Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Trygg og faglig dyktig

Andrea Berz er en av de beste legene jeg har møtt. Har erfaring med henne både som fastlege og bedriftslege. Opplever henne som svært faglig dyktig, og hun har en sjelden evne til å forklare og gi råd på en folkelig måte som oppleves svært trygt og støttende. Min personlig erfaring er at hun også er en god samtalepartner og rådgiver ved livskriser. Jeg opplevde i fjor at hun ryddet plass til en dobbelttime da jeg gikk på en akutt smell pga. meget høyt arbeidspress og personlige problemer.

Beste legen jeg har vært hos.

Har gått til henne i alle år, fikk ny fastlege etter at jeg flyttet hjem til Norge etter et lengre utenlandsopphold, byttet raskt tilbake til Berz.
Synd ikke alle kan gå til henne

Tydelig, kunnskapsrik og hyggelig.

Jeg har brukt Berz som lege i 15 år nå, og er meget fornøyd med henne og hennes ansatte ellers.

Punktlighet

En lege og et legekontor som har forstått at punktlighet betyr noe! Den eneste gang jeg har opplevd forsinkelse, og da bare 10 minutter, ble jeg møtt med et "beklager, slik skal det ikke være". Repsekten for pasientenes tid synes hos en del andre leger å være fraværende - så ikke her.

Profesjonell og empatisk

Hun er blant Bærums mest populære fastleger og jeg skjønner hvorfor. Hun har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet. Jeg må si at jeg ikke kan tenke meg en bedre lege. Hun er oppmerksom, samvittighetsfull, utvilsomt meget grundig og dyktig og i tillegg meget hyggelig. Hun stiller opp når det trengs både for meg og mine barn.
Mitt inntrykk er at hun får raskt oversikt over problemstillingene og hun tar ansvar når det trengs samtidig som hun viser stor empati. Jeg har fått høre at hun også jobber med flymedisin og reisemedisin og at hun underviser medisinstudenter. Jeg må si jeg er imponert over hennes faglige bredde og føler meg absolutt i trygge hender. Dette er en fastlege jeg kan anbefale!