Eli Øvstedal

Autorisasjon (1983)

Flatåsen Legesenter DA Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ...
Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen
Eli Øvstedal er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Øvstedal

Kjempeflink fastlege

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, tar seg tid til å lytte, handlekraftig og henviser videre når det er nødvendig. Hun er veldig sympatisk og hyggelig. Håper hun fortsetter i mange år.

Lite trivelig

Hadde Eli som fastlege i mange år, men fikk endelig byttet. Jeg ga beskjed om at jeg vil vite alt hun skulle før hun gjennomførte ulike undersøkelser, men ble ikke møtt på dette. Ble ubehagelig, usikkert og skremmende for min del. Dro aldri tilbake etter dette..

Virket heller ikke som hun ønsket å være der, hun snakket bare om at hun skulle ut å hjelpe med en annen konsultasjon..

Lyttende, åpen og grundig

Som mann hadde en mannlig fastlege jeg var misfornøyd med. Skiftet da fastlege for minst 15 år siden, og ble anbefalt Eli. Har ALLTID vært kjempefornøyd siden, og vil aldri skifte frivillig.
Håper bare at hun fortsetter så lenge jeg trenger henne.
Fastlegeordningen må forbedres slik at gode leger vil fortsette lengre!

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Eli siden jeg var liten, og det begynner å bli 25+ år. Hun er imøtekommende, ser meg som menneske. Og henviser alltid videre om hun er i tvil.

Hun er også lege til min sønn, og har tatt mine og min sønns sykdom på alvor.

Kommer aldri til å bytte lege, og byttet heller ikke lege når jeg bodde noen år på østlandet.

Eneste minuset er at hun tar seg god tid til alle, og kan være noe forsinket.

Eli fortjener all ros og skryt for den hun er!

Endelig en lege jeg er fornøyd med!

Jeg har hatt Eli som lege i 2-3 år nå og jeg er så utrolig fornøyd med jobben hun gjør. Hun er faktisk den beste legen jeg noen gang har vært til. Hun tar meg alltid på alvor, og tar seg tid til å lytte å gi råd. Det er ikke noe som kan forbedres etter min mening, og om det blir litt venting så er det faktisk verdt det. Tommel opp!!