Torunn Telneset

Autorisasjon (1986)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Torunn Telneset er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Telneset

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Torunn som lege hele livet mitt, og har ikke planer om å bytte! Hun har hjulpet meg med alt jeg trenger, og sender de henvisningene jeg trenger. Hun lytter og tar seg tid til å forstå problemene mine.

Flink, omsorgsfull, men stressa.

Torunn er en flink lege. Hun bryr seg om sine pasienter, og tar det man sier alvorlig.
Men har ikke fått inntrykk at hun har tid eller kunnskap til å gi god veiledning. Virker alltid veldig stresset, og det er hun nok også. Får gjerne melding fra henne på kveldstid, og det er jo positivt for meg, men kan ikke være bra med så stor arbeidsmengde for henne. Det merkes godt at hun er stressa! Hun er rask å sende henvisning om man trenger det, og det er bra.
Når jeg fikk påvist høyt kolesterol sa hun bare "Men det leser du bare deg opp om selv". Fikk ikke noe informasjon om hva det ville si, eller hvordan jeg skulle ta hensyn til dette.
Jeg hadde også min første svangerskapskontroll hos henne. Den varte i ca 20 min (som er rekord inne hos henne), men hun spurte ingenting om vekt, barndom, kosthold, e.l. Tok det for gitt at jeg ikke røyker eller drikker.

Fantastisk lege

Har hadd henne som lege hele mitt liv, aldri vurdert å skifte lege. Jeg bor ikke lengre i Trondheim, men en times kjøretur gjør meg ingenting. Hun er nøye og tar seg god tid til hver eneste pasient. Hun ser mennesket, ikke bare pasienten. Hun er enkel å snakke med å hun viser empati og forståelse. Har også valgt å gå til henne isteden for jordmor igjennom mine svangerskap! Hun kan det meste, å det hun ikke kan det setter hun til noen andre. Alltid byens beste. Hun sender henvisninger å får ting gjort i en fei. Enkelte ganger kan det være litt ventetid på venterommet, men hun er virkelig verdt og vente på. Fantastisk lege!!

Den beste legen jeg kunne hatt

En kjempeflink lege ,har hatt henne i mange år ,er skikkelig interessert i pasientene sine å bryr seg virkelig om deg,kunne ikke hatt en bedre lege ,har flyttet fra Trondheim ,men skifter aldri lege .

Fantastisk menneske

Torunn har vært min lege i mange år.
Hun er en dyktig lege, men også et varmt menneske. Er hun usikker på noe ang. helse, så ber hun om hjelp av andre fagfolk. Det gjør at jeg stoler på hennes dømmekraft.

Jeg vet av flere eldre som bruker henne, og de er meget fornøyde de også. De bruker dessverre ikke data, så de kan ikke bedømme henne her.