Thuc Kim Than

Jessheimlegene DA

2002

Jessheimlegene DA Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim
Thuc Kim Than er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

?

Jeg trengte en fastlege på Jessheim og satset på Thuc Kim Than. Da jeg kom til timen satt han i stolen og skrek på meg, før jeg hadde sagt et ord. Jeg ble så forbauset at jeg ikke ble sint før etterpå, da jeg hadde kommet hjem. Jeg kom faktisk ut av legekontoret med en resept i hånden, men jeg angrer på det, jeg skulle ikke ha tatt imot noe fra denne merkelige legen.

Vennlig, profesjonell og flink.

Veldig hyggelig! Denne legen gjemmer seg ikke bak en dataskjerm, han lytter og gir relevante råd. ...

Lite pasientvennlig

Føler man ikke blir hørt. Tidligere vært der med samme opplevelse og anbefaler ikke denne legen. Bedre å Google seg til diagnose selv. Lytter ikke til deg og vil ha deg fort ut.

"Lege" men ingen evne til å lege

Arbeidsavklaringspengene mine fra NAV er utgått. Jeg er till utredning på Nevrologisk avdelig på Rikshospitalet. Jeg har ingen inntekt. NAV trenger en legeattest. Jeg har vært på legekontoret og oppdatert Kim Than på situasjonen. Han leste brevene jeg har mottatt fra NAV. Kim Than LOVTE at han skulle sende nødvendige papirer. Jeg forklarer dette til saksbehandler på NAV. Ingenting skjer. Jeg får purring fra NAV i posten to uker senere om at de mangler papirer. Jeg har ingen inntekt. Jeg kan ikke jobbe. Jeg bor hos min mor.

Heldigvis har jeg ingen barn. Det er bare meg det går utover. Men jeg er også en belastning for min mor. Det driter NAV i. Det driter legen i. Thuc Kim Than anbefales IKKE.

Lyttet ikke

Lyttet ikke til sykdomshistorien, kun opptatt av CRP og framsto som enoverflatisk undersøkelse. Sier han er uenig i tidligere legers vurdering, lite tillitvekkende. Fikk en følelse av at han trodde jeg kun var ute etter antibiotika.