Mona Størseth

Autorisasjon (2009)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

STYR UNNA DENNE LEGEN!

Har hatt Mona som lege i mange år, i starten var jeg veldig fornøyd, jeg trodde på alt hun sa.. men plagene mine har bare forværret seg år for år! Hun bagatelliserer smertene mine å forteller meg ting som ‘ tåler du ikke mer enn dette? ‘
Jeg dro også dit med mistanke om brudd i finger der jeg ikke ble trodd på, måtte mase for en henvisning til røntgen som da viste brudd i finger.
Hun er alltid 30-50minutter forsinket uansett om du har hennes første time på dagen.
Hun er alltid stresset å man føler man ikke verken blir hørt på eller trodd på, flere ganger forlatt legekontoret med spørsmål om ‘ hva skjedde egentlig nå? Hva gjør jeg nå? ‘

Det virker som at hun vil ta alt i egne hender, veldig vanskelig å få en henvisning.

Hun hører absolutt ikke på noe av det jeg har å si, mer opptatt av å bruke kortest mulig tid så du må betale for mere enn det du har fått.

Jeg betaler heller dyre dommer for å gå til privat lege istedefor til henne. Pga fastlegekrise får jeg ikke til å bytte før ventelisten er over

Hyggelig og tar deg seriøst

Har hatt Mona som fastlege i fire år. Veldig fornøyd. Hun tar meg seriøst og følger godt opp. Til tross for mange kunder føler jeg at hun husker meg fra gang til gang.

Fantastisk lege

Fantastisk lege og hyggelig dame! Tar seg tid når det trengs, og gjør det kort når det trengs! Oppleves som stødig, trygg og flink i jobben sin. Byttet til Mona etter å ha fått en vikartime til henne en gang, og har ikke angret! Anbefales!

Dyktig og lyttende

Jeg har hatt Mona som fastlege i en del år og er svært fornøyd. Hun husker meg og plagene mine, virker oppriktig interessert og finner løsninger.
Hun ga meg et klart råd om å slanke meg, ved bl.a. å unngå alt sukker, og det førte til markant livsstilsforbedring.

Toppkarakter til Mona

Meget dyktig fastlege på alle punkter. Er svært kompetent og dyktig i jobben sin. Full tillit til hennes kompetanse og rådgivning. Tar seg alltid den tiden vi trenger, kan derav også være noe forsinkelse på timene - men det er vel et godt tegn!