Thuc Kim Than

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thuc Kim Than er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

Veldig glemsk

Han er veldig glemsk, selv etter påminnelse. Tok en full sjekk før en lang reise, men fikk ingen tilbakemelding om at resultatene var klare, selv etter jeg nevnte flere ganger at det hastet.

Han virker uinteressert og vil helst ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Anbefales ikke!

Sendt klage

Kim er en av de to dårligste legene jeg har vært borti(Den andre jobber på samme legekontor). Jeg har vært syk siden julaften og har gått ned 25kg, men ble først tatt seriøst i februar. Meb selv etter det har det vært trøbbel med henvisninger og oppfølging fra Kim. Anbefaller ingen å bruke denne legen.

Hyggelig og dyktig

Hatt Kim som fastlege i flere år. Meget godt fornøyd. Tar seg tid, lytter og er konstruktiv. Kan være litt treig med tilbakemeldinger, men totalt sett en god lege.

For din skyld, unngå

Fikk han som fastlege. Hver eneste gang jeg måtte til han så virket han uinteressert og som han ikke visste hva han drev med. Han søkte på Google for å få svar og var mistenksom når jeg var syk. Føler som han prøver å bli kvitt meg hver gang jeg er hos ham. Ville bli henvist for å se om jeg hadde noen allergier og han svarte at, <<Jeg er også lege, du trenger ikke å gå til andre.>> Nei vel, da byttet jeg lege, ble henvist til Øre, Nese, Hals lege når jeg spurte etter det.

Virker lite imøtekommende

Jeg ble to ganger møtt med det jeg opplever som "forhåndsdømming" av meg som pasient. Første kommentar begge gangene var "du er vel deprimert".
Virker på meg arrogant og lite pasient vennlig. Frister ikke å gå tilbake til denne legen! :-(

Seriøs lege

Har vært hos han noen få ganger. Han er seriøs. Når det gjaldt meg så så han det helhetlige problemet. Måtte vente litt på en legeerklæring, men fikk veldig god hjelp. Vil definitivt beholde han som fastlege.

Anbefales ikke

Dr Than anbefales overhodet ikke. Han lytter ikke, og tar deg heller ikke seriøst. Han "glemmer" å gi deg resultater fra blodprøver selv etter 4 påminnelser og det virker som om han har hodet et helt annet sted. Han ser bare på pc-skjermen og ikke på deg.

Byttet til Kim!

Har hatt en annen lege tidligere på samme kontoret, men han var så forbanna sløv. Heldigvis så var ikke min fastlege tilstede en dag, og da fikk jeg tildelt Kim. Han er utrolig effektiv når han får deg inn, desverre så tar han seg ikke tid til trygdesnyltere og sånne som kommer for å sykemelde seg uten grunn og vil bare ha de ut av kontoret med resept og sykemelding. Men hvis du har et reelt problem, så vil han følge deg opp og utføre inngrep på deg personlig.

Dårlig, uinteressert lege...

Jeg har vært hos denne legen tre ganger fordi min lege har vært syk. Ingen av gangene har vært bra. Det er så ille at neste gang jeg får time hos han så reiser jeg heller på legevakten og sitter der å venter i 3 timer for å få komme inn.

Han er totalt uinteressert i det du har å si. Han har gjentatte ganger ledd av spørsmålene mine. Jeg bad om henvisning til psykolog, men fikk beskjed om at det kunne han ikke gi meg. Jeg måtte vente til fastlegen min var tilbake.

Ba om å få tatt blodprøver for å sjekke de forskjellige verdiene mine fordi jeg har fått anbefalt det av fysioterapauten, jeg har hatt mangel på vitaminer og magnesium, kalsium og jern tidligere og fordi jeg ikke har gjort det på 5 år. Da lo han av meg og sa at jeg kunne ikke bare komme å få blodprøver fordi fysioterapauten hadde sagt at jeg burde ta det, å desuten, hva er egentlig problemet? Du føler deg sliten? Hodepine? Slapp, vondt i magen? Det kan være masse grunner til det og det er ikke nødvendig å ta en blodprøve... Dessuten har vi så mye å gjøre nå at det har vi ikke tid til. .... HALLO?

