Torunn Telneset

Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Torunn Telneset er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Telneset

Den beste legen jeg kunne hatt

En kjempeflink lege ,har hatt henne i mange år ,er skikkelig interessert i pasientene sine å bryr seg virkelig om deg,kunne ikke hatt en bedre lege ,har flyttet fra Trondheim ,men skifter aldri lege .

Fantastisk menneske

Torunn har vært min lege i mange år.
Hun er en dyktig lege, men også et varmt menneske. Er hun usikker på noe ang. helse, så ber hun om hjelp av andre fagfolk. Det gjør at jeg stoler på hennes dømmekraft.

Jeg vet av flere eldre som bruker henne, og de er meget fornøyde de også. De bruker dessverre ikke data, så de kan ikke bedømme henne her.

Flott lege

Torunn er en flott lege! Har slitt ganske mye gjennom mine 19 år, og har møtt på mange leger som ikke eier empati, så er glad jeg har Torunn å komme tilbake til som fastlege. Hun er forståelsesfull, og man kan snakke med henne om alt uten at det er ukomfortabelt, og hun er utrolig flink til jobben sin. Hun har vært legen min siden jeg ble født, og den eneste feilen som har skjedd har vært noe som ble utelatt ved bestilling av en resept, men det er ingenting i forhold til hvor bra det er å ha en så flott lege.

Super flink lege

Veldig fornøyd med Telneset. Hun er flink til og lytte og stiller diagnose fort. Har hendt at jeg har måttet purre på henne fordi hun har glemt og sende inn noen papirer. Ellers er både jeg og min datter fornøyd med henne

Min gode fastlege

Jeg har hatt Torunn Telneset som fastlege i over tyve år. Hun har fulgt meg gjennom svangerskap, alle mulige prevensjonstyper, livets opp og nedturer; og også familiens reise gjennom livet. Hun er fastlege for mine barn, og har også der gjort en fabelaktig jobb. Nå er det syke foreldre som trenger mest lege-tjenester; og Torunn stiller opp på en beundringsverdig måte. Alltid tilgjengelig, hjemmebesøk ved behov og virkelig pasient i fokus.
Hun er grundig og nøyaktig, følger opp, er rask til å henvise videre og hun tar seg tid til å lytte. Hun er grundig når hun utreder, og hun er strukturert i arbeidet. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege.
Etter flytting til nye lokaler inne i sentrum synes jeg også tilgjengelighet på telefon har blitt bedre, venter sjelden lenge på svar.