Andrea Gudrun Berz

Forneburingen 209 1364 Fornebu
Andrea Gudrun Berz er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Kvalitet

Dyktig, intelligent, erfaren, rask og effektiv! Jeg har alltid fåttt rett diagnose, og hun involverer seg og følger meg opp, så jeg føler meg trygg og sikker.

Dyktig lege

Har hatt Bertz som fastlege hele mitt liv. Hun er kunnskapsrik, direkte på sak og omsorgsfull Kan anbefale på det sterkeste.

Utmerket fastlege

Hun er grundig, hører på pasientene og gir gode råd, og forklarer ting på en god måte. Du føler at hun er tilstede, samtidig som hun er effektiv.

Forbedringspotensiale ved å henvise til spesialist.

Andrea Berz kan bli bedre ved oftere å henvise videre til spesialist . Jeg synes det er viktig at legen har en grunnleggende holdning om å bruke spesialister slik at jeg ikke blir gående å "hangle" med mine plager unødig lenge. Det å få en utvidet vurdering fra en spesialist kan gi meg et annet bilde på sykdommen og føre til bedret eller annen behandling. Så for meg er det bedre å få en henvisning for mye enn en for lite.

Dyktig men hektisk

Her går det på samlebånd. Andrea Berz har vært min fastlege i 8 år, og jeg synes hun har vært både dyktig og flink til å se pasienten helt til det siste 1-2 år. Svar på prøver er hun fortsatt rask med tilbakemelding på men hun virker nå stresset, litt brysk og ikke lenger så lyttende eller så grundig. Jeg bytter fastlege.