Ørjan Sæknan

Autorisasjon (2004)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Ørjan Sæknan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ørjan Sæknan

Sløv

Da jeg hadde han gjorde han lite for å hjelpe meg. Jeg hadde masse henvisninger han måtte sende videre, noe han aldri gjorde, og da jeg var i møtet med han og saksbehandleren min på NAV, rottet de seg sammen, og ble enige om hva DE syntes var best for meg, i stedet for å lytte til hva jeg hadde å si. Nei takk.

Ikke helt fornøyd

For å ta det positive først, jeg opplever at han er en god lytter og det er jo fint. Men, han er lite flink til å spørre og å prøve å sette en diagnose og lite villig til å henvise videre om det er noe. Og når han da, flere ganger har glemt å skrive ut resept og jeg har måttet ringe på legesenteret for å få skrevet ut resepten så har jeg nå byttet fastlege.

En sjelden god lege.

Jeg har hatt en del leger opp gjennom årene og Ørjan er den desidert beste av dem alle. Han kjenner deg, tar seg tid og ikke minst så tar han deg seriøst. Det virker som han leser seg grundig opp i sykdomshistorie, og om det trengs flere underøkelser hensviser han til dyktige folk og får prosessen til å skje raskt. Som kvinner har jeg heller aldri hatt problemer med å snakke med Ørjan om det man gjerne oppsøker kvinnelige leger om. Og det er aldri noe som er for dumt eller urelevant å spørre han om.

Tar ikke pasienten på alvor

Lytter til hva som blir sagt, men er lite villig til å henvise til spesialistundersøkelser, tross alvorlig sykdom. Følger IKKE tilstrekkelig opp. Måtte bytte fastlege.

bra lege

hjelpsom og forståelsesfull. tar seg tid til å lytte.