Siri Valle Straum

Autorisasjon (1997)

Saksvik Legekontor Telefonnummer73 98 71 0073 98 71 ...
Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Siri Valle Straum er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Siri Valle Straum

Fantastisk flink lege

Siri har vært min fastlege i noen år nå. Hun er kjempe dyktig, og tar virkelig pasienten på alvor. Utrolig glad for å ha en så kompetent lege!

Sånn som man ønsker at en fastlege skal være

Siri er fastlegen som har både faglig tyngde og empati i rikt monn. Som pasient merker man at hun ikke tar snarveier, hun er alltid grundig og profesjonell, forklarer alt på en forståelig måte og er aldri nedlatende. Håper å kunne ha henne som fastlege resten av mitt liv!

Fantastisk mennske og fagperson

Jeg har hatt Siri som fastlege gjennom mange år med alvorlig sykdom, og hun har reddet livet mitt ved å ta meg seriøst i kritiske situasjoner mer enn en gang. Hun tar seg ALLTID tid og strekker seg LANGT for å hjelpe meg. Kunnskapsrik, menneskelig, rolig, omsorgsfull, forståelsesfull og meget dyktig. Dette er en fastlege det føles VONDT å bytte fra pga flytting.

Legekontoret i seg selv er også helt fantastiske og de strekker seg alle lengre enn normalt for å gi hjelpen jeg trenger.

Beste fastlegen jeg har hatt

Siri er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og den eneste jeg faktisk har vært 100% fornøyd med. Hun tok seg alltid god tid til å lytte, hun var svært forståelsesfull og virket å være flink i faget sitt.Måtte dessverre bytte fastlege når jeg flyttet, noe jeg er utrolig lei meg for.

Trygg, dyktig og omsorgsfull

Flott lege som hele familien bruker. Enkel og god å snakke med, tar deg på alvor og hører på det du har å si!