Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

0 av 1950

Andrea Gudrun Berz er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Andrea er bare så dyktig!

Andrea tar seg alltid tid til meg. Jeg har vært heldig og har hatt henne som min lege i rundt 20 år. Jeg føler ikke at hun "verker" etter å ta inn neste pasient eller forsøker å avslutte samtalen, selv om hun skulle være forsinket. Hun har ringt meg hjem for å spørre hvordan det går med meg også. Varm og omsorgsfull er stikkord som jeg føler karakteriserer henne. Hun snakker deg ikke "etter munnen" men ivaretar egen integritet på en alldeles flott måte. Herlig dame, dyktig og har masse humor. Sekretærene der er også veldig flinke i møte med pasientene!

Proff og effektiv !!

Andrea er proff og effektiv. Hun går rett på problemet, løser det du får behandling og eventullet sykemelding. Kan se at noen syntes hun er litt kald og kan vike litt kjapp i kommentarene sine.

Men for meg så er det perfekt. Ikke noe dill og dall, finner ut hva jeg feiler, tar prøver, finner behandling så fedig. Dessuten sitter hun med mye kunnskap som jeg ser en mangel hos andre leger, veldig nøye. Og de gangene jeg har vært hos henne, er hun opptatt av at det er bare å kontakte om ting ikke blir bedre og kommer med råd og løsninger,så vil si at det er bra oppfølging..

Dessverre har jeg henne ikke som fastlege, da det er mange andre som også vet og har funnet ut hvor dyktig hun er, så ingen plass på legelisen sin.. Bare det sier jo litt..

Annbefales på det strekeste..

Ikke noe flink lege

Dårlig lytter, ingen sympati, dårlig tilgang, virker som hun ikke liker at mennesker har dårlige råd, og heller liker hun ikke barn rundt seg (erfaring med mine egne barn hos henne)

Kald og følelsesløs

Denne legen anbefales ikke om du ønsker en lege som lytter og forstår dine følelser. Hun er kald og "følelsesløs" og har ikke forståelse for psykiske problemer.
Jeg har vært til henne noen ganger for å forstå om min sykdom som er kronisk og det psykiske rundt dette - til ingen forståelse.
Jeg var i desperat nød for å få en sykemelding for å komme meg etter noe som knakk meg fullstendig psykisk, men til ingen forståelse. Fikk da en dag sykemelding!
Hun sier ofte at "man har ikke krav på sykemelding for ditt og datt", så jeg under på om hun får bonus for lite utskrevet sykemeldinger eller noe?

Den beste!

Beste fastlegen jeg har opplevd! Grundig, effektiv, dyktig, samvittighetsfull og vennlig!