Mona Størseth

Mathesongården Legesenter
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell.

Jeg har ikke vært så mange ganger til Mona, men de gangene jeg har følt jeg har trengt hjelp - så har jeg fått det. Jeg liker at hun tar meg seriøst, bruker klart språk, og bruker gjerne litt ekstra tid på å forklare hvorfor ting er som det er.

Jeg synes ikke det er pinlig å dra til Mona, hun er rolig, naturlig, og avslappet - akkurat en lege som jeg trenger.

Godt arbeid og god oppfølging

Den beste fastlegen jeg har hatt, rett og slett.
Går ikke til fastlegen ofte, men jeg har bestandig kommet ut med en positiv følelse etterpå. God og rask behandling. Tar deg på alvor. Kan snakke om ubehagelige tema uten at det føles alt for flaut.

Veldig fornøyd:)

Alltid imøtekommende- god samtalepartner! Føler jeg blir tatt seriøst og det er enkelt å slappe av rundt henne. God til å forklare!

Veldig fornøyd med legekontoret generelt:)

Helt super

Flink og dyktig! Bryr seg. Følger opp og ringer for å vite hvordan det går når barna er syke. Veldig, veldig fornøyd!

En av de beste legene jeg har hatt

Har hatt Mona som fastlege i seks år. Mona tar seg alltid god tid, og er veldig forståelsesfull. Hun er også ærlig, noe som er en bra egenskap hos en fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og ingen problemer har vært for små. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid time innen et par dager (ved bruk av app). Alt i alt kjempefornøyd!