Mona Størseth

Autorisasjon (2009)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Arrogant lege

Mitt første møte med denne legen var at hun var arrogant og lite lydhør for mine problemer. Dro derfra med frustrasjon og følte meg tråkket på da hun bagatelliserte mine problem. Hun framstod som en besserwisser, og var ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si. Styr unna denne legen hvis du ønsker å bli tatt på alvor og bli hørt.

Føler meg ivaretatt

Tidligere var jeg sjelden til fastlegen, men de siste årene har jeg hatt behov for flere konsultasjoner årlig. Veldig fornøyd med oppfølgingen fra min fastlege. Veldig fornøyd med å få «time på dagen» stort sett alltid.

Fantastisk!!

Evig takknemlig for Mona! Utrolig dyktig! Finner ingen lege som tar deg mer seriøst og kjemper for deg. Ære være!

Alt for stort fokus på fedme og trening

Dro til legen for å undersøke en vond skulder, hun lyttet på hva jeg hadde å si og sjekket godt. Konklusjonen var at det var muskulært og fortsatte med å si at jeg var overvektig å måtte trene. Greit nok, jeg har både speil og selvinnsikt.. har en fysisk jobb og er aktiv og har en helt gjennomsnittlig kropp. men når jeg vil ha behandling for mine smerter, trenger jeg ikke å bli belært om trening og kosthold fordi hun synes det er et interresant tema. Første gangen jeg møter henne, da hun ikke er min fastlege. Timen handlet hovedsaklig om min overvekt å ikke det jeg kom dit for.

Hyggelig og trygg

Jeg har opplevd Mona som en svært flink, kunnskapsrik og trivelig lege. Vi hadde alltid en hyggelig tone, og jeg vil virkelig anbefale henne til alle.