Kjersti Kierulf Åm

Ilevollen 50 7018 Trondheim
Kjersti Kierulf Åm er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjersti Kierulf Åm

Bra lege, dårlig legekontor

Legen i seg selv er en god lege.
Legekontoret er dårlig, ventetiden er latterlig lang! Her snakker vi 2-3 timer. Det er et mirakel om du kommer inn innen en time, planlagt time eller ei.

Virker uinteressert ved tilbakevendende plager

Ikke særlig imøtekommende når man kommer tilbake med vansker hun i tidligere konsultasjon mente hun har svaret på og som "burde" blitt løst ved hennes råd men som slettes ikke ble det.

Ikke så fornøyd

2 ganger har hun skrevet ut for lite pensilin når jeg trenger en kur. Når jeg kommer tilbake for å få mer må jeg betale for nok en undersøkelse. Dette blir dyrt. Slik var det ikke hos den forrige legen jeg hadde

En super lege

En kjempeflink fastlege som har er lyttende, medmenneskelig og tar tak i ting. Jeg er svært godt fornøyd og jeg anbefaler henne på det varmeste.

Kjempe fornøyd

Jeg er regelmessig til legen, og jeg er kjempe fornøyd med Kjersti. Hun tar seg tid til å høre på pasientene, og bryr seg ikke så mye om de andre som sitter på venteværelset. Min gamle lege var utrolig stresset og gjorde at jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg måtte innom. Sånn er ikke Kjersti. Er jeg syk så får jeg være syk. Hun prøver å gjøre det beste for pasientene sine, og gir meg en trygghetsfølelse.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at hun ikke kan så mye om det jeg sliter med, men hun er ingen psykolog eller psykiater så det kan jeg ikke vente heller. Ellers er det ingenting!