Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Grundig og kunnskapsrik

Jeg bruker Andrea Berz som min flylege og er veldig fornøyd. Én gang i året går jeg dit for full helsesjekk og hver gang blir jeg møtt med profesjonalitet og trygghet. Hun er grundig i undersøkelsene sine og får deg til å føle deg trygg på at hun finner ut av hva enn det måtte være. I tillegg er hun god til å lytte til hva du har å si.

Uengasjert, lite lyttende og egen

Andrea Berz er lite interessert i pasienten, men er mer opptatt av egen kunnskap og ufeilbarlighet. Å være spørrende til hennes konklusjoner blir ikke godt mottatt. Det er tross alt pasienten som kjenner egne plager best.

Tilgjengelig når det er behov og grundig

Har over de siste 15 år hatt Andrea som fastlege, og er takknemlig for at jeg har en lege som gjør sitt ytterste for at jeg skal bli frisk. Selv når det er krevende å sette diagnose og sykehus ikke finner svar, står hun på for å finne svar, og hun hjelper med å finne rett behandling som gjør at jeg kan jobbe som vanlig selv om jeg er syk. Hun tar seg tid, lytter, spør og er en god å snakke med når det er tungt.

Dyktig og grundig

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og jeg kunne ikke tenke meg en bedre lege. Hun lytter, forklarer og er tilgjengelig når det er behov for det. Jeg har på alle måter fått den responsen man kan ønske seg - var heldig da jeg fikk henne som min første fastlege.

Flink, lyttende og interessert i å følge opp meg.

Jeg fikk fort tillit til henne. Hun var lyttende og virket veldig hyggelig, profesjonell og dyktig. Føler jeg blir fulgt opp på en bra måte.