Thuc Kim Than

Skogveien 2 2053 Jessheim
Thuc Kim Than er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

Veldig glemsk

Han er veldig glemsk, selv etter påminnelse. Tok en full sjekk før en lang reise, men fikk ingen tilbakemelding om at resultatene var klare, selv etter jeg nevnte flere ganger at det hastet.

Han virker uinteressert og vil helst ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Anbefales ikke!

Sendt klage

Kim er en av de to dårligste legene jeg har vært borti(Den andre jobber på samme legekontor). Jeg har vært syk siden julaften og har gått ned 25kg, men ble først tatt seriøst i februar. Meb selv etter det har det vært trøbbel med henvisninger og oppfølging fra Kim. Anbefaller ingen å bruke denne legen.

Hyggelig og dyktig

Hatt Kim som fastlege i flere år. Meget godt fornøyd. Tar seg tid, lytter og er konstruktiv. Kan være litt treig med tilbakemeldinger, men totalt sett en god lege.

For din skyld, unngå

Fikk han som fastlege. Hver eneste gang jeg måtte til han så virket han uinteressert og som han ikke visste hva han drev med. Han søkte på Google for å få svar og var mistenksom når jeg var syk. Føler som han prøver å bli kvitt meg hver gang jeg er hos ham. Ville bli henvist for å se om jeg hadde noen allergier og han svarte at, <<Jeg er også lege, du trenger ikke å gå til andre.>> Nei vel, da byttet jeg lege, ble henvist til Øre, Nese, Hals lege når jeg spurte etter det.

Virker lite imøtekommende

Jeg ble to ganger møtt med det jeg opplever som "forhåndsdømming" av meg som pasient. Første kommentar begge gangene var "du er vel deprimert".
Virker på meg arrogant og lite pasient vennlig. Frister ikke å gå tilbake til denne legen! :-(