Ørjan Sæknan

Flatåsen Legesenter DA

2004

Siste vurderinger av Ørjan Sæknan

Svært fornøyd

Der annen lege på samme senter har henvist i hytt og pine uten mening og skrevet resepter uforsvarlig, er Ørjan fantastisk! Føler jeg blir tatt på alvor når det faktisk er alvor, men beroliget når det ligger mer i hodet. Akutt timer er selvfølgelig travelt, på mer planlagte timer tar han seg god tid til å svare på spørsmål og er særs proff. Som kvinne kan noe leger være litt kleine på noen ting, men han tar alt helt naturlig. Setter pris på at jeg unngår unødvendige kostnader til ymske spesialister når det faktisk ikke er behov for det, men blir sendt videre når det er behov! Kjempe fornøyd og vil ikke bytte selv om jeg flytter

Styr unna

Bagatelliserer alt og svak på oppfølging. Vanskelig å bli henvist videre, selv i tilfeller hvor det er åpenbart behov for det. Anbefaler på det sterkeste å styre unna denne legen. Selv har jeg byttet fastlege og ikke angret et sekund på det. Småfrekke sykepleiere i skranken trekker heller ikke opp.

Ørjan sæknan

Hei har ikke hatt legen så lenge , men det han har hjulpet meg med er veldig bra , så han er veldig bra så langt 😊

Veldig fornøyd

Har hatt Ørjan som fastlege i mange år både til meg selv og barna. Føler absolutt han hører på hva jeg har å si og henviser videre ved behov. Kommer ikke til å bytte.

Overhode ikke fornøyd.

Han lytter, men bagatelliserer alt. Og i følge han er man aldri syk. Syns han burde følge opp pasientene mere. Kviet meg skikkelig for å bestille time til han. Delvis pågrunn av de snipete og sure damene i skranken..