Andrea Gudrun Berz

Forneburingen 209 1364 Fornebu
Andrea Gudrun Berz er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Dyktig lege

Jeg har vært hos henne to ganger, og vært fornøyd begge gangene. Sist gang var en årlig helsesjekk og hun tok tid til å prate og undersøke meg. Hun undersøkte mye mer grundig enn andre leger jeg vært hos. Hun henviste meg til spesialist når jeg trengte det. Lyttet og virker empatisk.

Dårlige opplevelser

Jeg hadde Andrea fra jeg var liten av, men da jeg begynte å komme alene ble jeg rett og slett ikke hørt. Jeg følte at hun aldri trodde på meg. I tillegg ble jeg misdiagnostisert og ble heller ikke sendt videre til spesialist da jeg trengte det. Jeg kom flere ganger ut av legekontoret gråtende fordi hun var nedlatende og krass. Ikke det jeg ønsker i en lege. Jeg er veldig glad for at jeg fikk byttet.

Kvalitet

Dyktig, intelligent, erfaren, rask og effektiv! Jeg har alltid fåttt rett diagnose, og hun involverer seg og følger meg opp, så jeg føler meg trygg og sikker.

Dyktig lege

Har hatt Bertz som fastlege hele mitt liv. Hun er kunnskapsrik, direkte på sak og omsorgsfull Kan anbefale på det sterkeste.

Utmerket fastlege

Hun er grundig, hører på pasientene og gir gode råd, og forklarer ting på en god måte. Du føler at hun er tilstede, samtidig som hun er effektiv.