Maja Øyn Bragstad

Torget legekontor

2004

Torget legekontor Telefonnummer74 80 40 0074 80 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stokmovegen 2 7500 Stjørdal
Maja Øyn Bragstad er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Maja Øyn Bragstad

Ansvarlig, trygg og dyktig!

Etter å ha hatt forskjellige fastleger opp igjennom årene, har jeg endelig funnet den som fungerer for meg! Her blir man hørt, tatt på alvor og forstått. Blir henvist ved behov, og alt går raskt og greit. Føler meg trygg på at legen tar avgjørelser til det beste for meg, og at hun setter seg inn i hva og hvorfor du har tatt kontakt. Har aldri vært så fornøyd med en lege før! Anbefaler Dr. Bragstad på det varmeste!

Fantastic doctor

Dr. Maja is fantastic in her job. She listen very carefully and understand her patient and give very helpful advises.

Fantastisk lege og medmenneske

Maya er effektiv, grundig, omsorgsfull og dyktig. Tar alt på alvor og veileder godt! Virker oppriktig interessert i pasientenes helse. Jeg har nå flyttet, så har lang reisevei, men bytter aldri!! Tommel opp for Maja!

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er flink til å rettleie/vurdere hva som bør gjøres for at jeg skal kunne få en bedre livskvalitet med min diagnose og plager.

Hun gjennomfører ulike henvendelser videre og følger opp dette.

Hun gir alltid tilbake meldinger på hva som skjer.

Jeg synes hun er fagligdyktig, flink , lyttende og ser hele menneske :-)

Den beste

Maja er, hands down, den beste legen jeg har vært borti.
Hun tar meg seriøst og er veldig folkelig.

En helt annen historie er sekretærene og labben. Disse kan godt lære seg å smile og behandle pasientene bedre. Føler meg alltid i veien og "dum" når jeg i kontakt med disse og jeg har hatt mye kontakt oppigjennom åra jeg har vært der. Skjerpings, dette er ikke ok!