Ørjan Sæknan

Autorisasjon (2004)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Ørjan Sæknan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ørjan Sæknan

Dyktig og effektiv

Flink og effektiv lege. Passer kanskje ikke for dem som vil småprate om været, men anbefales varmt for dem som vil løst problemet sitt på en rask og god måte. Tilbyr timebestilling på internett, betaling via vipps, og jeg har aldri opplevd å måtte vente mer enn noen minutter over tiden. Pleierne på legesenteret er dessverre ikke like dyktige, og virker ikke som de har helt kontroll på prøver som tas.

Hyggelig og flink

Alltid følt meg hørt, og fått god hjelp med mine mindre problemer. Opplever å få ærlige og gode svar på mine spørsmål, og ærlighet der legefeltet er usikre.

Fantastisk lege

Fantastisk lege som har mye kunnskap og ser pasienten sin. Er veldig dyktig lege! Skal beholde han så lenge som mulig. Kjemper for sine pasienter.

Livredder

Ørjan har bokstavelig talt reddet livet mitt ved å stille helt riktig diagnose på noe som jeg trodde var noe ubehagelig og ufarlig, men som viste seg å være svært så alvorlig.

Har hatt Ørjan som fastlege i 12 år og har alltid blitt tatt på alvor og fått den beste behandling man kan få.

Ørjan har humor, glimt i øyet, men samtidig en særdeles dyktig lege som er villig til å gå den ekstra mila for å gi gode råd. Han har et vinnende vesen og jeg har aldri opplevd at han har det travelt med å få deg ut av legekontoret etter at konsultasjonen er ferdig. En lege som tar seg tid til å virkelig lytte er gull verdt, og Ørjan er nettopp en slik lege.

Trygg og dyktig

Hører alltid på pasienten, tar seg tid og følger opp "problemet" anbefaler på det sterkeste Ørjan sæknan. Fikk beskjed om at han slutter nå, har hatt han som fastlege i over 10 år. Blir vanskelig å finne en ny lege med like forståelse og kompetanse.