Byåsen Legesenter A/S

Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim

Siste vurderinger av Byåsen Legesenter A/S

Imøtekommende og dyktig

Lege: Anders Askelund Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt. Seriøs og flink til å forklare. Godt humør og konstruktiv. Flink til å forklare.

Ok lege, men litt vimsete

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Helt grei lege men kan være noe rotete når det gjelder oppfølging og henvisning. Opplevde flere ganger å bli avvist på grunn av feil type henvisning videre eller fordi henvisningen var mangelfull. Lett å få time, men har svært dårlig tid og kan sende deg ut igjen etter 2-3 min. Skriver gjerne ut medisiner, men er ikke så flink til å forklare hvorfor og hvordan disse bør brukes, jeg har hatt behov for hjelp fra apotek til dosering av medisin da legen glemte å fortelle dette eller skrive det på resepten.

Legesenteret er ok med hyggelige og hjelpsomme legesekretærer, lett å få kontakt med lege og han ringer opp hvis man ber om det. Legen er hyggelig og sikkert også flink, men det blir litt mye rot på grunn av hastverk.

Sympatisk og vennlig lege

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Jeg føler meg alltid varmt velkommen når jeg kommer til Phan. Jeg opplever at han er en varm, imøtekommende og meget sympatisk lege. Han tar meg på alvor og er veldig snill og hyggelig med barna. En sjelden type. Han kan dog framstå som noe "vimsete", men jeg tror dette har blitt bedre. Har ikke opplevd dette de siste årene. Føler meg privilegert som har han som lege.

Trygg og varm. Rette mann i rett jobb

Lege: Anders Askelund Skrevet

En go og varm lege som gir meg følelsen av å være viktig. Føler jeg blir tatt veldig på alvor. Å at han forstår hva jeg prøver å si/forklare selv om jeg kan forklare meg klumsete.
Har hjulpet meg me alt fra svangerskaps oppfølgning. Andre typiske kvinneproblemer. Å psykiske.vel som fysiske plager.
Føler jeg altid blir møtt med omsorg. Å at han kjenner meg.
Herlig vesen.
Ikke uten grunn jeg har valgt å beholde han som min lege på tross av flytting et stykke unna.
Anbefaler han på det varmeste.
Vil også kommentere at han har barnetekke. Å det har altid vært trygt og godt å ta barna mine til han ved behov.

Meget flink fastlege

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Jeg synes denne legen er både dyktig og trivelig. Tar seg som regel god tid med pasienten. Har bare god erfaring med Halvard Dvergsdal som fastlege. Anbefales.