John Slettum

Autorisasjon (1989)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
John Slettum er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av John Slettum

Genial lege

Fikk John som fastlege når æ fløtta te Trondheim. Trudde ikke d fantes så gode leger. Han lytter, gir råd og hvis nåkka må gjøres så gjør han d. Kjem aldri te å bytt lege.

Fin fyr!

Jeg har hatt Slettum som fastege siden 2001. Jeg er meget fornøyd, han er empatisk, tar seg tid til å lytte og er full av kunnskap og medmenneskelighet. En bedre lege skal man lete lenge etter!

Et geni

Jeg oppsøkte Slettum i for femten år siden med endel irriterende og potensielt alarmerende helseplager som han tok på største alvor. Heldigvis var det ikke noe alvorlig, og det som plaget meg kunne løses med enkle forandringer i såvel livsstilen som innstillingen til livet. De rådene jeg fikk var så gode at jeg har holdt meg frisk helt siden da. Jeg har faktisk aldri har vært hos legen siden, og har bare vært borte en dag fra jobben pga. en uskyldig luftveisinfeksjon. Sånn jeg ser det, er han et geni.

legen er bra, men alt for lang ventetid og småfrekk resepsjonsdame

Ringte etter legetime pga hoste/forkjølelse. Fikk beskjed at det bare var ledig om 8 uker. Resepsjondamen sa de bare tok inn folk som hadde hjerteproblemer på akutte timer. Da jeg endelig fikk overtalt resepsjonsdamen til en legetime hadde jeg gått syk i flere uker. Legen sa jeg hadde bronkitt og at jeg måtte ordlegge meg bedre til resepsjonsdamen for å få time.

Dyktig lege

Skiftet til Slettum da jeg flyttet til Trondheim som student. Han er veldig lyttende og tar seg alltid tid til å forklare hva han tenker, noe jeg setter stor pris på. Alltid blid og positiv, selv om han til tider kan være litt stressa (hvem er ikke det i hans situasjon). Det viktigste er at han alltid får deg til å føle at han tar dine problemer på alvor og at han er genuint opptatt av at du skal ha det bra. Anbefales på det sterkeste!