Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Kunnskapsrik, effektiv, punktlig

Svært tillitsvekkende og kunnskapsrik. Meget oppdatert på utvikling. Pedagogisk og interessert, samtidig som hun holder samtalen på riktig spor. Svarer raskt på e-konsultasjoner. Rett og slett bunnsolid.

Verdens beste fastlege!

Dr. Berz har i alle år vært familielegen vår. Jeg føler meg svært godt ivaretatt av henne, og hun er svært faglig, grundig, kunnskapsrik og tilgjengelig. Får alltid time raskt, og resepter ordnes raskt i Helsenorge. Her er du trygge hender!

Flink, men ufølsom

Har hatt henne i mange år som fastlege, hun er rask og effektiv og flink til å stille fysisk diagnose, følger opp raskt med nødvendige utskrifter og legemidler. Har hatt mitt barn også hos henne og det har vært bra.
Hun kan virke stresset og ordknapp til tider. Hun er ellers rett så ufølsom hvis du sliter psykisk og du bør ikke forvente stor forståelse fra henne angående det, særlig hvis det går ut over arbeid.

Grundig, trygg og imøtekommende

Som fastlege gjennom mange år opplever jeg Dr. Berz som grundig og svært imøtekommende.
Kan varmt anbefales.

Faglig sterk og god å snakke med

Har fått ha Andrea som fastlege i over 15 år. Hun tar seg alltid tid, selv når jeg ikke har time. Fått svært god oppfølging under sykdom, og hun har fått meg raskt til spesialister og andre undersøkelser når det har vært behov for det. Er veldig takknemlig for at hun også har sett når jeg har hatt behov for mer en kun en diagnose. Hun er ærlig når svar ikke er enkle å finne, deler rikelig av erfaring men også når det er utfordrende å stille rett diagnose. Hun bruker den tiden som er påkrevet, og jeg opplever ikke at tiden er knapp.
Den beste legen jeg kan tenke meg å ha.