Andrea Gudrun Berz

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Lite engasjert og virker overfladisk

Veldig kort, lite engasjert og virker overfladisk. Går ikke inn i pasientens situasjon og flere forespørsler blir oversett (ikke behandlet). Jeg ønsket en sjekk vedr HPV virus, da dette er utbredt. Ingen tilbakemelding på legebesøket.

Andrea Berz er hel ved !

Dr Berz er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, profesjonell og tar deg på alvor. I tillegg har hun en eksepsjonell oppfølging av deg som pasient. Hvis noen trenger en 5 stjerners fastlege, er det ingen ting å lure på - hvis hun har båndbredde da.

Dyktig, lyttende og grundig

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og kan ikke si noe annet enn at hun er utrolig dyktig og profesjonell! Hun gir seg ikke før hun har stilt diagnosen, hun er direkte og ærlig. Tåler du ikke høre sannheten er ikke dette legen for deg. Jeg har alltid følt meg trygg og ivaretatt hos henne!

Ikke lyttende

Jeg følte at Andrea ikke tok meg på alvor og stilte feil diagnose. Resulterte i at jeg måtte haste inn til legevakt og opereres. Har inntrykk av at hun ønsker å spare penger ved ikke å henvise til spesialist.

Dyktig, effektiv og direkte.

En lege helt etter mitt hjerte. Gjør det hun skal effektivt og med profesjonell og human tilnerming. Jeg går til min lege for å få helsehjelp og ikke for å sutre om hverdagslige trivialiteter. Heia Andrea, du gjør en gxod jobb for meg.