tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise og tror på det du sier. Gjennom årene har vi fått en familiær tone og om vi ikke hadde vært lege og pasient ville jeg beskrevet han som en venn.

Trygg

Lege: Øyvind Singsaas Skrevet

Tar deg seriøst og hjelper deg på best mulig måte. Tålmodig og forståelsesfull lege. Jeg er veldig takknemlig som har en god lege.

Flink og trygg

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

En forståelsesfull lege med bred kunskap og handlekraftig væremåte.
Føler meg trygg og ivaretatt, også tilbyr han elektroniske muligheter på konsultasjoner og resept fornyelser. Kjempe praktisk.