Mona Størseth

Tlf: 73 87 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mona Størseth er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Lyttende og flink

Jeg har vært pasient hos Mona i hvertfall fem år og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter og tar det du sier til følge, selv med vage symptomer som hodepine og kvalme. Jeg har også slitt psykisk, hvor hun har hjulpet meg med å skaffe den hjelpen jeg trengte. Det er synd å nå måtte bytte lege pga flytting.

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell.

Jeg har ikke vært så mange ganger til Mona, men de gangene jeg har følt jeg har trengt hjelp - så har jeg fått det. Jeg liker at hun tar meg seriøst, bruker klart språk, og bruker gjerne litt ekstra tid på å forklare hvorfor ting er som det er.

Jeg synes ikke det er pinlig å dra til Mona, hun er rolig, naturlig, og avslappet - akkurat en lege som jeg trenger.

Godt arbeid og god oppfølging

Den beste fastlegen jeg har hatt, rett og slett.
Går ikke til fastlegen ofte, men jeg har bestandig kommet ut med en positiv følelse etterpå. God og rask behandling. Tar deg på alvor. Kan snakke om ubehagelige tema uten at det føles alt for flaut.

Veldig fornøyd:)

Alltid imøtekommende- god samtalepartner! Føler jeg blir tatt seriøst og det er enkelt å slappe av rundt henne. God til å forklare!

Veldig fornøyd med legekontoret generelt:)

Helt super

Flink og dyktig! Bryr seg. Følger opp og ringer for å vite hvordan det går når barna er syke. Veldig, veldig fornøyd!

En av de beste legene jeg har hatt

Har hatt Mona som fastlege i seks år. Mona tar seg alltid god tid, og er veldig forståelsesfull. Hun er også ærlig, noe som er en bra egenskap hos en fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og ingen problemer har vært for små. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid time innen et par dager (ved bruk av app). Alt i alt kjempefornøyd!

Utrolig dyktig lege som tar pasienten seriøst

Jeg har hatt Mona som lege i to år, og jeg har absolutt ikke noe vondt å si om henne. Hun har alltid tatt mine bekymringer seriøst, og gjort sitt ytterste for å hjelpe meg. Mona er veldig lett å prate med, og er kunnskapsrik og oppdatert på det medisinske. I tillegg er det aldri lang ventetid på selve venterommet, og det er lett å få time. Mona er den beste legen jeg har hatt så langt, og Mathesongården er det mest tilgjengelige legesenteret jeg har vært bort. De tar faktisk telefonen når du ringer :-)

Anbefaler ikke

Hadde Mona som fastlege i over 2 år, men traff henne bare én gang. Jeg var hos legen 3-5 ganger i året og traff forskjellige leger hver gang. Fikk hjelp til det jeg trengte, frem til Mona kom tilbake. Legetimen med Mona var den verste jeg kunne fått. Jeg var inne for en liten ting, men det endte opp med at hun trakk frem alle mine problemer og mente de var pga. vekta mi. Hun vurderte ikke en gang om det kunne være andre årsaker til problemene. Jeg opplevde henne som dømmende, og at hun ikke lyttet til det jeg hadde å si.

Dyktig lege!

Mona er en sprudlende og forståelsesfull lege! Jeg føler meg alltid ivaretatt og komfortabel hos henne da hun er veldig profesjonell og aksepterende. Ingen tema er pinlige, og hun kommer alltid med gode råd.

Anbefales

Ei fantastisk hyggelig og forståelses full dame! Veldig profesjonell og dyktig lege!! Får alltid time på dagen.

Stresset og utålmodig lege

Har hatt Mona som fastlege et par år. De første årene var hun ikke tilgjengelig, og jeg møtte flere vikarer/studenter. I det siste har jeg fått timer til henne og egentlig følt at jeg var mer til bry for henne enn en pasient. Virker som hun har det for travelt til å kunne hjelpe deg. Vurderer deserre å bytte fastlege.

Blir alltid tatt seriøst

Mona lytter godt til det jeg sier, og setter seg inn i min situasjon. Ingen tema føles for pinlige. Hun nøler ikke med å henvende deg til en spesialist. Jeg føler meg trygg hos Mona. Får raskt time.

After 6 years... I think I saw her once...

And it was not because I was a very healthy individual! In average I calculate I went to mathiasgården legesenter in Trondheim about 4-6 times a year, maybe less maybe more. I met my doctor ONCE in 6 years, meaning there were many substitutes but she was never to be found.

The time I did find her she gave me paracet and ibux and told me to go home and rest.

Følger ikke opp

Har slitt med depresjoner. Gått på medisiner for dette, men ikke blitt fulgt opp. Heldigvis har jeg mye kunnskap selv. Hun er blid og grei av person, men synes ikke hun er så flink til å ta gode vurderinger. Har glemt å gi meg resept, så har kommet til apoteket og opplevd at hun ikke har ordnet med resepten som hun sa. Irriterende. Bytter desverre.

Dyktig lege

Dyktig lege, som var lett å snakke med og tok problemene mine på alvor. Generelt blid og hyggelig dame. Kan også anbefale Mathesongården Legesenter.

Kjempedyktig lege

Har hatt Mona Størseth som lege i over et år nå, og er foreløpig veldig fornøyd! Hun tar seg alltid tid og lytter til det jeg har å si, og tar meg alltid på alvor. Når jeg var litt nervøs, tok hun seg tid til å forklare prosedyrene, og hjalp meg å slappe av.

Ingenting å klage på hverken henne eller legesenteret. Der har de en grei ordning med "time på dagen", og mitt møte med resepsjonistene har vært at de var hyggelige og hjelpsomme.

Forståelsesfull

En lege som holder seg til saken og som hører på hva jeg sier. Hva mer kan man forvente? Jeg vil i alle fall ikke til ei som stryker deg på rygger og skriver ut hva som helst på resept. Jeg er fornøyd.

Pengestyrt og lite opptatt av pasienten

Jeg føler meg aldri velkommen hos denne legen og jeg føler mer verre når jeg går der ifra enn hva jeg gjorde når jeg kom 95% av gangene jeg er der.
Mathesongården legesenter gjør ikke saken noe bedre med bare sure ansatte som like greit kjefter pasientene huden full hvis de ringer for å spørre om noe. De har andre leger som er kjempegreie.
Det virker som om Mona kun er opptatt av penger og sender pasienten ut så fort den har kommet inn. hvis man har gjort en bitteliten feil, noe som er ganske lett i det dårlige systemet de har, så kjefter hun også pasienten full.

Hvis man vil føle seg dum, teit og lite verdsatt; velg Mathesongården Legesenter og Mona som lege

Grei lege

Nyinnflyttet til Trondheim, og mtp noen av meldingene her - positivt overrasket. Effektiv og grei lege. Stilte gode spørsmål og var profesjonell.

Værste jeg har hatt

Jeg hadde vært på noen timer hos Mona i forbindelse med at jeg slet meg kronisk utmattelse. Hun brydde seg lite, og kom med et tips for hva jeg burde gjøre; Hun sa jeg burde slutte på skolen for å ta meg et år i utlandet å jobbe. Dette burde hjelpe sa Mona.

Hun oppfattes som en verdensmester som "kan alt", men som ikke vil engasjere seg i pasienten.

Jeg anbefaler henne ikke!