Eli Johnsen Valør

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Eli Johnsen Valør er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Johnsen Valør

Eli tar tak

Eli er en kjempeflink lege. Tar deg alltid på alvor og henviser dit det er nødvendig. Eneste minus er at man alltid må vente for å komme inn og hun virker som hun har det veldig travelt, men sånn har det alltid vært med alle fastlegene jeg har hatt i mine 20+ år på Tempe/Mathesongården legesenter.

Helt OK

Hun er grei, ikke for hyggelig, men prøver å hjelpe deg i hvert fall. Effektiv dame. Men legesenteret har lang ventetid.

Bra lege!

Hun er etter hva jeg har erfart en Dyktig og trivelig lege. Jeg kan virkelig anbefale henne som fastlege. Ingen negative erfaringer.

Imøtekommende og god

Eli er ei trygg og dyktig dame, som tar seg god tid og som genuint ønsker å hjelpe. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, og veldig hyggelig og flink!

Aldri vært hos fastlegen min

Jeg byttet til Eli for to år siden. Det første året var jeg innom legen en gang, men timen min ble da bare satt opp hos en student uten at jeg fikk noe spørsmål om dette var greit for meg.
Det siste året har jeg dessverre vært innom flere ganger fordi jeg alltid blir sendt til vikarer og studenter som ikke tar seg det bryet med å henvise med til spesialisthelsetjenesten eller ta nødvendige undersøkelser.
Jeg har hatt legetime på Mathesongården åtte ganger på to år og aldri vært hos samme lege, og aldri fått time hos Eli.
En gang ringt jeg legesentret for å spør om jeg kunne få en time hos Eli for jeg håpet da at ting skulle bli tatt litt mer "tak i". Jeg fikk da til svar at da fikk jeg sende melding kvelden før og bestille time som vanlig, så fikk jeg håpe at jeg var "heldig".
Så Eli i seg selv kan ikke jeg si noen ting om, for så "heldig" har jeg aldri vært.