Eli Johnsen Valør

Tlf: 73 87 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eli Johnsen Valør er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Johnsen Valør

Eli tar tak

Eli er en kjempeflink lege. Tar deg alltid på alvor og henviser dit det er nødvendig. Eneste minus er at man alltid må vente for å komme inn og hun virker som hun har det veldig travelt, men sånn har det alltid vært med alle fastlegene jeg har hatt i mine 20+ år på Tempe/Mathesongården legesenter.

Helt OK

Hun er grei, ikke for hyggelig, men prøver å hjelpe deg i hvert fall. Effektiv dame. Men legesenteret har lang ventetid.

Bra lege!

Hun er etter hva jeg har erfart en Dyktig og trivelig lege. Jeg kan virkelig anbefale henne som fastlege. Ingen negative erfaringer.

Imøtekommende og god

Eli er ei trygg og dyktig dame, som tar seg god tid og som genuint ønsker å hjelpe. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, og veldig hyggelig og flink!

Aldri vært hos fastlegen min

Jeg byttet til Eli for to år siden. Det første året var jeg innom legen en gang, men timen min ble da bare satt opp hos en student uten at jeg fikk noe spørsmål om dette var greit for meg.
Det siste året har jeg dessverre vært innom flere ganger fordi jeg alltid blir sendt til vikarer og studenter som ikke tar seg det bryet med å henvise med til spesialisthelsetjenesten eller ta nødvendige undersøkelser.
Jeg har hatt legetime på Mathesongården åtte ganger på to år og aldri vært hos samme lege, og aldri fått time hos Eli.
En gang ringt jeg legesentret for å spør om jeg kunne få en time hos Eli for jeg håpet da at ting skulle bli tatt litt mer "tak i". Jeg fikk da til svar at da fikk jeg sende melding kvelden før og bestille time som vanlig, så fikk jeg håpe at jeg var "heldig".
Så Eli i seg selv kan ikke jeg si noen ting om, for så "heldig" har jeg aldri vært.

Stresset

Eli er flink, men virker dessverre alltid stresset. Man får en følelse av at man må være rask fordi hun "ikke har tid" på et vis.
Hun kan mye, men det er ikke alltid nok når man ikke føler seg tatt på alvor. Når noe er skikkelig tøft å vanskelig for en pasient, så bør en fastlege vise forståelse for dette og ikke bare tenke at "det er sikkert ikke noe", som jeg har fått inntrykk av.. Nei, jeg er ikke dødssyk, men jeg trenger å føle at jeg blir tatt på alvor den lille tiden jeg er der for MIN time.
Hun er også alltid sent ute. Har ventet mellom 30 min til over en time de gangene jeg har vært der.

Fantastisk lege OG medmenneske.

Nå har jeg hatt Eli som lege siden hun begynte på Mathesongården og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med en lege.

Jeg har en ganske sammensatt sykdomsproblematikk som Eli har håndtert på en forbilledlig måte, særlig med tanke på at det har vært lite eller ingen hjelp å få fra 2. Linjetjenesten.

Fra å gå til en lege som bagatelliserte alt fra voldtekt til alvorlig sykdom som kunne fått dødelig utfall var det utrolig godt å komme til en lege som tar meg på alvor og følger opp prøve svar og ringer når hun sier hun skal ringe. Og ikke minst kan hun utrolig mye, og innser sine egne begrensninger og skal ikke "leke helt" og henviser heller videre om det er noe hun ikke har peiling på eller er usikker.

Det øvrige personalet på legesenteret er og utrolig dyktige mennesker jeg føler meg ivaretatt av.

Så, jeg håper Eli aldri slutter som fastlege!

I tillegg må jeg si at timebestillingssystemet til Mathesongården er genialt, med å sende SMS og få time på dagen.

