Torunn Telneset

Mathesongården Legesenter

1986

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Mathesongården Legesenter
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Tlf: 73 87 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torunn Telneset er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Telneset

Flink, omsorgsfull, men stressa.

Torunn er en flink lege. Hun bryr seg om sine pasienter, og tar det man sier alvorlig.
Men har ikke fått inntrykk at hun har tid eller kunnskap til å gi god veiledning. Virker alltid veldig stresset, og det er hun nok også. Får gjerne melding fra henne på kveldstid, og det er jo positivt for meg, men kan ikke være bra med så stor arbeidsmengde for henne. Det merkes godt at hun er stressa! Hun er rask å sende henvisning om man trenger det, og det er bra.
Når jeg fikk påvist høyt kolesterol sa hun bare "Men det leser du bare deg opp om selv". Fikk ikke noe informasjon om hva det ville si, eller hvordan jeg skulle ta hensyn til dette.
Jeg hadde også min første svangerskapskontroll hos henne. Den varte i ca 20 min (som er rekord inne hos henne), men hun spurte ingenting om vekt, barndom, kosthold, e.l. Tok det for gitt at jeg ikke røyker eller drikker.

Har hadd henne som lege hele mitt liv, aldri vurdert å skifte lege. Jeg bor ikke lengre i Trondheim, men en times kjøretur gjør meg ingenting. Hun er nøye og tar seg god tid til hver eneste pasient. Hun ser mennesket, ikke bare pasienten. Hun er enkel å snakke med å hun viser empati og forståelse. Har også valgt å gå til henne isteden for jordmor igjennom mine svangerskap! Hun kan det meste, å det hun ikke kan det setter hun til noen andre. Alltid byens beste. Hun sender henvisninger å får ting gjort i en fei. Enkelte ganger kan det være litt ventetid på venterommet, men hun er virkelig verdt og vente på. Fantastisk lege!!

Den beste legen jeg kunne hatt

En kjempeflink lege ,har hatt henne i mange år ,er skikkelig interessert i pasientene sine å bryr seg virkelig om deg,kunne ikke hatt en bedre lege ,har flyttet fra Trondheim ,men skifter aldri lege .

Fantastisk menneske

Torunn har vært min lege i mange år.
Hun er en dyktig lege, men også et varmt menneske. Er hun usikker på noe ang. helse, så ber hun om hjelp av andre fagfolk. Det gjør at jeg stoler på hennes dømmekraft.

Jeg vet av flere eldre som bruker henne, og de er meget fornøyde de også. De bruker dessverre ikke data, så de kan ikke bedømme henne her.

Flott lege

Torunn er en flott lege! Har slitt ganske mye gjennom mine 19 år, og har møtt på mange leger som ikke eier empati, så er glad jeg har Torunn å komme tilbake til som fastlege. Hun er forståelsesfull, og man kan snakke med henne om alt uten at det er ukomfortabelt, og hun er utrolig flink til jobben sin. Hun har vært legen min siden jeg ble født, og den eneste feilen som har skjedd har vært noe som ble utelatt ved bestilling av en resept, men det er ingenting i forhold til hvor bra det er å ha en så flott lege.

Super flink lege

Veldig fornøyd med Telneset. Hun er flink til og lytte og stiller diagnose fort. Har hendt at jeg har måttet purre på henne fordi hun har glemt og sende inn noen papirer. Ellers er både jeg og min datter fornøyd med henne

Min gode fastlege

Jeg har hatt Torunn Telneset som fastlege i over tyve år. Hun har fulgt meg gjennom svangerskap, alle mulige prevensjonstyper, livets opp og nedturer; og også familiens reise gjennom livet. Hun er fastlege for mine barn, og har også der gjort en fabelaktig jobb. Nå er det syke foreldre som trenger mest lege-tjenester; og Torunn stiller opp på en beundringsverdig måte. Alltid tilgjengelig, hjemmebesøk ved behov og virkelig pasient i fokus.
Hun er grundig og nøyaktig, følger opp, er rask til å henvise videre og hun tar seg tid til å lytte. Hun er grundig når hun utreder, og hun er strukturert i arbeidet. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege.
Etter flytting til nye lokaler inne i sentrum synes jeg også tilgjengelighet på telefon har blitt bedre, venter sjelden lenge på svar.

Fantastisk medmenneske og dyktig lege

Torunn har vært min fastlege i over 20 år, gjennom svangerskap, sykdom og oppfølging av barn. Hun er grundig, nøyaktig og tar seg god tid. Dette kan føre til noe venting på venterommet, men jeg har aldri vurdert å skifte. Hun er den hyggeligste og flotteste lege man kan ha! Hun henviser videre ved behov, slurver aldri med slikt og hun følger alltid nøye opp. Hun har ved flere anledninger ringt meg og min familie hjemme når situasjonen har vært spesiell. Dette tror jeg ikke så mange andre gjør. I tillegg er hun alltid blid og koselig! Hun svarer kjapt på mail via Min helse.

Den mest fantastiske legen i Trondheim!

Jeg vil si at Torunn er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en god lytter og samtale parter, hun stiller alltid de rette spørsmålene og jeg føler virkelig hun hjelper meg. Hun stiller alltid opp og jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Varierende kvalitet på behandlingen

Slurves med henvisninger, må ofte purre på ting som ikke er sendt. Ikke alltid grundige.

Den aller beste legen i byen!

Jeg synes jeg er heldig som har hatt Torunn som fastlege i 20 år. Når det ofte tar lang tid på venteværelset så skjønner jeg at det er fordi hun tar seg tid til pasientene som er før meg også. Så vet jeg at hun tar seg god tid til meg også. Hun er faglig dyktig, lyttende og empatisk og følger alltid opp når det er behov for det. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos fastlegen min:)

En alle tiders lege

Jeg har hatt Torunn som fastlege i mange år. Hun er faglig dyktig og følger alltid opp avtaler når det feks gjelder henvisninger til andre instanser. Hun er "til stede" i samtale med pasienten,-en veldig god samtalepartner.

God lege!

Har hatt Torunn som fastlege i over 10 år og hun er en flink og behagelig lege å forholde seg til. Har ikke vurdert å bytte henne ut!

Flott lege!

Tar seg god tid til å høre på hva du har og si, og kommer med mange gode tilbakemeldinger. Hyggelig og imøtekommende på alle måter!

God!!

Veldig godt å snakke med henne når livet er vanskelig , hun er trygg og faglig stødig