Eli Johnsen Valør

Autorisasjon (2009)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Eli Johnsen Valør er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Johnsen Valør

Veldig hyggelig, tar seg tid og er grundig.

Eli er en veldig hyggelig, trygg og grundig lege. Hun gjør at mennesker føler seg ivaretatt - tar pasienten på alvor og stiller spørsmål.

Omsorgsfull lege

Hun vil det beste , gjør sitt beste.Ja hun er stort sett forsinket men ventetiden er jeg blitt vant til og jeg forståelse for at fastlegene har mye å gjøre fortida.Jeg får uansett hjelpen jeg trenger og hun lytter, gir meg råd når det er min tur. Er glad jeg har henne som fastlege. Takk!

Verken/eller

Har hatt smerter i ryggen over lang periode, men Eli har brukt for lang tid til å foreslå løsninger.

Ble henvist til MR undersøkelse og det ble funnet revmatisme og andre årsaker til smertene, men jeg hørte ikke noe mer fra Eli.

Jeg måtte ringe inn til legesenteret selv for å høre om det hadde kommet noe resultater etter MR, og ble fortalt at jeg måtte ta kontakt med Smertepoliklinikken, ringte dit og fikk beskjed om at jeg måtte bli henvist av fastlege. Ringte tilbake til legesenteret og Eli ville ikke henvise før jeg betalte for det. Jeg betalte selvfølgelig for henvisningen (trodde det skulle bli gjort automatisk etter MR undersøkelsen, men neida), og har nå ventet i over 2 måneder uten å ha hørt noe mer fra Smerteklinikken.

Hyggelig og empatisk

Eli er som mange beskriver en hyggelig og empatisk lege som gjerne henviser når det trengs. Dette er hun god til. Det hun er mindre god til er å være teknisk og faglig. For noen som liker medisinske forklaringer som gir følelsen av at hun virkelig har forstått problematikken og gjort riktig vurdering kan det ofte bli litt platt. Jeg går ofte derfra med en følelse av at hun bare snur de minste steinene for å finne svar. Syns også det er en uting at man bare kan ta opp ett problem av gangen og hvis man lurer på flere ting må man bestille ny time.
Anbefaler Eli hvis du først og fremst ønsker en empatisk og ukomplisert lege.

Varm og oppfølgende.

Fra sekundet du kommer inn til du går ut døra gir hun deg full oppmerksomhet. Hun er flink med oppfølging. I tillegg tar hun seg god tid selv om hun har det travelt. Meget fornøyd