Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

0 av 2050

Andrea Gudrun Berz er en av 102 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Uengasjert, lite lyttende og egen

Andrea Berz er lite interessert i pasienten, men er mer opptatt av egen kunnskap og ufeilbarlighet. Å være spørrende til hennes konklusjoner blir ikke godt mottatt. Det er tross alt pasienten som kjenner egne plager best.

Tilgjengelig når det er behov og grundig

Har over de siste 15 år hatt Andrea som fastlege, og er takknemlig for at jeg har en lege som gjør sitt ytterste for at jeg skal bli frisk. Selv når det er krevende å sette diagnose og sykehus ikke finner svar, står hun på for å finne svar, og hun hjelper med å finne rett behandling som gjør at jeg kan jobbe som vanlig selv om jeg er syk. Hun tar seg tid, lytter, spør og er en god å snakke med når det er tungt.

Dyktig og grundig

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og jeg kunne ikke tenke meg en bedre lege. Hun lytter, forklarer og er tilgjengelig når det er behov for det. Jeg har på alle måter fått den responsen man kan ønske seg - var heldig da jeg fikk henne som min første fastlege.

Flink, lyttende og interessert i å følge opp meg.

Jeg fikk fort tillit til henne. Hun var lyttende og virket veldig hyggelig, profesjonell og dyktig. Føler jeg blir fulgt opp på en bra måte.

Lite engasjert og virker overfladisk

Veldig kort, lite engasjert og virker overfladisk. Går ikke inn i pasientens situasjon og flere forespørsler blir oversett (ikke behandlet). Jeg ønsket en sjekk vedr HPV virus, da dette er utbredt. Ingen tilbakemelding på legebesøket.