Andrea Gudrun Berz

Forneburingen 209 1364 Fornebu
Andrea Gudrun Berz er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Kan bli bedre

Jeg følte ofte det var viktigere å spare penger enn å behandle meg. Det tok hele tre måneder før hun henviste meg til spesialist ved et tilfelle og over et år ved et annet.
Jeg opplevde flere ganger hun dømte meg uten å prøve å forstå. Noen ganger mente hun jeg ikke burde ha besøkt henne, selv om jeg kun fulgte helsedirektoratet sine råd.
Hun er veldig dyktig hvis hun tar deg på alvor.

Dyktig lege

Jeg har vært hos henne to ganger, og vært fornøyd begge gangene. Sist gang var en årlig helsesjekk og hun tok tid til å prate og undersøke meg. Hun undersøkte mye mer grundig enn andre leger jeg vært hos. Hun henviste meg til spesialist når jeg trengte det. Lyttet og virker empatisk.

Dårlige opplevelser

Jeg hadde Andrea fra jeg var liten av, men da jeg begynte å komme alene ble jeg rett og slett ikke hørt. Jeg følte at hun aldri trodde på meg. I tillegg ble jeg misdiagnostisert og ble heller ikke sendt videre til spesialist da jeg trengte det. Jeg kom flere ganger ut av legekontoret gråtende fordi hun var nedlatende og krass. Ikke det jeg ønsker i en lege. Jeg er veldig glad for at jeg fikk byttet.

Kvalitet

Dyktig, intelligent, erfaren, rask og effektiv! Jeg har alltid fåttt rett diagnose, og hun involverer seg og følger meg opp, så jeg føler meg trygg og sikker.

Dyktig lege

Har hatt Bertz som fastlege hele mitt liv. Hun er kunnskapsrik, direkte på sak og omsorgsfull Kan anbefale på det sterkeste.