Andrea Gudrun Berz

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Svært dårlig tid og lite empatisk

Legen har alltid dårlig tid. Har følt hver gang at jeg forstyrrer henne. Har vært inne max 5-10 min. Hun har svært mange pasienter, noe som kan forklare saken. Jeg har vært der flere ganger grunnet svangerskapsplager, og hun har vist null forståelse. Hun har b.l.a. henvist til toppidrettsutøvere og det de klarer når de er gravide. Og sykemelding er det ingen som trenger.

Minimum tillit

Total mangel på empati, konsulterer ikke pasient før hun utfører handling. Ser ikke pasientens sekundere behov og hvorfor man er i den situasjonen man er kommet i.

Mangler empati

Bør bli bedre på å se pasientens situasjon og faktisk hjelpe folk til et bedre liv. Meget krevende å få til et samarbeid med.

Viser lite empati

Opplever at ho ikke lytter på meg som pasient og viser lite empati. Har dårlig tid og du føler at du er i veien. Ho har tatt et par beslutninger som gjort at jeg havnet på legevakten. Kommer til å bytte fastlege

En som virkelig bryr seg om pasientene sine

Dr. Berz en meget dyktig, rask og effektiv lege som samtidig tar seg tid til å finne løsninger som passer deg best. Hun bryr seg om pasientene sine og viser respekt ved å lytte til hva pasienten sier, og forklarer situasjonen i klartekst. Jeg setter også pris på at hun respekterer min tid med å være presis og tilgjengelig.