Kjersti Kierulf Åm

Tlf: 73 51 11 24 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjersti Kierulf Åm er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjersti Kierulf Åm

Bra lege, dårlig legekontor

Legen i seg selv er en god lege.
Legekontoret er dårlig, ventetiden er latterlig lang! Her snakker vi 2-3 timer. Det er et mirakel om du kommer inn innen en time, planlagt time eller ei.

Virker uinteressert ved tilbakevendende plager

Ikke særlig imøtekommende når man kommer tilbake med vansker hun i tidligere konsultasjon mente hun har svaret på og som "burde" blitt løst ved hennes råd men som slettes ikke ble det.

Ikke så fornøyd

2 ganger har hun skrevet ut for lite pensilin når jeg trenger en kur. Når jeg kommer tilbake for å få mer må jeg betale for nok en undersøkelse. Dette blir dyrt. Slik var det ikke hos den forrige legen jeg hadde

En super lege

En kjempeflink fastlege som har er lyttende, medmenneskelig og tar tak i ting. Jeg er svært godt fornøyd og jeg anbefaler henne på det varmeste.

Kjempe fornøyd

Jeg er regelmessig til legen, og jeg er kjempe fornøyd med Kjersti. Hun tar seg tid til å høre på pasientene, og bryr seg ikke så mye om de andre som sitter på venteværelset. Min gamle lege var utrolig stresset og gjorde at jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg måtte innom. Sånn er ikke Kjersti. Er jeg syk så får jeg være syk. Hun prøver å gjøre det beste for pasientene sine, og gir meg en trygghetsfølelse.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at hun ikke kan så mye om det jeg sliter med, men hun er ingen psykolog eller psykiater så det kan jeg ikke vente heller. Ellers er det ingenting!

Flink, effektiv og hyggelig lege

Kjersti Åm er ryddig , effektiv , pålitelig og svært imøtekommende . Det passer meg perfekt . Jeg er veldig fornøyd.

Denne legen vil vi ikke anbefale

Da vår gamle fastlege solgte praksisen for å flytte til Grønland, fikk vi automatisk ny lege. Kan dessverre ikke si at vi er fornøyd. Legen virker urutinert og stresset, kommunikasjon med pasienten er ikke hennes sterkeste side. Dette er synd, for vi har vært svært godt fornøyde med dette legesenteret i en årrekke.

Vurderer å bytte fastlege.

Fint at legen har telefontid og treffes på mail.
Legen virker uerfaren, stresset og snakker veldig fort. Gjennomgang av event prøvesvar er raskt utført, alt ser fint ut. Jeg blir påvirket av at alt skjer i et rasende tempo, ved legetime. Føler meg ikke fulgt opp og ivaretatt.
Å sende ungdommene inn alene til time, er en rask affære, og desverre med lite svar på årsak til timen.
Blir bedre ivaretatt på Legevakta, og event innlagt på sykehus i akutte situasjoner. Slipper å se det an i noen dager.

Mangler forståelse

Jeg er skuffet over denne legen. Virker som hun ikke forstår helheten. Skulle tro at hun hadde litt livserfaring selv om hun er bare 35 år.

Ikke imponerende

Svært skuffet over denne legen, som er døtrene mines fastlege. En lege som ikke ser på deg mens hun snakker fort og uforståelig, er alt annet enn tillittvekkende. Følte meg på ingen måte ivaretatt, og fikk ingen gode svar på helt relevante medisinske spørsmål.

Flink og dyktig

Kjersti er en nøye omtenksom fastlege som lytter. Sender videre til utredning hvis det trengs. Blid og forståelsesfulle.

Imøtekommende og løsningsorientert

Jeg har følt meg godt ivaretatt. Kan nevne stikkord som; empatisk, trygg, effektiv, tilgjengelig og til å stole på.

Kan ikke nødvendigvis si at jeg er fornøyd.

Har vært flere ganger hos henne for å finne ut om forskjellige problemer, og eventuelt få henvendelse, men nei. Ser nesten ut som hun ikke har noen forståelse i faget. Får ikke noen hjelp. Vurderer å bytte lege.

hyggelig:)

Hun er hyggelig og dyktig i faget sitt:)
Hun vet hva hun gjør:)

Utilgjengelig og manglende oppfølging

Jeg har forsøkt å bestille meg en legetime for å få resept på noe middel mot eksem gjennom nettsidene til Ila legesenter pluss at jeg ville teste meg for blyforurensing. Jeg hadde det ikke travelt og regnet med å få time om en uke eller to. Jeg fikk legetime to måneder frem i tid. Dette synes jeg er skandaløst dårlig service.
Behandlingen var akseptabel og hun henviste meg til St. Olav for testing av blyforurensing. Etter flere måneder ventet jeg fortsatt på svar fra blyprøve-testene. Til slutt ble jeg utålmodig og ringte opp. Prøvene viste intet negativt resultat, så derfor hadde ikke Kjersti Åm brydd seg med å varsle meg verken med e.post, sms eller telefon. Dette er dårlig

Lyttende og forståelsesfull

Kjersti Åm er snill og lyttende. Man føler hun ser deg som person og tar seg tid til å høre på hva du har å si.

En veldig flink og hyggelig lege.

Kjersti Åm er trivelig og flink. Hun er lyttende og føler at hun tar meg og mine plager alvorlig. Blid og hyggelig. God kommunikasjon med henne.