Maja Øyn Bragstad

Torget legekontor

2004

Torget legekontor Telefonnummer74 80 40 0074 80 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stokmovegen 2 7500 Stjørdal
Maja Øyn Bragstad er en av 24 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Maja Øyn Bragstad

Fantastic doctor

Dr. Maja is fantastic in her job. She listen very carefully and understand her patient and give very helpful advises.

Fantastisk lege og medmenneske

Maya er effektiv, grundig, omsorgsfull og dyktig. Tar alt på alvor og veileder godt! Virker oppriktig interessert i pasientenes helse. Jeg har nå flyttet, så har lang reisevei, men bytter aldri!! Tommel opp for Maja!

Fantastisk lege!

Her blir man hørt, tatt på alvor og fulgt opp på en fantastisk måte! Hadde det ikke vært for henne, hadde jeg nok ikke kommet så langt som jeg har gjort i dag med min sykdom. Aldri vært så fornøyd med en lege før, hele familien er nå på hennes liste etter anbefaling fra meg, og alle er like fornøyd med jobben hun gjør! Henvisning går alltid kjapt, og hun stiller opp med attester og papirer utrolig fort.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er flink til å rettleie/vurdere hva som bør gjøres for at jeg skal kunne få en bedre livskvalitet med min diagnose og plager.

Hun gjennomfører ulike henvendelser videre og følger opp dette.

Hun gir alltid tilbake meldinger på hva som skjer.

Jeg synes hun er fagligdyktig, flink , lyttende og ser hele menneske :-)

Den beste

Maja er, hands down, den beste legen jeg har vært borti.
Hun tar meg seriøst og er veldig folkelig.

En helt annen historie er sekretærene og labben. Disse kan godt lære seg å smile og behandle pasientene bedre. Føler meg alltid i veien og "dum" når jeg i kontakt med disse og jeg har hatt mye kontakt oppigjennom åra jeg har vært der. Skjerpings, dette er ikke ok!