Thuc Kim Than

Autorisasjon (2002)

Thuc Kim Than er en av 37 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

Empatisk og pliktoppfyllende

Jeg har hatt Than som fastlege i over 15år. Han har alltid lyttet til meg og fulgt opp. T.o.m ringt meg etter arbeidstid for å følge opp. Jeg opplever at vi har en god dialog og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg blir alltid tatt på alvor.

Trygg og Dyktig lege

Jeg har hatt Kim i mange år og jeg er veldig fornøyd med han.
han ser og lytter til hva du sier noe mange leger ikke gjør. Jeg føler meg godt behandlet.

Faglig solid praktiker

En grei lege som raskt forsøker å finne årsaken til en sykdom, og hvordan kurere denne. Ikke noe utenomsnakk, noe som er fint for meg.

Dyktig og snill

kjempe fornøyd med riktig diagnose og riktig behandling, han er veldig snill og omsorgsfull, tusen takk.

Virket uinteressert og tok meg ikke seriøst

Gikk til legen for å få hjelp med mine problemer med rygg og ble ikke tatt seriøst i det hele tatt... Fikk beskjed om å gå trene før han i det hele tatt hadde sett på meg. Måtte selv be om henvisning til røntgen da han bare ville ha meg ut med en gang.
Han var absolutt ikke interessert i å hjelpe meg med mine problemer og jeg følte meg som en byrde på han. Gikk ut fra legekontoret sint og opprørt for at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte.
Kommer aldri til å gå til denne legen igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det.