Anita Eidissen

Autorisasjon (2006)

Tana legesenter Telefonnummer78 92 55 0078 92 55 ...
Maskevarreveien 1 9845 Tana
Anita Eidissen er en av 7 fastleger i Tana

Siste vurderinger av Anita Eidissen

Veldig fornøyd

Alltid hjelp å få, virker som hun er tilgjengelig hele døgnet, faglig flink og veldig effektiv.
Stort sett alltid fornøyd når jeg går ut av legekontoret :)

Trygg og kunnskapsrik

Min fastlege siden hun startet i Verdal. En lege som gjør en grundig jobb.
Direkte og ærlig kommunikasjon.
Har min fulle tillit.

Mye prat men lite handling

Vanskelig å få tak i både gjennom telefon og via helserespons. Ingen vikar når Anita er borte, og det er heller ingen mulighet for å få bli satt opp på time til den dagen hun er tilbake (selv om årsak er sykemelding). Dårlig oppfølgning fra Anita med prosesser som blir startet opp. Ble henvist til MR men ingen automatikk over å få time etter MR (for å gå igjennom resultatene).
Faglig dyktig men kan være arrogant i samtale om problemstillingen som blir lagt fram. Ingen god følelse å bli møtt slik når man drar til lege for å få hjelp.

Overkjørende og lite interessert

Jeg ringte legekontoret etter å ha fått time hos egen fastlege langt frem i tid og smertene hadde forverret seg. Hun åpner samtalen med å avbryte meg mens jeg snakker. Jeg fortalte videre at jeg trengte en henvisning til spesialist, da jeg er så heldig å ha behandlingsforsikring gjennom jobb - som gir meg rett på undersøkelse og behandling innen 14 dager. Hun avbrøt igjen, og lurte på om jeg egentlig hadde jobb. Jeg ble irritert og svarte at jeg nettopp hadde sagt jeg hadde forsikring gjennom jobb og at jeg ville ha rask behandling da jeg netopp ville tilbake kjapt i jobb. Hun hevdet så at en henvisning fra henne (som hadde tatt henne maks 10 min. å skrive) ikke ga meg raskere behandling enn legetimen. Hun lyttet ikke i det hele tatt. Maken til arrogant og lite løsningsorientert lege har jeg aldri møtt. Terningkast 1.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Tar seg tid til å høre på hva jeg har å si, men er imidlertid rask til å avbryte for å forklare ting. Jeg synes forsåvidt ikke at dette er noe problem, da det virker som om hun vet hva som gjelder. Hun virker omsorgsfull fordi hun forsikrer seg om at jeg har fått sagt alt jeg vil si, spør om jeg har spørsmål og lignende. Hun forklarer så mye som mulig.

Sammenlignet med andre fastleger jeg har hatt, virker det alltid som at hun har en løsning/behandling å tilby. Jeg har vært der med forskjellige ting og har alltid fått en eller annen hjelp.

Er noe misfornøyd med byråkratiet på Verdal legeklinikk, og skulle ønske det gikk raskere og at jeg ikke måtte purre på, siden jeg er så fornøyd med henne som fastlegen min.