Anita Eidissen

Rådhusgata 4 7651 Verdal
Anita Eidissen er en av 13 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Anita Eidissen

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Tar seg tid til å høre på hva jeg har å si, men er imidlertid rask til å avbryte for å forklare ting. Jeg synes forsåvidt ikke at dette er noe problem, da det virker som om hun vet hva som gjelder. Hun virker omsorgsfull fordi hun forsikrer seg om at jeg har fått sagt alt jeg vil si, spør om jeg har spørsmål og lignende. Hun forklarer så mye som mulig.

Sammenlignet med andre fastleger jeg har hatt, virker det alltid som at hun har en løsning/behandling å tilby. Jeg har vært der med forskjellige ting og har alltid fått en eller annen hjelp.

Er noe misfornøyd med byråkratiet på Verdal legeklinikk, og skulle ønske det gikk raskere og at jeg ikke måtte purre på, siden jeg er så fornøyd med henne som fastlegen min.

Enestående

Hun er en enestående lege. Har hjulpet meg veldig mye.
Hun har god tid og er en god lytter.
Anbefales!!

Grundig

Går nøye igjennom symptomer og tar prøver for å få ett nøyaktig bilde av hva det kan være.

Føler man blir tatt vare på

Bra og profesjonell lege

Hun hadde lest min pasientjournal og var godt forberedt til timen.
Hun var forståelig på hva som var problemet og henviste meg videre til rett avdeling.

Hyggelig og respektabel dame.

Dyktig lege

Har henne som fastlege. Var til henne for en stund siden og hun sa med en gang jeg forklarte hva som var galt att det var skiveutglidning i nakke og hennviste meg til MR og det viste seg att hun hadde rett. Fikk veldig god oppfølging. Og føler hun forstod meg.