Kjersti Kierulf Åm

Autorisasjon (2006)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Kjersti Kierulf Åm er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjersti Kierulf Åm

Flink, effektiv og hyggelig lege

Kjersti Åm er ryddig , effektiv , pålitelig og svært imøtekommende . Det passer meg perfekt . Jeg er veldig fornøyd.

Denne legen vil vi ikke anbefale

Da vår gamle fastlege solgte praksisen for å flytte til Grønland, fikk vi automatisk ny lege. Kan dessverre ikke si at vi er fornøyd. Legen virker urutinert og stresset, kommunikasjon med pasienten er ikke hennes sterkeste side. Dette er synd, for vi har vært svært godt fornøyde med dette legesenteret i en årrekke.

Vurderer å bytte fastlege.

Fint at legen har telefontid og treffes på mail.
Legen virker uerfaren, stresset og snakker veldig fort. Gjennomgang av event prøvesvar er raskt utført, alt ser fint ut. Jeg blir påvirket av at alt skjer i et rasende tempo, ved legetime. Føler meg ikke fulgt opp og ivaretatt.
Å sende ungdommene inn alene til time, er en rask affære, og desverre med lite svar på årsak til timen.
Blir bedre ivaretatt på Legevakta, og event innlagt på sykehus i akutte situasjoner. Slipper å se det an i noen dager.

Mangler forståelse

Jeg er skuffet over denne legen. Virker som hun ikke forstår helheten. Skulle tro at hun hadde litt livserfaring selv om hun er bare 35 år.

Ikke imponerende

Svært skuffet over denne legen, som er døtrene mines fastlege. En lege som ikke ser på deg mens hun snakker fort og uforståelig, er alt annet enn tillittvekkende. Følte meg på ingen måte ivaretatt, og fikk ingen gode svar på helt relevante medisinske spørsmål.