Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Utmerket fastlege

Hun er grundig, hører på pasientene og gir gode råd, og forklarer ting på en god måte. Du føler at hun er tilstede, samtidig som hun er effektiv.

Forbedringspotensiale ved å henvise til spesialist.

Andrea Berz kan bli bedre ved oftere å henvise videre til spesialist . Jeg synes det er viktig at legen har en grunnleggende holdning om å bruke spesialister slik at jeg ikke blir gående å "hangle" med mine plager unødig lenge. Det å få en utvidet vurdering fra en spesialist kan gi meg et annet bilde på sykdommen og føre til bedret eller annen behandling. Så for meg er det bedre å få en henvisning for mye enn en for lite.

Dyktig men hektisk

Her går det på samlebånd. Andrea Berz har vært min fastlege i 8 år, og jeg synes hun har vært både dyktig og flink til å se pasienten helt til det siste 1-2 år. Svar på prøver er hun fortsatt rask med tilbakemelding på men hun virker nå stresset, litt brysk og ikke lenger så lyttende eller så grundig. Jeg bytter fastlege.

Min beste lege noensinne

Er genuint interessert i meg og mine diagnoser aom pasient - er rett på og gir usminket forståelig direkte tilbakemelding (sarte sjeler er vil formentlig oppleve dette noe røft, men passer meg utmerket).

Er en kunnskapsbank og har et analytisk og ryddig hode hvilket etter min oppfatning er en stor styrke for min fastlege.

En lyttende lege

Andrea Berz er en utrolig profesjonell lege som også er en flink lytter. Hun kan virke "streng" men viser stor forståelse og empati. Hun skriver nok ikke ut sykemelding om hun ser at du fortsatt kan bidra med noe. I motsetning til andre her, så føler jeg at denne legen tar seg tid til pasienten. Anbefales på det sterkeste. Trenger du en lege som gir deg 100% sykemelding pga en vond finger eller kvalme under svangerskapet, så bør du lete etter en annen...