Anne Mette Yseteng

Tlf: 72 59 45 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Mette Yseteng er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Mette Yseteng

den beste

Har hatt henne i ca 9 år.Og har alltid vært støttende i di tynger stunder og i di enkleste saker.alltid posetiv uanset va det måtte være.hun er bare super.

Den beste legen!

Fantastisk lege, som følger opp alt og tar deg på alvor. Ringer meg også etter arbeidstid for å gi info. Føler meg alltid trygg, og hun har alltid god tid til meg.

Super og ærlig lege

Anne Mette er en god fastlege. Hun er interessert i pasienten sin og inkluderer pasienten i bedringsforløpet. Hun er kompetent og engasjert. Har gode råd og anbefalinger og henviser videre om det er ønsker og behov for det.

En super og ærlig fastlege!

Bra lege!

En lege som er oppriktig interessert i yrket sitt. Jeg følte meg sett og forstått og tatt på alvor. Måtte dessverre bytte lege pga. flytting, men skulle gjerne hatt henne igjen!

Den beste legen jeg har møtt!

Hun er oppriktig, ærlig og ydmyk! Hun har vært min fastlege i 6år og vi har hatt et nære samarbeid. Jeg har i disse årene vært i psykiatrien og nav, der er det særdeles viktig å ha en fastlege som samarbeider godt med andre og er løsningsorientert! Hun tar meg alltid alvorlig og bruker den tiden som trengs - utifra situasjon og ikke klokka.
På disse årene har hun en gang glemt å følge opp sin del av en avtale og når det ble adressert av meg, gjorde hun noe leger skjeldent gjør - hun la seg helt flat, tok all skyld og beklager oppriktig! Ingen er feilfrie, og det er da veldig viktig at man kan ta ansvar - det viser trygghet og styrke!

Fantastisk lege og en fantastisk person!

Knall!

Kvikk og rask i både hode og munn. Har bestemte meninger, men er på ingen måte arrogant. Sitter igjen med den følelsen at hun er oppriktig interessert i pasientene sine. Henviser raskt videre når det trengs.

Flott fastlege

Kjempe flott fastlege. Lytter og du føler hun tar deg på alvor. Er bestemt og er klar i tilbakemeldingene. Kjempe fornøyd. Beste fastlegen jeg har hatt.

Bra

Er fornøyd med fastlegen min. Er der ca 1 gang i året, og har ingen spesielle problemer!

Flott fastlege!

Flott lege som man føler seg trygg hos. Tar seg god tid, og husker informasjon om pasienter (som ikke står i journalen). Dette skaper en personlig relasjon som oppleves trygt og positivt. Dyktig og hyggelig, flink til å oppmuntre samtidig som hun er klar i sin tale.

Veldig flink med barn!