Andrea Gudrun Berz

1990

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

0 av 2050

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Andrea Gudrun Berz er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Dyktig og grundig

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og jeg kunne ikke tenke meg en bedre lege. Hun lytter, forklarer og er tilgjengelig når det er behov for det. Jeg har på alle måter fått den responsen man kan ønske seg - var heldig da jeg fikk henne som min første fastlege.

Flink, lyttende og interessert i å følge opp meg.

Jeg fikk fort tillit til henne. Hun var lyttende og virket veldig hyggelig, profesjonell og dyktig. Føler jeg blir fulgt opp på en bra måte.

Lite engasjert og virker overfladisk

Veldig kort, lite engasjert og virker overfladisk. Går ikke inn i pasientens situasjon og flere forespørsler blir oversett (ikke behandlet). Jeg ønsket en sjekk vedr HPV virus, da dette er utbredt. Ingen tilbakemelding på legebesøket.

Andrea Berz er hel ved !

Dr Berz er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, profesjonell og tar deg på alvor. I tillegg har hun en eksepsjonell oppfølging av deg som pasient. Hvis noen trenger en 5 stjerners fastlege, er det ingen ting å lure på - hvis hun har båndbredde da.

Dyktig, lyttende og grundig

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og kan ikke si noe annet enn at hun er utrolig dyktig og profesjonell! Hun gir seg ikke før hun har stilt diagnosen, hun er direkte og ærlig. Tåler du ikke høre sannheten er ikke dette legen for deg. Jeg har alltid følt meg trygg og ivaretatt hos henne!