Eli Øvstedal

Flatåsen Legesenter DA

1983

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Eli Øvstedal

Endelig en lege jeg er fornøyd med!

Jeg har hatt Eli som lege i 2-3 år nå og jeg er så utrolig fornøyd med jobben hun gjør. Hun er faktisk den beste legen jeg noen gang har vært til. Hun tar meg alltid på alvor, og tar seg tid til å lytte å gi råd. Det er ikke noe som kan forbedres etter min mening, og om det blir litt venting så er det faktisk verdt det. Tommel opp!!

Dyktig

Troverdig god plass gode kollegaer god helse god tilgjengelighet god på nett
Dyktig pålitelig interessert dedikert , kjenner meg som pasient , tror meg sender videre

Fantastisk!

Eli har jeg hatt som lege hele livet. Hun er nå også lege for min sønn.
Tar seg alltid god tid. Fantastisk dame som er flott å snakke med. Gruer meg allerede til hun går av med pensjon.
Byttet ikke lege når jeg flyttet 60 mil unna i frykt for å ikke kunne få henne tilbake etter endt studium.

God lege

Hun har vært legen/fastlegen min i snart 30 år, og det sier seg selv at livet mitt har vært både oppturer og nedturer i løpet av alle disse årene. Hun har alltid vært der når noe har skjedd, spesielt etter at sønnen min døde, da var hun virkelig til god hjelp for meg. Hun tar folk på alvor og hører på hva de sier og forholder seg til det. Hun er en flott lege, som gjør sitt beste for å finne gode løsninger, anbefales! Det som kan bli bedre er at pasientene kan få kontakt med henne når de trenger det.

En topp lege Den beste jeg har hatt

Har vært min fastlege over 20 år, og er en enestående lege . Tar seg alltid god tid og er veldig flink til å følge opp meg som pasient da jeg i perioder går ofte til behadling. Er veldig lett å prate med .Noen annen lege kan jeg ikke tenke meg å ha som fastlege.Hun er bare fantastisk.

Helt super!

Eli er en super lege som tar seg tid, og ser meg som person og medmenneske. Hun innehar masse kompetanse og er faglig dyktig. Tar meg alltid på alvor og er veldig imøtekommende. Hun er den beste legen jeg har hatt. Tommel opp.

Dette er den beste legen jeg har hatt

Hun er grundig og interessert. Tar seg alltid god tid. Følger opp med oppfølgings timer og henvisninger. Må av og til vente litt lenge for å komme inn.

Usympatisk lege!

Føler ikke hun hører på meg når det er noe jeg sliter med. Blir nesten kastet ut fordi jeg kommer med forslag/løsninger på ting som kan hjelpe meg fordi hun mener hun vet bedre enn meg. Ikke en lege jeg kan anbefale hvis du trenger noen å snakke med. Grei lege hvis du bare trenger resept på noe medikamenter eller ta blodprøver.

ikke noe å skryte av

vil ikke anbefale. føler hun ikke tar seg tid til og se på meg og er dårlig med kommunikasjon. vet også av flere som går til henne og er veldig missførnøyde. så har endelig byttet lege

Håper Eli aldri pensjonerer seg!

Jeg har hatt Eli som lege i over 20 år, og har på de årene fått tre barn som også har henne som lege. Kunne ikke hatt en bedre lege! Eli er lyttende, imøtekommende, morsom og faglig dyktig! Hun rådfører seg med spesialister og henviser der det er behov.

Det er en grunn til at jeg ALDRI vil bytte lege.

Er utrolig fornøyd med denne herlige dama.
Har hatt henne i mange år, tross min lave alder.
Hun tar meg på alvor og forhører seg med andre leger hvis hun er i tvil, noe som gjør at pasienten føler seg ivaretatt.
Har mye erfaring, noe som gjenspeiles i kunnskapen hun innehar.
Anbefales på det sterkeste!!!

Superlege!

Faglig svært kunnskapsrik. God til å formidle budskapet, og meget empatisk. Anbefales på det varmenste!