Kjersti Kierulf Åm

Ila Legesenter DA

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Kjersti Kierulf Åm er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjersti Kierulf Åm

En lege som har bedret livet mitt

Jeg har hatt mange leger. Men Kjersti Åm er den fastlegen som jeg har opplevd å virkelig bli sett og forstått av.
Takke være henne, har jeg fått riktig diagnose, riktig hjelp og en riktig god kontinuerlig oppfølging. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, som er opptatt av oppfølging og tiltak for at pasienten skal få komme seg på riktig vei med å forbedre livskvaliteten, helse og psyke.

Hun tar hensyn til uro, og har alltid latt meg ta blodprøver uansett om det ikke skulle være nødvendig, men for at jeg skalkunne finne ro. Og for at man alltid skal være obs og er bedre å være på sikre siden.

Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.

Vil du ha en lege som legger merke til dine behov og ønsker, velg henne.

Veldig fornøyd!

Kjersti lytter godt til det jeg har og si og tar seg god tid. Jeg får absolutt den hjelpen jeg trenger. Føler jeg blir tatt på alvor, og det er viktig! Hun hjelper meg så godt hun kan med det hun mener er det beste for meg. Jeg er veldig godt fornøyd :) Eneste negative er at det ofte er noe lang ventetid, og det kan ta litt tid før man kommer gjennom på telefon.

Flink og behagelig!

Kjempefornøyd med Kjersti. Hun er kjempehyggelig, tar meg alltid alvorlig og hører på det jeg har å si.

meget seriøs

kunnskapsrik og god til å sette diagnoser. tar affære når dette er nødvendig. Hyggelig behandler. Man føler seg vel ivaretatt.

Bra lege, dårlig legekontor

Legen i seg selv er en god lege.
Legekontoret er dårlig, ventetiden er latterlig lang! Her snakker vi 2-3 timer. Det er et mirakel om du kommer inn innen en time, planlagt time eller ei.