Thuc Kim Than

Autorisasjon (2002)

Thuc Kim Than er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Thuc Kim Than

Virket uinteressert og tok meg ikke seriøst

Gikk til legen for å få hjelp med mine problemer med rygg og ble ikke tatt seriøst i det hele tatt... Fikk beskjed om å gå trene før han i det hele tatt hadde sett på meg. Måtte selv be om henvisning til røntgen da han bare ville ha meg ut med en gang.
Han var absolutt ikke interessert i å hjelpe meg med mine problemer og jeg følte meg som en byrde på han. Gikk ut fra legekontoret sint og opprørt for at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte.
Kommer aldri til å gå til denne legen igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det.

?

Jeg trengte en fastlege på Jessheim og satset på Thuc Kim Than. Da jeg kom til timen satt han i stolen og skrek på meg, før jeg hadde sagt et ord. Jeg ble så forbauset at jeg ikke ble sint før etterpå, da jeg hadde kommet hjem. Jeg kom faktisk ut av legekontoret med en resept i hånden, men jeg angrer på det, jeg skulle ikke ha tatt imot noe fra denne merkelige legen.

Vennlig, profesjonell og flink.

Veldig hyggelig! Denne legen gjemmer seg ikke bak en dataskjerm, han lytter og gir relevante råd. ...

Lite pasientvennlig

Føler man ikke blir hørt. Tidligere vært der med samme opplevelse og anbefaler ikke denne legen. Bedre å Google seg til diagnose selv. Lytter ikke til deg og vil ha deg fort ut.

Lyttet ikke

Lyttet ikke til sykdomshistorien, kun opptatt av CRP og framsto som enoverflatisk undersøkelse. Sier han er uenig i tidligere legers vurdering, lite tillitvekkende. Fikk en følelse av at han trodde jeg kun var ute etter antibiotika.