Andrea Gudrun Berz

0 av 2050

Andrea Gudrun Berz er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Grundig, trygg og imøtekommende

Som fastlege gjennom mange år opplever jeg Dr. Berz som grundig og svært imøtekommende.
Kan varmt anbefales.

Faglig sterk og god å snakke med

Har fått ha Andrea som fastlege i over 15 år. Hun tar seg alltid tid, selv når jeg ikke har time. Fått svært god oppfølging under sykdom, og hun har fått meg raskt til spesialister og andre undersøkelser når det har vært behov for det. Er veldig takknemlig for at hun også har sett når jeg har hatt behov for mer en kun en diagnose. Hun er ærlig når svar ikke er enkle å finne, deler rikelig av erfaring men også når det er utfordrende å stille rett diagnose. Hun bruker den tiden som er påkrevet, og jeg opplever ikke at tiden er knapp.
Den beste legen jeg kan tenke meg å ha.

Grundig og kunnskapsrik

Jeg bruker Andrea Berz som min flylege og er veldig fornøyd. Én gang i året går jeg dit for full helsesjekk og hver gang blir jeg møtt med profesjonalitet og trygghet. Hun er grundig i undersøkelsene sine og får deg til å føle deg trygg på at hun finner ut av hva enn det måtte være. I tillegg er hun god til å lytte til hva du har å si.

Uengasjert, lite lyttende og egen

Andrea Berz er lite interessert i pasienten, men er mer opptatt av egen kunnskap og ufeilbarlighet. Å være spørrende til hennes konklusjoner blir ikke godt mottatt. Det er tross alt pasienten som kjenner egne plager best.

Tilgjengelig når det er behov og grundig

Har over de siste 15 år hatt Andrea som fastlege, og er takknemlig for at jeg har en lege som gjør sitt ytterste for at jeg skal bli frisk. Selv når det er krevende å sette diagnose og sykehus ikke finner svar, står hun på for å finne svar, og hun hjelper med å finne rett behandling som gjør at jeg kan jobbe som vanlig selv om jeg er syk. Hun tar seg tid, lytter, spør og er en god å snakke med når det er tungt.