Johan Østerås

Autorisasjon (2008)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Johan Østerås er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Johan Østerås

Dyktig lege

Han forstår og tar vare på pasienten sin, han forstår om det er alvorlig sykdom (Psykisk) Han er en flittig lege som tar sin enkelte pasient alvorlig, Jeg var dær for et problem. Han fikk tak i hjelp til meg så raskt at jeg ser lyst på livet. Veldig dyktig lege.

Gjennomsolid lege

Østerås er både kunnskapsrik, forståelsesfull og enkel å kommunisere med. Forstår situasjonen din og følger opp på en god måte.

kunnskapsrik

Utmerket allmennlege. Svært god kunnskap og har hjulpet meg ved flere anledninger. Han er ærlig og sier det han mener.

Arrogant og uvillig

Arrogant og sur hvis man ber om noe. Sikkert grei for de med enkle plager, men for en kroniker som trenger oppfølging er han lite egnet. Uvillig til å gjøre research og tilegne seg kunnskap. Sitter med hendene i kryss og hører ikke på hva man sier. Må selv finne ut av ting, men dette blir heller ikke mottatt på en ordentlig måte.

Det var leit å høre. Jeg prøver å strekke meg langt for å hjelpe pasientene, hva gjelder faglig oppdatering og kontakt med spesialisthelsetjenesten. Jeg vet ikke hva dette dreier seg om, men på generelt grunnlag vil jeg si at jeg har en restriktiv holdning til utskrivning av vanedannende medisiner, det er kun i få tilfeller og i korte perioder med krise dette er hensiktsmessig etter min vurdering. Dessverre er det ikke uvanlig at dette skaper uenighet med pasienter, men jeg synes det er såpass viktig å ikke bidra til avhengighet av denne type medisiner at jeg opprettholder denne praksisen. Fare for avhengighet gjelder spesielt ved kronisk sykdom.

Besvart av Johan Østerås

Flink og engasjert lege

Johan er den beste legen jeg har hatt noen gang. Han er flink i faget sitt, og aldri redd for å spørre spesialister på St.Olavs. Følges opp av han.