Mona Størseth

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Mona Størseth er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mona Størseth

Veldig fornøyd:)

Alltid imøtekommende- god samtalepartner! Føler jeg blir tatt seriøst og det er enkelt å slappe av rundt henne. God til å forklare!

Veldig fornøyd med legekontoret generelt:)

Helt super

Flink og dyktig! Bryr seg. Følger opp og ringer for å vite hvordan det går når barna er syke. Veldig, veldig fornøyd!

En av de beste legene jeg har hatt

Har hatt Mona som fastlege i seks år. Mona tar seg alltid god tid, og er veldig forståelsesfull. Hun er også ærlig, noe som er en bra egenskap hos en fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og ingen problemer har vært for små. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid time innen et par dager (ved bruk av app). Alt i alt kjempefornøyd!

Utrolig dyktig lege som tar pasienten seriøst

Jeg har hatt Mona som lege i to år, og jeg har absolutt ikke noe vondt å si om henne. Hun har alltid tatt mine bekymringer seriøst, og gjort sitt ytterste for å hjelpe meg. Mona er veldig lett å prate med, og er kunnskapsrik og oppdatert på det medisinske. I tillegg er det aldri lang ventetid på selve venterommet, og det er lett å få time. Mona er den beste legen jeg har hatt så langt, og Mathesongården er det mest tilgjengelige legesenteret jeg har vært bort. De tar faktisk telefonen når du ringer :-)

Anbefaler ikke

Hadde Mona som fastlege i over 2 år, men traff henne bare én gang. Jeg var hos legen 3-5 ganger i året og traff forskjellige leger hver gang. Fikk hjelp til det jeg trengte, frem til Mona kom tilbake. Legetimen med Mona var den verste jeg kunne fått. Jeg var inne for en liten ting, men det endte opp med at hun trakk frem alle mine problemer og mente de var pga. vekta mi. Hun vurderte ikke en gang om det kunne være andre årsaker til problemene. Jeg opplevde henne som dømmende, og at hun ikke lyttet til det jeg hadde å si.