Anita Eidissen

Rådhusgata 4 7651 Verdal
Anita Eidissen er en av 13 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Anita Eidissen

Dyktig lege

Har henne som fastlege. Var til henne for en stund siden og hun sa med en gang jeg forklarte hva som var galt att det var skiveutglidning i nakke og hennviste meg til MR og det viste seg att hun hadde rett. Fikk veldig god oppfølging. Og føler hun forstod meg.

Dyktig lege

Godt forberedt når jeg kommer til time.
God til å lytte , og flink til å forklare.
Stoler på hennes vurderinger , og føler meg trygg.

Ikke den beste

På den positive siden er hun veldig flink til å finne medisin som kan fungere på det problemet man har, får ordnet med blodprøver o.l. Hun framstår hyggelig og høflig.
Dessverre snakker hun såpass mye at man knapt får fortalt ferdig hva man trenger hjelp med, er til tider overkjørende og snakker til en på en måte som gjør at man føler seg litt mindre intelligent. Avblåser psykiske utfordringer som "småtteri", og jeg har (som tidligere anmeldere også har nevnt) opplevd at hun ikke sender henvisninger.
Alt i alt er hun flink på det praktiske (undersøkelser, prøver, resepter etc.), men har stor mulighet til forbedring når det gjelder å lytte til pasienten og utvise empati.

Styr unna!

Har slitt med sykdom det siste året, har vært gjennom spesialister både i Namsos og Levanger. og fikk nettopp Anita som fastlege.

På min første time sa hun at det var lurt å følge Robert Erikssons gode ånd med at hvis du ikke gjør noe har du ikke rett på penger, og at jeg måtte slute å drive dank i øragatene.

er helt utrolig å få høre sånt etter alt jeg har vært gjennom, jeg kommer så vidt ut av døren så syk jeg har vært.

Håper for guds skyld at hun hadde bare en dårlig dag, hvis ikke burde hun selv skaffe hjelp.

Absolutt positiv

Har hatt kun en konsultasjon etter at hun automatisk ble min fastlege nylig.
Hun var godt forberedt til min legetime og hadde satt seg inn i min sykejournal.
Hun har min fulle tillit, og jeg ser frem til at hun skal være min fastlege fremover.
Selv om min vurdering bygger på et noe spinkelt grunnlag, har jeg fått et meget positivt førsteinntrykk av henne.