Må bytte lege

Jeg har hatt Eli som lege en stund nå og jeg har vært der mye de siste to årene. Jeg var veldig fornøyd i starten men jeg er ikke fornøyd lengre i det hele tatt. Det siste året har jeg kommet ofte til vikarer eller studenter i stedet for henne. Noe som ikke passer for meg med min sykdom. Det er slitsomt å må forklare alt på nytt til nye folk. Og de siste gangene har jeg måttet vente veldig lenge for å få komme inn til henne da hun er forsinket med mange pasienter før meg. Når jeg endelig har fått komme inn virker hun uinteressert og som at hun ønsker at timen skal gå raskt over. De siste gangene har jeg måttet vente lenge for å kun få sitte der i fem minutter og ikke blitt tatt på alvor engang.. Totalt bortkastet energi og penger! Jeg har gruet meg til å dra dit de siste gangene og følt at jeg har måttet overbevise men bare blitt møtt med motgang og ikke blitt trodd. Jeg er meget skuffet og må bytte fastlege. Anbefales IKKE! I tillegg er den ene sykepleieren på kontoret der forderdelig dårlig på å ta blodprøver.

Verdens beste

Eli er faglig dyktig og et flott medmenneske. Det samme gjelder alle som jobber på Mathesongården legesenter.

Hun tar seg alltid tid til å lytte på hva du som pasient har å si og prøver å komme fram til konstruktive løsninger på aktuelle problemstillinger.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Jeg har gått til Eli en stund nå, og har hatt periodevis hyppig behov for legehjelp. Når resten av spesialisthelsetjenesten har sviktet har Eli vært der og alltid tatt seg tid til å ordne opp i rot i kommunikasjon mellom forskjellige instanser og avdelinger.

Hun kan svært mye, og hvis det er noe hun ikke kan så er hun ikke redd for å innrømme det og be om hjelp fra noen som er mer erfarne på området eller ber om utfyllende undersøkelser fra spesialister på aktuelle områder.

det øvrige personalet på legesenteret er også hjelpsomme og hyggelige, og jeg kunne ikke for alt i verden tenke meg en annen lege enn Eli og Mathesongården legesenter.

Eli is a good doctor, I would recommend her.

I've been a patient of Eli for a year or two, when she came to work to the Mathesongård Legesenter instead of my previous fastlege. I have nothing bad to say about her. She is professional, caring, listening, comfortable to talk to. She is not a doctor who sends you home with words "it will go over by itself", but she would explain things and give you necessary treatment. I was adored by how she was treating me and my little daughter.

Long waiting time is the only problem, and one shall be prepared to wait for a long time to meet his doctor. But it's a general problem for whole Mathesongård Legesenter, they have serious lack of good patient-time planning! Even if you have your appointment for a certain time, you will be taken 15-45 minutes later!
If you came with emergency situation, without preliminary appointment, you will have to wait in the hall for over one hour, for sure. I am talking based on a 4 years experience with that legekontor. That was the sad reason why I changed my fastlege. Mathesongården Legesenter is far away from my office, I spent too much time away from my job, waiting for my appointment in the hall, so I changed legekontor to a closer one. Then I realised that a new kontor has much shorter waiting time!
I have no claims to Eli, she is nice, but Mathesongården Legesenter have to do something about how they give appointments to people.
Telephone que is also very long, they don't take the the phone for 5+ minutes quite often (I would say sometimes it's over 10 minutes!). It's really annoying.

Empatisk!

Eli er empatisk og omsorgsfull ovenfor pasientene sine, og hun tar problemer på alvor uten å bagatellisere bort ting.

Hun gjør jobben sin til det beste for PASIENTEN selv om det har kostet henne flere timer i telefonen med spesialisthelsetjenesten og hauger med papirarbeid.

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt med Eli som fastlege.

VERDENS BESTE LEGE!

Eli er den beste legen jeg tror noen kan ha. Jeg har vært borti MYE rart av leger... Og er avhengig av å bli tatt på alvor og trodd, grunnet min helsetilstand. Da jeg fikk Eli, forandret livet mitt seg. Hun er rett og slett perfekt på alle områder. Kommunikasjon, tar deg på alvor, lytter osv osv osv. Hun har også mye kunnskaper om det meste. Og har hun IKKE det på et å annet område, så sender hun deg med en gang til en som HAR det.

Tar tak i det som trengs.

Hun har desverre vært en del borte i den tiden jeg og min familie har hatt henne som fastlege, men hun har alltid tatt tak i det som skulle "fikses".

Hun har nå skiftet fra Heimdal Helsehus til Mathesongården Legesenter. Håper vi kan følge etter.