Solgunn Aalrust

Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra
Solgunn Aalrust er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Solgunn Aalrust

Den beste fastlegen noensinne

Vi er så heldige å Solgunn som fastlege for flere i familien og hun er alltid der når vi trenger det!
Slike fastleger burde rammes inn og henges på veggen for maken til medfølelse og forståelse har vi ikke opplevd. Vi har flyttet et stykke unna men beholder Solgunn som vår fastlege så
lenge hun har krefter til å holde på!

God samtalepartner

Kan ikke bli bedre for meg! Har vært en bauta for meg gjennom tykt og tynt. Jeg har hele tiden følt at hun har brydd seg om meg og tatt meg på alvor. Når jeg hadde det som værst så fikk jeg til og med telefonnummeret hennes privat. Hun er en viktig brikke for at jeg i dag har det mye bedre. Håper hun orker å stå i jobben lenge enda.
(Navn fjernet av moderator).👍

Helt super

Flott lege som tar seg tid til pasientene sine. Hun er interessert og følger opp! Godt fornøyd på alle måter!

Fremragende

Etter mange år med mye flytting og utallige leger, har jeg endelig funnet en lege jeg er så fornøyd med. Aalrust er vennlig, profesjonell, forståelsesfull og yter mer enn jobben hennes krever. Hun er virkelig engasjert i mennesker på ikke kun et medisinsk plan, men mennesket utenfor timen. Føler meg sett og hørt hver gang jeg er hos henne. Hun har hjulpet meg der jeg ikke trodde det var hjelp å få. Takk så mye! Jeg gruer meg til å måtte bytte lege i fremtiden ved flytting. For bedre enn deg går det ikke an å få.

Dyktig, men treg

En veldig dyktig og kunnskapsrik lege som ser deg som pasient. Hun tar seg tid til å prate med deg og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Dessverre er det ofte lang ventetid for å få og komme inn til time og for å få sendt henvisninger videre. Fram til jeg flyttet og byttet fastlege i 2015 var ikke helsetjenestene digitalisert.