Eli Øvstedal

Flatåsen Legesenter DA Kvinne, 60 år

Autorisert1983

Siste vurderinger av Eli Øvstedal

Dyktig

Troverdig god plass gode kollegaer god helse god tilgjengelighet god på nett
Dyktig pålitelig interessert dedikert , kjenner meg som pasient , tror meg sender videre

Fantastisk!

Eli har jeg hatt som lege hele livet. Hun er nå også lege for min sønn.
Tar seg alltid god tid. Fantastisk dame som er flott å snakke med. Gruer meg allerede til hun går av med pensjon.
Byttet ikke lege når jeg flyttet 60 mil unna i frykt for å ikke kunne få henne tilbake etter endt studium.

God lege

Hun har vært legen/fastlegen min i snart 30 år, og det sier seg selv at livet mitt har vært både oppturer og nedturer i løpet av alle disse årene. Hun har alltid vært der når noe har skjedd, spesielt etter at sønnen min døde, da var hun virkelig til god hjelp for meg. Hun tar folk på alvor og hører på hva de sier og forholder seg til det. Hun er en flott lege, som gjør sitt beste for å finne gode løsninger, anbefales! Det som kan bli bedre er at pasientene kan få kontakt med henne når de trenger det.

En topp lege Den beste jeg har hatt

Har vært min fastlege over 20 år, og er en enestående lege . Tar seg alltid god tid og er veldig flink til å følge opp meg som pasient da jeg i perioder går ofte til behadling. Er veldig lett å prate med .Noen annen lege kan jeg ikke tenke meg å ha som fastlege.Hun er bare fantastisk.

Helt super!

Eli er en super lege som tar seg tid, og ser meg som person og medmenneske. Hun innehar masse kompetanse og er faglig dyktig. Tar meg alltid på alvor og er veldig imøtekommende. Hun er den beste legen jeg har hatt. Tommel opp.