Mona Størseth

Mathesongården Legesenter

2009

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Fantastisk fastlege.

Rett og slett. Dr. Størseth er en faglig dyktig, imøtekommende og omhyggelig lege, men likevel en konsis og direkte problemløser.

Sikker ble til usikkerhet

Jeg hadde mitt første møte med Mona forrige uke. Opplevde ingen forståelse på min situasjon hvor jeg sliter psykisk...Jeg ville slutte på medisin(anti-depressive) og ble møtt med en tvilende stemme. Hun spør om jeg har noen å gå til. Jeg svarte at jeg går til hypnoterapaut hvor jeg trives. Hun spurte hvor mye det kostet, jeg svarte 850 kr. Hun begynte så å prate om jeg synes det fungerer, og jeg svarte at det synes jeg. (ganske stor selvfølge når jeg har gått på medisin i 6 år, og vil nå prøve å slutte etter å ha gått i hypnoterapi. Hun forklarte så at hypnoterapi ikke er vist forsking på, men om jeg syntes det var verd pengene så greit... også begynte hun å anbefale psykologer til meg...hun mente også at grunnen til at jeg har lagt på meg ikke skyldes antidepressive, hvor jeg vet selv at jeg har gjort og det er flere som har gjort det. Jeg hadde egentlig andre ting å ta opp samtidig som jeg var hos legen, men kunne ikke komme meg fort nok ut. Jeg var ganske selvsikker når jeg kom inn, gikk ut med dårlig selvtillit og følte alt jeg har jobbet for var ødelagt... heldigvis fikk jeg time med min hypnoterapaut som fikk meg til å innse at ingenting er ødelagt....
Hun virket overlegen, sur og viste lite medmenneskelighet.
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Lyttende og flink

Jeg har vært pasient hos Mona i hvertfall fem år og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter og tar det du sier til følge, selv med vage symptomer som hodepine og kvalme. Jeg har også slitt psykisk, hvor hun har hjulpet meg med å skaffe den hjelpen jeg trengte. Det er synd å nå måtte bytte lege pga flytting.

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell.

Jeg har ikke vært så mange ganger til Mona, men de gangene jeg har følt jeg har trengt hjelp - så har jeg fått det. Jeg liker at hun tar meg seriøst, bruker klart språk, og bruker gjerne litt ekstra tid på å forklare hvorfor ting er som det er.

Jeg synes ikke det er pinlig å dra til Mona, hun er rolig, naturlig, og avslappet - akkurat en lege som jeg trenger.

Godt arbeid og god oppfølging

Den beste fastlegen jeg har hatt, rett og slett.
Går ikke til fastlegen ofte, men jeg har bestandig kommet ut med en positiv følelse etterpå. God og rask behandling. Tar deg på alvor. Kan snakke om ubehagelige tema uten at det føles alt for flaut.