Kjersti Kierulf Åm

Autorisasjon (2006)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Kjersti Kierulf Åm er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjersti Kierulf Åm

Beste legen jeg har hatt, er alltid nøye på å følge opp ting jeg spør om og hvis hun er usikker blir jeg sendt videre ti

Fantastisk !!!! Alltid tid til å lytte, samme hvor travelt hun har det. Er det noe akutt får jeg komme med en gang.

En lege som har bedret livet mitt

Jeg har hatt mange leger. Men Kjersti Åm er den fastlegen som jeg har opplevd å virkelig bli sett og forstått av.
Takke være henne, har jeg fått riktig diagnose, riktig hjelp og en riktig god kontinuerlig oppfølging. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, som er opptatt av oppfølging og tiltak for at pasienten skal få komme seg på riktig vei med å forbedre livskvaliteten, helse og psyke.

Hun tar hensyn til uro, og har alltid latt meg ta blodprøver uansett om det ikke skulle være nødvendig, men for at jeg skalkunne finne ro. Og for at man alltid skal være obs og er bedre å være på sikre siden.

Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.

Vil du ha en lege som legger merke til dine behov og ønsker, velg henne.

Veldig fornøyd!

Kjersti lytter godt til det jeg har og si og tar seg god tid. Jeg får absolutt den hjelpen jeg trenger. Føler jeg blir tatt på alvor, og det er viktig! Hun hjelper meg så godt hun kan med det hun mener er det beste for meg. Jeg er veldig godt fornøyd :) Eneste negative er at det ofte er noe lang ventetid, og det kan ta litt tid før man kommer gjennom på telefon.

Flink og behagelig!

Kjempefornøyd med Kjersti. Hun er kjempehyggelig, tar meg alltid alvorlig og hører på det jeg har å si.

meget seriøs

kunnskapsrik og god til å sette diagnoser. tar affære når dette er nødvendig. Hyggelig behandler. Man føler seg vel ivaretatt.