Ørjan Sæknan

Flatåsen Legesenter DA Mann, 39 år

Autorisert2004

Siste vurderinger av Ørjan Sæknan

Styr unna

Bagatelliserer alt og svak på oppfølging. Vanskelig å bli henvist videre, selv i tilfeller hvor det er åpenbart behov for det. Anbefaler på det sterkeste å styre unna denne legen. Selv har jeg byttet fastlege og ikke angret et sekund på det. Småfrekke sykepleiere i skranken trekker heller ikke opp.

Ørjan sæknan

Hei har ikke hatt legen så lenge , men det han har hjulpet meg med er veldig bra , så han er veldig bra så langt 😊

Veldig fornøyd

Har hatt Ørjan som fastlege i mange år både til meg selv og barna. Føler absolutt han hører på hva jeg har å si og henviser videre ved behov. Kommer ikke til å bytte.

Overhode ikke fornøyd.

Han lytter, men bagatelliserer alt. Og i følge han er man aldri syk. Syns han burde følge opp pasientene mere. Kviet meg skikkelig for å bestille time til han. Delvis pågrunn av de snipete og sure damene i skranken..

Vær forsiktig!

De første timene ble jeg tatt på alvor, men plutselig så snudde han om å da var alt psykisk.

Og prøve å få meg til å innse at det er psykisk, og at det ikke er flaut å slite psykisk når jeg er VELDIG syk av en fysisk sykdom, det blir for tåpelig.

Glad jeg byttet til en annen lege som tar meg ordentlig på alvor og hjelper meg og har gitt meg håpet tilbake :) Kommer ikke til å dra til Ørjan igjen!