Eli Johnsen Valør

Autorisasjon (2009)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Eli Johnsen Valør er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Johnsen Valør

Omsorgsfull og kompetent!

Jeg er utrolig fornøyd med Eli som min fastlege. Hun er imøtekommende og svært dyktig. Jeg føler meg alltid ivaretatt og trygg på at hun gjør de nødvendige undersøkelsene. Hun følger alltid opp, og jeg kommer til å savne å ha henne som fastlege!

Anbefaler ikke

Hadde Eli som fastlege da jeg fikk en langvarig smerteproblematikk, (som heldigvis er over nå.) Opplevde lite imøtekommelse og forståelse. Har byttet fastlege.

Dyktig, forståelsesfull og empatisk

Har hatt Eli som min fastlege i 10+ år. Hun fremstår som ekstremt faglig kompetent, samtidig som hun har det menneskelige på plass. Har aldri hatt en negativ opplevelse med Eli. Anbefales på det varmeste.

Tar deg på alvor

Byttet til Eli for ikke lenge siden og det er vel noe av det beste jeg kunne gjort. Aldri før har jeg følt at jeg har blitt tatt så på alvor i helsevesenet. Jeg har egentlig ikke så mye annet enn å si enn at Eli er en dyktig, empatisk og hyggelig lege! Anbefales på det sterkeste. I tillegg er også de andre som jobber på legekontoret utrolig hyggelige. En veldig trivelig plass å dra til

Hyggelig og dyktig lege

Jeg har hatt Eli som lege i hele min studietid i Trondheim og er veldig fornøyd! Har vært hos henne med forskjellige ting og opplever å bli tatt på alvor hver gang. Hun er ofte forsinket, men dette tror jeg er et problem på hele legesenteret. Når man først kommer inn, opplever jeg at hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si og at hun ønsker å hjelpe meg. Da jeg ble henvist til en spesialist, ordnet Eli en oppfølgingstime med en gang.

Spesielt under korona er jeg positivt overrasket over hvordan det har vært å få legetime. Jeg synes det er enkelt å få time, og videokonsultasjon fungerer veldig bra!