Røstad Legesenter

Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger

Siste vurderinger av Røstad Legesenter

Hensynsfull og kunnskapsrik

Lege: Karianne Bakken Skrevet

En rolig og trygg dame som lytter oppmerksomt og lytter til behov. Hun kommuniserer på en tydelig og respektfull måte. Hun er veldig flink til å utføre fysiske undersøkelser på en måte som ikke gjør at det føles ubehagelig da hun er effektiv og hensynsfull.

Hvis jeg har hatt behov for akutt time samme dag har det aldrig vært noe problem, hvis man derimot bestiller på nett/tlf så er som regel noe ventetid.

Seriøs og dyktig

Lege: Karianne Bakken Skrevet

Tåler det som blir presentert og sorterer der det trengs. Er åpen og lyttende, viser interesse og undersøker, ser ut til å trives i jobben og er trygg i møte med mennesker. Lar ikke den voksende haugen med oppgaver og kappløpet med tiden påvirke menneskemøtet.

Faglig dyktig og omgjengelig

Lege: Rune Søberg Skrevet

Rune har vært min fastlege siden jeg var barn. Jeg har ingenting negativt å bemerke. Jeg føles at han ser meg og lytter til det jeg har å si, samtidig som han er effektiv og omgjengelig som person.

Dyktig lege

Lege: Morten Paulsen Skrevet

Anbefales!
Endelig en fastlege for meg!
Masse utfordringer i fht en skade har gjort at det har blitt hyppige besøk til lege over mange år. Alltid respekt, smil og tillit. Løsningsorientert og hjelpsom.
Anbefales! Brukes både av meg og barnet mitt.

Trygghet-respekt för patient

Lege: Rune Søberg Skrevet

Rune är den beste legen som går att få.
Han tar sig tid till patienten, lyssnar och stressar inte på. Han är en människokännare.
Har gått hos Rune Söberg förut.