Da jeg ba om å få en legeerklæring som jeg skal levere til NAV for å få godkjent at jeg kan beholde sykepengene mine selvom jeg reiser til familien min i ett annet land sa han at det var ikke nødvendig. Det er ingen som gidder å søke om det, de bare forteller ikke til NAV at de skal utenlands. Dessuten så var det så lenge til at det kunne jeg like så gjerne ta med fastlegen min når hun var tilbake.

Sist men ikke minst så var jeg hos han en gang da jeg var syk, jeg misstenkte en kraftig forkjølese med bihulebetennelse evt kanskje influensa. Jeg hadde allerede vært syk i over to uker, hadde hovene lymfeknuter, sår rundt munn og i nesa, feber og symptomer på bihulebetennelse.
Jeg kom inn til legen også sitter han bare å stirrer på data-skjermen, før han etter noe som føltes som flere minutter sier (fortsatt stirrende på skjermen) : ja, hva er det du trenger?
Jeg ble litt paff og svarte... øø... kanskje medisin, jeg føler meg syk. Så snudde han seg å så på meg og sa at det var nok noe som kom til å gå over iløpet av helgen. Jeg forklarte han på eget initiativ hvor lenge jeg hadde vært syk og alt jeg felte og fikk tilslutt "kranglet" meg til en blodprøve.

Verdens verste lege

Var hos han idag, fordi min fastlege ikke har ledig time på lenge. Ventet i over en time for så å komme inn og ut i løpet av tre minutter. Var ikke interessert i det jeg hadde å si og ga svar uten å ha undersøkt meg. Reiste meg og gikk og bestillte time hos min fastlege. Anbefaler ingen å gå til denne legen, ikke rart at han har så mange ledige plasser.

Og de resepsjondamene er ikke noe å skryte av.

Relativt håpløs

Glemmer dessverre ofte og gi tilbakemeldinger/svar på prøver/undersøkelser. skjedd 3ganger nå på 6mnd.
Tar seg ikke tid til deg og vil gjerne ha deg fortest mulig ut av kontoret. Egentlig veldig synd da han virket utrolig hyggelig og imøtekommende første gangen jeg var hos han.
Nå er det bare å stirre i skjermen og sende deg ut med en resept eller to.

Den beste lege jeg har hatt .

Gode i alt.
Venlig lege som vil høre og ta vare pasienter godt.
Den beste lege jeg har hatt.

Anbefales virkelig ikke!!

Kim Than er en lege jeg og min familie aldri vil gå til igjen! Mannen og jeg har aldri før vært så bekymret, som da vi gikk ut av hans kontor med det lille barnet vårt! Han bør virkelig bli mer forsiktig med å uttale seg om ting han ikke har greie på!!

Anbefales ikke....

Ble tildelt denne legen da min fastlege ikke var tilstede. Han var helt uinteressert i mine plager men kom med gode råd om noe som var irrelevant vedr legebesøket. Skriver lett ut resepter, men henviser sjelden videre desverre.

Flink og effektiv

Opplever Than som en flink, effektiv og kunnskapsrik lege.
Anbefales på det sterkeste!

Tidligere fastlege...

Dette er min tidligere fastlege. Inntrykket er at han tar enkleste utvei og vil bare ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Skriver ut piller og sykemelding så er det ha det bra. Jeg byttet ganske kjapt til en annen fastlege.

Totalt uinteressert

Virket som at han hadde mest lyst å gå hjem. Virket ikke som at han ville høre på meg, og var ikke bestandig han svarte meg. Følte ikke at han var særlig kunnskapsrik. Etter 26 år med kronisk sykdom så vet man endel selv, og det må være lov til å være skeptisk til legens anbefalinger. Fikk så dårlig førsteinntrykk at det blir med det ene besøket. Aldri mer!

En empatisk og samvittighetsfull lege

Dr. Than har evne til å skape tillit og bestreber seg til å ivareta pasientens interesse.
Han er en kan stole på og være åpent overfor.