Solgunn Aalrust

Hegra Legekontor

1990

Hegra Legekontor Telefonnummer74 83 46 8074 83 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegra Legekontor 7520 Hegra
Solgunn Aalrust er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Solgunn Aalrust

Fremragende

Etter mange år med mye flytting og utallige leger, har jeg endelig funnet en lege jeg er så fornøyd med. Aalrust er vennlig, profesjonell, forståelsesfull og yter mer enn jobben hennes krever. Hun er virkelig engasjert i mennesker på ikke kun et medisinsk plan, men mennesket utenfor timen. Føler meg sett og hørt hver gang jeg er hos henne. Hun har hjulpet meg der jeg ikke trodde det var hjelp å få. Takk så mye! Jeg gruer meg til å måtte bytte lege i fremtiden ved flytting. For bedre enn deg går det ikke an å få.

Dyktig, men treg

En veldig dyktig og kunnskapsrik lege som ser deg som pasient. Hun tar seg tid til å prate med deg og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Dessverre er det ofte lang ventetid for å få og komme inn til time og for å få sendt henvisninger videre. Fram til jeg flyttet og byttet fastlege i 2015 var ikke helsetjenestene digitalisert.

Ser deg

Hun er der for deg,tar seg tid til å lytte.Kan snakke med henne om alt.Viser stor forståelse føler meg trygg med min fastlege

Unik Lege

Man skal lete lenge etter en slik lege i dagens samfunn.
Hun ringer opp pasientene sin, kommer på møter om det er behov. Hun bryr seg. Ja, hun kan glemme men hvem gjør ikke det i dag. Det er jo bare å minne henne på det.
Savner å kunne bestille time på nette, mulighet til å legge inn hva jeg som pasient trenger hjelp til ved møte hos legen. + å kunne betale med kort i automat etter lege møte.

Kjempebra

Flott, flink, medmenneskelig, kan hjelpe der andre ikke kan! Har slitt med hodepine i mange år, ingenting hjelper!
Mye magevondt, knanjse irritebel tarbm...
Doktoren kjenner meg fra før, trenger hjelp nå da forrige fastlege var userriøs!!
Jobbene gir meg opp, hvet ikke helt hba jeg skal gjøre. trenger virkelige gode råd!