Solgunn Aalrust

Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra
Solgunn Aalrust er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Solgunn Aalrust

Ser deg

Hun er der for deg,tar seg tid til å lytte.Kan snakke med henne om alt.Viser stor forståelse føler meg trygg med min fastlege

Unik Lege

Man skal lete lenge etter en slik lege i dagens samfunn.
Hun ringer opp pasientene sin, kommer på møter om det er behov. Hun bryr seg. Ja, hun kan glemme men hvem gjør ikke det i dag. Det er jo bare å minne henne på det.
Savner å kunne bestille time på nette, mulighet til å legge inn hva jeg som pasient trenger hjelp til ved møte hos legen. + å kunne betale med kort i automat etter lege møte.

Kjempebra

Flott, flink, medmenneskelig, kan hjelpe der andre ikke kan! Har slitt med hodepine i mange år, ingenting hjelper!
Mye magevondt, knanjse irritebel tarbm...
Doktoren kjenner meg fra før, trenger hjelp nå da forrige fastlege var userriøs!!
Jobbene gir meg opp, hvet ikke helt hba jeg skal gjøre. trenger virkelige gode råd!

Jeg bytter til en annen lege

Grunn til det er følgende: Jeg var hos legen Aalrust i juni 2015 da vi ble enige om at jeg skulle henvises til en legespesialist. Henvisningen var ikke sendt av Aalrust straks etter mitt besøk, men først på slutten av september. Fra og med juli var jeg nødt til å ringe legekontor hver uke for å purre på.

Mitt endelige inntrykk er at Aalrust ikke er punktlig når det gjelder å utføre oppgaver som forventes av henne som lege.

Flink, men fjern

Veldig snill og hyggelig dame, men ting tar ofte litt tid. Henvendelser sendes gjerne noen mnd. etter avtalt tidspunkt. Ganske rotete og glemsk, men menneskelig og sprudlende.