Mona Størseth

Mathesongården Legesenter Kvinne, 37 år

Autorisert2009
Ledige plasser 14 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Godt arbeid og god oppfølging

Den beste fastlegen jeg har hatt, rett og slett.
Går ikke til fastlegen ofte, men jeg har bestandig kommet ut med en positiv følelse etterpå. God og rask behandling. Tar deg på alvor. Kan snakke om ubehagelige tema uten at det føles alt for flaut.

Veldig fornøyd:)

Alltid imøtekommende- god samtalepartner! Føler jeg blir tatt seriøst og det er enkelt å slappe av rundt henne. God til å forklare!

Veldig fornøyd med legekontoret generelt:)

Helt super

Flink og dyktig! Bryr seg. Følger opp og ringer for å vite hvordan det går når barna er syke. Veldig, veldig fornøyd!

En av de beste legene jeg har hatt

Har hatt Mona som fastlege i seks år. Mona tar seg alltid god tid, og er veldig forståelsesfull. Hun er også ærlig, noe som er en bra egenskap hos en fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og ingen problemer har vært for små. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid time innen et par dager (ved bruk av app). Alt i alt kjempefornøyd!

Utrolig dyktig lege som tar pasienten seriøst

Jeg har hatt Mona som lege i to år, og jeg har absolutt ikke noe vondt å si om henne. Hun har alltid tatt mine bekymringer seriøst, og gjort sitt ytterste for å hjelpe meg. Mona er veldig lett å prate med, og er kunnskapsrik og oppdatert på det medisinske. I tillegg er det aldri lang ventetid på selve venterommet, og det er lett å få time. Mona er den beste legen jeg har hatt så langt, og Mathesongården er det mest tilgjengelige legesenteret jeg har vært bort. De tar faktisk telefonen når du ringer :-)