Thuc Kim Than

Jessheimlegene DA Mann, 47 år

Autorisert2002
Ledige plasser 68 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim
Thuc Kim Than er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

For din skyld, unngå

Fikk han som fastlege. Hver eneste gang jeg måtte til han så virket han uinteressert og som han ikke visste hva han drev med. Han søkte på Google for å få svar og var mistenksom når jeg var syk. Føler som han prøver å bli kvitt meg hver gang jeg er hos ham. Ville bli henvist for å se om jeg hadde noen allergier og han svarte at, <<Jeg er også lege, du trenger ikke å gå til andre.>> Nei vel, da byttet jeg lege, ble henvist til Øre, Nese, Hals lege når jeg spurte etter det.

Virker lite imøtekommende

Jeg ble to ganger møtt med det jeg opplever som "forhåndsdømming" av meg som pasient. Første kommentar begge gangene var "du er vel deprimert".
Virker på meg arrogant og lite pasient vennlig. Frister ikke å gå tilbake til denne legen! :-(

Seriøs lege

Har vært hos han noen få ganger. Han er seriøs. Når det gjaldt meg så så han det helhetlige problemet. Måtte vente litt på en legeerklæring, men fikk veldig god hjelp. Vil definitivt beholde han som fastlege.

Anbefales ikke

Dr Than anbefales overhodet ikke. Han lytter ikke, og tar deg heller ikke seriøst. Han "glemmer" å gi deg resultater fra blodprøver selv etter 4 påminnelser og det virker som om han har hodet et helt annet sted. Han ser bare på pc-skjermen og ikke på deg.

Byttet til Kim!

Har hatt en annen lege tidligere på samme kontoret, men han var så forbanna sløv. Heldigvis så var ikke min fastlege tilstede en dag, og da fikk jeg tildelt Kim. Han er utrolig effektiv når han får deg inn, desverre så tar han seg ikke tid til trygdesnyltere og sånne som kommer for å sykemelde seg uten grunn og vil bare ha de ut av kontoret med resept og sykemelding. Men hvis du har et reelt problem, så vil han følge deg opp og utføre inngrep på deg personlig.