Håvard Dybdahl

Autorisasjon (2004)

Røstad Legesenter Telefonnummer74 08 50 5074 08 50 ...
Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger
Håvard Dybdahl er en av 22 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Håvard Dybdahl

Dyktig fastlege

Jeg og min familie har hatt Dr.Dybdahl til fastlege i flere år, og tror han må være en av de beste fastlegene man kan få! Veldig kunnskapsrik og empatisk lege. Lytter til det man sier og gir gode råd. Flink til å holde seg fagelig oppdatert, og god på oppfølging. Må også skryte av Røstad Legesenter, da alle som jobber der er veldig serviceinnstilte og behjelpelige. Anbefaler både Dr.Dybdahl og Røstad Legesenter på det varmeste.

Verdens beste fastlege

Har hatt dr. Dypdahl i mange år, han har sågar fulgt opp begge mine barn siden graviditeten. Han er faglig stek, har gode kommunikasjonsevner og virkelig ser deg som menneske. Han er trygg og rolig, og gir også oppfølging mellom legetimen, hvis det er behov. Veldig flink med mine barn!! Får ikke fullrost dr. Dypdahl nok! All honnør også til Røstad Legesenter, som er det legesenteret i Levanger som er lettest å komme i kontakt med.

Profesjonell og kunnskapsrik lege!

Har hatt Dr. Dybdahl som fastlege i tre år nå. En fantastisk lege som tar seg tid til pasienten. En god lytter, forklarer godt og gir god tilbakemelding. Er i tillegg super på oppfølging. Dybdahl er også fantastisk med barn og min treåring gleder seg når hun skal til legen.
Når det gjelder legesenteret er det super service og trivelige sekretærer. Det er enkelt og få akuttimer, selv om disse ikke alltid er hos fastlegen. Ordinære legetimer er forøvrig alltid hos fastlegen.

Trygg og dedikert

Tar seg tid til meg som pasient. Føler at han lytter til meg og tar meg på alvor. Interesserer seg for min helse. Veldig fornøyd! Har er også svært flink med min 1-årige datter! Glad hun også fikk han som fastlege.

Beste legen jeg har hatt og som virkelig lytter.

Jeg er Fornøyd Med legen min,ønsker ikke å bytte til en annen.
han hører på det som blir sagt og ivaretar pasientene sine på en god måte.
han er også veldig flink med barn.