Thuc Kim Than

Skogveien 2 2053 Jessheim
Thuc Kim Than er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

Hyggelig og dyktig

Hatt Kim som fastlege i flere år. Meget godt fornøyd. Tar seg tid, lytter og er konstruktiv. Kan være litt treig med tilbakemeldinger, men totalt sett en god lege.

For din skyld, unngå

Fikk han som fastlege. Hver eneste gang jeg måtte til han så virket han uinteressert og som han ikke visste hva han drev med. Han søkte på Google for å få svar og var mistenksom når jeg var syk. Føler som han prøver å bli kvitt meg hver gang jeg er hos ham. Ville bli henvist for å se om jeg hadde noen allergier og han svarte at, <<Jeg er også lege, du trenger ikke å gå til andre.>> Nei vel, da byttet jeg lege, ble henvist til Øre, Nese, Hals lege når jeg spurte etter det.

Virker lite imøtekommende

Jeg ble to ganger møtt med det jeg opplever som "forhåndsdømming" av meg som pasient. Første kommentar begge gangene var "du er vel deprimert".
Virker på meg arrogant og lite pasient vennlig. Frister ikke å gå tilbake til denne legen! :-(

Seriøs lege

Har vært hos han noen få ganger. Han er seriøs. Når det gjaldt meg så så han det helhetlige problemet. Måtte vente litt på en legeerklæring, men fikk veldig god hjelp. Vil definitivt beholde han som fastlege.

Anbefales ikke

Dr Than anbefales overhodet ikke. Han lytter ikke, og tar deg heller ikke seriøst. Han "glemmer" å gi deg resultater fra blodprøver selv etter 4 påminnelser og det virker som om han har hodet et helt annet sted. Han ser bare på pc-skjermen og ikke på deg.