Anne Mette Yseteng

Autorisasjon (2004)

Anne Mette Yseteng er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Mette Yseteng

Bra lege!

En lege som er oppriktig interessert i yrket sitt. Jeg følte meg sett og forstått og tatt på alvor. Måtte dessverre bytte lege pga. flytting, men skulle gjerne hatt henne igjen!

Den beste legen jeg har møtt!

Hun er oppriktig, ærlig og ydmyk! Hun har vært min fastlege i 6år og vi har hatt et nære samarbeid. Jeg har i disse årene vært i psykiatrien og nav, der er det særdeles viktig å ha en fastlege som samarbeider godt med andre og er løsningsorientert! Hun tar meg alltid alvorlig og bruker den tiden som trengs - utifra situasjon og ikke klokka.
På disse årene har hun en gang glemt å følge opp sin del av en avtale og når det ble adressert av meg, gjorde hun noe leger skjeldent gjør - hun la seg helt flat, tok all skyld og beklager oppriktig! Ingen er feilfrie, og det er da veldig viktig at man kan ta ansvar - det viser trygghet og styrke!

Fantastisk lege og en fantastisk person!

Knall!

Kvikk og rask i både hode og munn. Har bestemte meninger, men er på ingen måte arrogant. Sitter igjen med den følelsen at hun er oppriktig interessert i pasientene sine. Henviser raskt videre når det trengs.

Flott fastlege

Kjempe flott fastlege. Lytter og du føler hun tar deg på alvor. Er bestemt og er klar i tilbakemeldingene. Kjempe fornøyd. Beste fastlegen jeg har hatt.

Bra

Er fornøyd med fastlegen min. Er der ca 1 gang i året, og har ingen spesielle problemer!