Siri Valle Straum

Saksvik Legekontor

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Saksvik Legekontor
Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Tlf: 73 98 71 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siri Valle Straum er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Siri Valle Straum

Sånn som man ønsker at en fastlege skal være

Siri er fastlegen som har både faglig tyngde og empati i rikt monn. Som pasient merker man at hun ikke tar snarveier, hun er alltid grundig og profesjonell, forklarer alt på en forståelig måte og er aldri nedlatende. Håper å kunne ha henne som fastlege resten av mitt liv!

Fantastisk mennske og fagperson

Jeg har hatt Siri som fastlege gjennom mange år med alvorlig sykdom, og hun har reddet livet mitt ved å ta meg seriøst i kritiske situasjoner mer enn en gang. Hun tar seg ALLTID tid og strekker seg LANGT for å hjelpe meg. Kunnskapsrik, menneskelig, rolig, omsorgsfull, forståelsesfull og meget dyktig. Dette er en fastlege det føles VONDT å bytte fra pga flytting.

Legekontoret i seg selv er også helt fantastiske og de strekker seg alle lengre enn normalt for å gi hjelpen jeg trenger.

Beste fastlegen jeg har hatt

Siri er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og den eneste jeg faktisk har vært 100% fornøyd med. Hun tok seg alltid god tid til å lytte, hun var svært forståelsesfull og virket å være flink i faget sitt.Måtte dessverre bytte fastlege når jeg flyttet, noe jeg er utrolig lei meg for.

Trygg, dyktig og omsorgsfull

Flott lege som hele familien bruker. Enkel og god å snakke med, tar deg på alvor og hører på det du har å si!

Må være den beste legen som finnes

Siri tar pasientene på alvor,lytter og bruker tilstrekkelig tid på dem. Hun har hjulpet meg og min datter mye med både undersøkelser og prating. Har aldri opplevd å gått ut fra hennes kontor å følt meg misfornøyd med noe som helst. Det eneste negative er at hun ikke er der hver dag. Resten av de damene innenfor skranken er alltid hyggelige de og,latteren sitter løst og humøret er på topp. De er flinke å ta seg av pasienter under prøvetaking. Tror jeg har funnet det beste legesenteret som finnes! Takk !

Den beste legen jeg har hatt

Siri Straum har vært familiens lege i sju år. Hun har et behagelig vesen, tar seg alltid tid til å lytte, har stor innsikt og kommer med konstruktive råd.

Vennlig og tillitvekkende

Siri Valle Straum har vært fastlege for meg og barna i mange år. Hun gir alltid inntrykk av å ha tilstrekkelig tid for hver enkelt, selv når det er smekkfullt på venterommet. Hun er faglig solid, godt informert og oppdatert og henviser videre når det trenges, og følger også opp personlig der det er nødvendig. Hun viser empati og respekt for pasienten, også for barn, og kommuniserer på en fin, klar og hyggelig måte. Setter svært stor pris på å ha henne som lege.

Trygg, rolig, dyktig.

Følte meg godt ivaretatt. Tok seg tid og så mitt behov.